Vaikea ajaa hiljaa... - ...nykii kuin mikäkin.

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
115-1085924698

Viesti Kirjoittaja 115-1085924698 »

Kujo kirjoitti:KLIK"[/URL]
Kiitokset kauniit teille kaikille! Minkähän hintaluokan säätö tuommoinen mahtaa olla?
(Eikö noiden Suzuki-huoltojen kuuluis osata tuollaista säätöä tehdä uusien softiensa kanssa? Vai onks ne tehneet vaan "valohoitoa"?)
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

shuttlex kirjoitti:
Kujo kirjoitti:KLIK"[/URL]

Kiitokset kauniit teille kaikille! Minkähän hintaluokan säätö tuommoinen mahtaa olla?
(Eikö noiden Suzuki-huoltojen kuuluis osata tuollaista säätöä tehdä uusien softiensa kanssa? Vai onks ne tehneet vaan "valohoitoa"?)
Oon viemässä lääkäriin oman pienokaiseni 16.pvä ??? Voin kysellä silloin asiaa, ellet ole saanut tietoa ennen sitä :arskat:
115-1085924698

Jardze kirjoitti: Voin kysellä silloin asiaa, ellet ole saanut tietoa ennen sitä :arskat:
Kiva, jos kysäiset...en mä varmaan sitä ennen oo mitään saanut tehtyä asialle..
74-1085495998

shuttlex kirjoitti:
Jardze kirjoitti: Voin kysellä silloin asiaa, ellet ole saanut tietoa ennen sitä :arskat:

Kiva, jos kysäiset...en mä varmaan sitä ennen oo mitään saanut tehtyä asialle..
Kävin tänään tohtorilla ja tosiasia on se, että miehellä on töitä enemmän kuin kohtuudella voisi vaatia :( ...mutta lääkkeet varmasti sieltä saisit vaivoihisi, kunhan otat itse mieheen yhteyttä :thumbup: .....sano että oot se Prinsessabusanisti Nakkilasta josta mä oon puhunut sille :arskat: Yhteystiedot löydät tuolta http://www.bikedoctor.fi/Info.htm
115-1085924698

Jardze kirjoitti:Kävin tänään tohtorilla ja tosiasia on se, että miehellä on töitä enemmän kuin kohtuudella voisi vaatia :( ...mutta lääkkeet varmasti sieltä saisit vaivoihisi, kunhan otat itse mieheen yhteyttä :thumbup: .....sano että oot se Prinsessabusanisti Nakkilasta josta mä oon puhunut sille :arskat: Yhteystiedot löydät tuolta http://www.bikedoctor.fi/Info.htm

Kiitos! Otan yhteyttä! Puhuit siis mut jonojen ohi???? :arskat: Tänks! No kerron sitten puhelimessa, että oon Ladybusanisti Nakkilasta. Poca on Prinsessabusanisti!
74-1085495998

shuttlex kirjoitti:
Jardze kirjoitti:Kävin tänään tohtorilla ja tosiasia on se, että miehellä on töitä enemmän kuin kohtuudella voisi vaatia :( ...mutta lääkkeet varmasti sieltä saisit vaivoihisi, kunhan otat itse mieheen yhteyttä :thumbup: .....sano että oot se Prinsessabusanisti Nakkilasta josta mä oon puhunut sille :arskat: Yhteystiedot löydät tuolta http://www.bikedoctor.fi/Info.htm

Kiitos! Otan yhteyttä! Puhuit siis mut jonojen ohi???? :arskat: Tänks! No kerron sitten puhelimessa, että oon Ladybusanisti Nakkilasta. Poca on Prinsessabusanisti!
Mun mielestä te kaikki joilla on jotakin vietävää prinsessaparkkiin olette prinsessabusanisteja :bowdown:
pocahontas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pocahontas »

Kuuleppas Jardze, meinaatko et me mennää johonki prinsessaparkkiin !!! Ehei, sinne `´joutuu´´ ne joilla väärät mopot!! Kröhöm. Tietääkseni olemme edelleen busanisteja. Että eipäs aleta huutelee sieltä takarivistä:: :p Me ollaan rinsessoita ja leitejä ihan muuten vaan :arskat:
ainoa heikkouteni on ääretön nopeus

http://galleria.busanistit.org/pocan-busa
115-1085924698

pocahontas kirjoitti:Kuuleppas Jardze, meinaatko et me mennää johonki prinsessaparkkiin !!! Ehei, sinne `´joutuu´´ ne joilla väärät mopot!! Kröhöm. Tietääkseni olemme edelleen busanisteja. Että eipäs aleta huutelee sieltä takarivistä:: :p Me ollaan rinsessoita ja leitejä ihan muuten vaan :arskat:
:thumbup: :thumbup: Poca on niiiiiiin oikeassa! Me muka prinsessaparkkiin...eiks ne perusteet sinne olleet jotain ihan muuta.
Sepe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sepe »

shuttlex kirjoitti:
pocahontas kirjoitti:Kuuleppas Jardze, meinaatko et me mennää johonki prinsessaparkkiin !!! Ehei, sinne `´joutuu´´ ne joilla väärät mopot!! Kröhöm. Tietääkseni olemme edelleen busanisteja. Että eipäs aleta huutelee sieltä takarivistä:: :p Me ollaan rinsessoita ja leitejä ihan muuten vaan :arskat:

:thumbup: :thumbup: Poca on niiiiiiin oikeassa! Me muka prinsessaparkkiin...eiks ne perusteet sinne olleet jotain ihan muuta.
No koittasitte nyt edes molemmat tulla miittiin katsoon sitä prinsessa parkkia. :D
74-1085495998

Mukavan tempperamenttisia nää meidän prinsessat :D ...ahdot kohdillaan :laugh:
115-1085924698

Sepe: Kyllä tullaan silloin kun työ ei haittaa harrastusta. Eiks Poca oo nyt Loviisaan tulossakin?
Jardze: No ei kai lällärimimmit nyt Busalla ajakaan! Tottakai kaikki palaset on kohdillaan!
pocahontas
Viesti:

Juu mä oon kyllä Loviisaan tulossa!! :thumbup: Ja prinsessaparkkiin en mee.... :p ei mikään lällärimimmi... :arskat: ja Shuttlex, seuraavaan miittiin sit eiks joo?

Edited By pocahontas on 1116309504

108-1085465489

Viesti Kirjoittaja 108-1085465489 »

riippuu pikkasen näkökulmasta ... :arskat: :worthy:
pocahontas
Viesti:

... sanoo mies joka laitto bussisa myyntiin.... ???

115-1085924698

pocahontas kirjoitti:ja Shuttlex, seuraavaan miittiin sit eiks joo?
...no kun se on taas viikonloppu...ja mulla on muistaakseni sinä viikonloppuna kansallisten estekisojen kuvausproggis buukattuna... jos ne oliskin jotkut pienemmät kisat, mutta... tiedän, silloin kun muut on vapaalla ja toisinpäin. Arkipäivämiitti on milloin?
Lanat: ??
Vastaa Viestiin