Busan moottori menee oljynvaihto välin öljyä lisäämättä, jotenkin kuulostais mäntä vialle. Olisin jopa lähes varma siitä..
Jos takuun alainen laite kerran on niin vaatisin koneen kunnostuksen.
Mikäli huoltoliike ei rupea tekemään asialle laiskuuttaan mitään niin soita suoraan maahantuojalle ja kerro juttu.
Uskoisin että hoitavat homman.
Hmm...yhtään busaa en ole vielä nähnyt joka kuluttaisi öljyä noita määriä..
Kone alkoi syömään öljyä. - Mikä mättää?
Niin ja tuo viittaa juuri tuohon venttiili vikaan koska oireet on ihan samat kuin minulla vuosi sitten!!
Aikansa vaati kovempia kierroksia ja jonkun ajan päästä ei kestänyt oikein kierroksia lainkaan ja sitten olikin kaikki sekaisin ja bensaa meni tankillinen 18km matkalla.
Sinne myyjään vain yhteyttä!!!!
Aikansa vaati kovempia kierroksia ja jonkun ajan päästä ei kestänyt oikein kierroksia lainkaan ja sitten olikin kaikki sekaisin ja bensaa meni tankillinen 18km matkalla.
Sinne myyjään vain yhteyttä!!!!
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Epäilivät huollossa männänrenkaita jotka olisivat luultavasti karstoittuneet. Vähän niinkuin Ksthb arvailikin, vikaa männässä. Venttiilinohjurinkumit kuulema tod näk ei oo syy. Aikovat penkittää ja mittailla paineita ja purkavat jos tarve vaatii..
Erihyvää palvelua Jyväskylän suzuki myyjällä
!
Mutta se mikä mun mielestä on hauskinta, tuo 4desiä menee vielä maahantuojan haarukkaan pyörän öljynkulutuksesta. Kuulema uusissa voi olla jopa litran kulutus per tonni ja maahantuoja nostaa kädet pystyyn..aika älytön!
Erihyvää palvelua Jyväskylän suzuki myyjällä

Mutta se mikä mun mielestä on hauskinta, tuo 4desiä menee vielä maahantuojan haarukkaan pyörän öljynkulutuksesta. Kuulema uusissa voi olla jopa litran kulutus per tonni ja maahantuoja nostaa kädet pystyyn..aika älytön!
Noniin! Tänään hain mopedin huollosta ja olihan sille kaikennäköstä tehty.
Kansi oli käynyt koneistamolla, venttiilit putsattu, männänrenkaat, venttiilien kumit ja tulpat vaihdettu, säädetty ja muutenkin katsottu kuntoon. Summa oli 0.
Varsinaista vikaa ei ollut ollut, paitsi pakoventtiilien varret karstassa ja männänrenkaat kuluneet, mutta silti maximin alapuolella.
Nyt kun mopolla muutaman kilsan ajoi niin se tuntui erilaiselta ja kuulosti erilaiselta.
Keväällä nähdään miten vaikutti öljyn syöntiin.
Älyttömän isot probsit Kuvan mp:lle ja varsinkin Samille sekä Kapolle ja Rikulle!
SUOSITTELEN!
Edited By Webbis on 1226769730
Kansi oli käynyt koneistamolla, venttiilit putsattu, männänrenkaat, venttiilien kumit ja tulpat vaihdettu, säädetty ja muutenkin katsottu kuntoon. Summa oli 0.
Varsinaista vikaa ei ollut ollut, paitsi pakoventtiilien varret karstassa ja männänrenkaat kuluneet, mutta silti maximin alapuolella.
Nyt kun mopolla muutaman kilsan ajoi niin se tuntui erilaiselta ja kuulosti erilaiselta.
Keväällä nähdään miten vaikutti öljyn syöntiin.
Älyttömän isot probsit Kuvan mp:lle ja varsinkin Samille sekä Kapolle ja Rikulle!
SUOSITTELEN!
Edited By Webbis on 1226769730