Kiitokset kauniit teille kaikille! Minkähän hintaluokan säätö tuommoinen mahtaa olla?Kujo kirjoitti:KLIK"[/URL]
(Eikö noiden Suzuki-huoltojen kuuluis osata tuollaista säätöä tehdä uusien softiensa kanssa? Vai onks ne tehneet vaan "valohoitoa"?)
Oon viemässä lääkäriin oman pienokaiseni 16.pvä ??? Voin kysellä silloin asiaa, ellet ole saanut tietoa ennen sitäshuttlex kirjoitti:Kujo kirjoitti:KLIK"[/URL]
Kiitokset kauniit teille kaikille! Minkähän hintaluokan säätö tuommoinen mahtaa olla?
(Eikö noiden Suzuki-huoltojen kuuluis osata tuollaista säätöä tehdä uusien softiensa kanssa? Vai onks ne tehneet vaan "valohoitoa"?)
Kävin tänään tohtorilla ja tosiasia on se, että miehellä on töitä enemmän kuin kohtuudella voisi vaatia ...mutta lääkkeet varmasti sieltä saisit vaivoihisi, kunhan otat itse mieheen yhteyttä .....sano että oot se Prinsessabusanisti Nakkilasta josta mä oon puhunut sille Yhteystiedot löydät tuolta http://www.bikedoctor.fi/Info.htmshuttlex kirjoitti:Jardze kirjoitti: Voin kysellä silloin asiaa, ellet ole saanut tietoa ennen sitä
Kiva, jos kysäiset...en mä varmaan sitä ennen oo mitään saanut tehtyä asialle..
Jardze kirjoitti:Kävin tänään tohtorilla ja tosiasia on se, että miehellä on töitä enemmän kuin kohtuudella voisi vaatia ...mutta lääkkeet varmasti sieltä saisit vaivoihisi, kunhan otat itse mieheen yhteyttä .....sano että oot se Prinsessabusanisti Nakkilasta josta mä oon puhunut sille Yhteystiedot löydät tuolta http://www.bikedoctor.fi/Info.htm
Mun mielestä te kaikki joilla on jotakin vietävää prinsessaparkkiin olette prinsessabusanistejashuttlex kirjoitti:Jardze kirjoitti:Kävin tänään tohtorilla ja tosiasia on se, että miehellä on töitä enemmän kuin kohtuudella voisi vaatia ...mutta lääkkeet varmasti sieltä saisit vaivoihisi, kunhan otat itse mieheen yhteyttä .....sano että oot se Prinsessabusanisti Nakkilasta josta mä oon puhunut sille Yhteystiedot löydät tuolta http://www.bikedoctor.fi/Info.htm
Kiitos! Otan yhteyttä! Puhuit siis mut jonojen ohi???? Tänks! No kerron sitten puhelimessa, että oon Ladybusanisti Nakkilasta. Poca on Prinsessabusanisti!
Poca on niiiiiiin oikeassa! Me muka prinsessaparkkiin...eiks ne perusteet sinne olleet jotain ihan muuta.pocahontas kirjoitti:Kuuleppas Jardze, meinaatko et me mennää johonki prinsessaparkkiin !!! Ehei, sinne `´joutuu´´ ne joilla väärät mopot!! Kröhöm. Tietääkseni olemme edelleen busanisteja. Että eipäs aleta huutelee sieltä takarivistä:: :p Me ollaan rinsessoita ja leitejä ihan muuten vaan
No koittasitte nyt edes molemmat tulla miittiin katsoon sitä prinsessa parkkia.shuttlex kirjoitti:pocahontas kirjoitti:Kuuleppas Jardze, meinaatko et me mennää johonki prinsessaparkkiin !!! Ehei, sinne `´joutuu´´ ne joilla väärät mopot!! Kröhöm. Tietääkseni olemme edelleen busanisteja. Että eipäs aleta huutelee sieltä takarivistä:: :p Me ollaan rinsessoita ja leitejä ihan muuten vaan
Poca on niiiiiiin oikeassa! Me muka prinsessaparkkiin...eiks ne perusteet sinne olleet jotain ihan muuta.
...no kun se on taas viikonloppu...ja mulla on muistaakseni sinä viikonloppuna kansallisten estekisojen kuvausproggis buukattuna... jos ne oliskin jotkut pienemmät kisat, mutta... tiedän, silloin kun muut on vapaalla ja toisinpäin. Arkipäivämiitti on milloin?pocahontas kirjoitti:ja Shuttlex, seuraavaan miittiin sit eiks joo?