Nämä net taitaa olla meikäläisenkin kehonsiirtimen alla ja kestoa on jo nyt 10-11 tkm ja vielä piisaa. Ajotapa ei niin taloudellinen ja mukana se 6000 km reissua mm. Saksan baanoilla laukut ja nopeudenkurkkija mukana ihan oikeissa nopeuksissa. Eli suosittelen ja tais se Timbakin pitää noita hyvänä yhdistelmänä.Nesmit kirjoitti:Vähän liippaa sivusta muutta ittellä tällä hetkellä Michelin Pilot Power 2CT kierros alla ja kilometrejä 8200km
Ahvenistolla tullut käytyä kerran ja 6tkm alppikierros noilla renkailla (pari kertaa on tainnut takarengas sauhutakkin )...
Paineita kun tarkastelee/säätelee tarpeeksi usein niin saa renkaan ikää jatkettua melkolailla.
Kokemusta metzeler sportec m3/m1?
Esa
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
2002 2xSS1000
2003 3xSS1000, BB1500
Itsellä on nyt ollu nuo diablo corsa III alla etenä ja takana, ajettu joku 4tkm ja on hyvät pinnat vielä, on ajettu lujaa ja 2 päälläkkin joitakin matkoja, en tiedä mistä johtuu mutta aika usein saa olla paineita korjailemassa. Ei ole vaikuttanut liukkailta tms, tuossa kumissahan on paaljon pehmosempi seos sivuilla kuin keskellä, pitäis olla kuulemma hyvä matkakumi.
Itseä palvelut niin kuin olen odottanutkin.
Itseä palvelut niin kuin olen odottanutkin.
Minulla kestää kaks päällä laukkujen kanssa renkaat huomattavasti paremmin kuin yksin ajaessa?moukku kirjoitti:Itsellä on nyt ollu nuo diablo corsa III alla etenä ja takana, ajettu joku 4tkm ja on hyvät pinnat vielä, on ajettu lujaa ja 2 päälläkkin joitakin matkoja, en tiedä mistä johtuu mutta aika usein saa olla paineita korjailemassa. Ei ole vaikuttanut liukkailta tms, tuossa kumissahan on paaljon pehmosempi seos sivuilla kuin keskellä, pitäis olla kuulemma hyvä matkakumi.
Itseä palvelut niin kuin olen odottanutkin.
-AS- kirjoitti:M3:silla kurvailtu nyt n. 4000 km, josta Saksan baanoja viikko sitten n. 1500 km. Kyllähän ne Saksan baanat söi rengasta keskeltä aika lailla, mutta edelleen on ihan asiallisesti pintaa. Uskoisin, että kyllä näillä gummeilla sen 7-8 tkm ajelee.
Oliko jotkin erityismerkinnällä olevat M3 Busassa, etusessa ja/tai takanakissa? C-merkinnällä? tms.
Itse juuri hankin tuolta Mynetmotosta Sportec M1 P-merkinnällä, kun alkoi nykyisistä M1 Sporteceista takasesta keskikohta olla finaalissa ja etusessa hieman kantikkuutta. Vielä kun saisi alle laitettua/laitatettua ennen talvilepoa
PS. Omasta mielestäni tuo M1 Sportec on mukavan pitävä rengas, vaikkakin kilometrikestävyys jäänee tuollaiseen 5000 kilsaan normiajollakin :rocket
Edited By eeroolli on 1250628565
eeroolli kirjoitti:-AS- kirjoitti:M3:silla kurvailtu nyt n. 4000 km, josta Saksan baanoja viikko sitten n. 1500 km. Kyllähän ne Saksan baanat söi rengasta keskeltä aika lailla, mutta edelleen on ihan asiallisesti pintaa. Uskoisin, että kyllä näillä gummeilla sen 7-8 tkm ajelee.
Oliko jotkin erityismerkinnällä olevat M3 Busassa, etusessa ja/tai takanakissa? C-merkinnällä? tms.
Itse juuri hankin tuolta Mynetmotosta Sportec M1 P-merkinnällä, kun alkoi nykyisistä M1 Sporteceista takasesta keskikohta olla finaalissa ja etusessa hieman kantikkuutta. Vielä kun saisi alle laitettua/laitatettua ennen talvilepoa
PS. Omasta mielestäni tuo M1 Sportec on mukavan pitävä rengas, vaikkakin kilometrikestävyys jäänee tuollaiseen 5000 kilsaan normiajollakin :rocket
Ihan tavalliset M3:set, ei C-merkinnällä.
Nyt on renkailla kurvailtu n. 7500 km. Norm. ajon lisäksi muutama ratapäiväkin on tullu vietettyä.
Nyt takarengas rupee olee loppu. Kokemukset renkaasta Busa K8:ssa pelkästään positiivisia. Vesikeleistä ei oo hirveesti kokemuksia.
Hayabusa K8