Lähetetty: 04 Marras 2007, 18:59
Kyllä mulla ainakin tuntui auttavan. Tuli tuossa syksyllä vielä pari tonnia ajettua ilmauksen jälkeen ja hyvin pelasi.
Bussifoorumi :: D-kortillisille ;)
https://busanistit.org/forums/
Joopa joo.. parisataa kilsaa kytkin pelitti nesteiden vaihdon ja ilmauksen jälkeen, kunnes äsken töistä tullessa piti työkaverille näyttää miten se busa sutii.. Ja taas sama homma, PRKL... Pitää vissiin lopettaa tuo leikkiminen ja alkaa ajella sivistyneesti..jummijammi kirjoitti:Mulla tuli kans viimeisellä ajokerralla samanlainen vaiva, ku talliin vein mopon, elikkäs tuli kosteella vähän suddailtua ja yhtäkkiä kahva painuu puoleenväliin ennenku mitään vastusta.. Noh, toivottavasti putsaus sekä nesteen vaihto ja ilmaus auttaa. ???
tiedoksi Jummi..Sepolla on hyllyssä työsylinteri jos tarviit..jummijammi kirjoitti:jummijammi kirjoitti:Mulla tuli kans viimeisellä ajokerralla samanlainen vaiva, ku talliin vein mopon, elikkäs tuli kosteella vähän suddailtua ja yhtäkkiä kahva painuu puoleenväliin ennenku mitään vastusta.. Noh, toivottavasti putsaus sekä nesteen vaihto ja ilmaus auttaa. ???
Joopa joo.. parisataa kilsaa kytkin pelitti nesteiden vaihdon ja ilmauksen jälkeen, kunnes äsken töistä tullessa piti työkaverille näyttää miten se busa sutii.. Ja taas sama homma, PRKL... Pitää vissiin lopettaa tuo leikkiminen ja alkaa ajella sivistyneesti..![]()
Kiskokid kirjoitti:Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne.
Joo tosiaan! Kyllä ne jousetkin tuli vaihdettua jäykempiin,jäi vain epähuomiossa laittamatta tohon kysymykseen, nyt asia korjattu.busajasa kirjoitti:Kiskokid kirjoitti:Kytkin murheita täälläkin! Eli olin tuossa ehtoolla ajelemassa ja kaikki pelitti ihan ok. Kahvitauon jälkeen reipas kiihdytys, vaihto kakkoselle ja kytkin luisti niin ###¤?tanasti! Voiko olla levyt loppu noin varoittamatta? talvella käytin kytkintä auki sen verran että laitoin sinne kaksiosaisen tilalle yksiosaisen käikäleen. Työsylinterin käytin myös auki, vaihdoin nesteet ja putsasin sekä suojalaippa että vahvike löysivät myös tiensä sinne.
Tuliko kytkimen jousiin mitään muutosta? Itselleni olen antanut ymmärtää että vaati pidemmät kytkän jouset tai shimmaukset jotta pitäisi... Voinpa olla väärässäkin mutta mulla tuli tämmöiset tuon jäykän käikäleen muassa