Sivu 2/2
Lähetetty: 17 Loka 2015, 13:54
Kirjoittaja PRM75
Minulla on bigcc:n avattava malli ja tuolla pysyy ahtolämmöt rullan päällä ajettaessa 30-40 asteen välissä.
http://www.bigccracing.com/shop/category.asp?idCategory=50
Lähetetty: 19 Loka 2015, 07:53
Kirjoittaja Tepa
Mitäs tommonen setti jäi maksamaan?
Lähetetty: 19 Loka 2015, 09:11
Kirjoittaja 1340R86
storbacka kirjoitti:Tarviiko sille nesteelle olla vielä erikseen joku säiliö, vai riittääkö se nestemäärä mikä kiertää niissä kennoissa?
Tossa meikäläisen vehkeessä aiheuttaa ongelmia eniten tilan puute, perinteistä ilma/ilma- jäähdytintä on aika vaikea saada asennettua mitenkään viisaasti. Toisekseen ahtopainetta on tarjolla koko kierrosalueen läpi joten kuumaa ilmaa syntyy kokoajan. Eli jäähdytys kapasiteetin pitää olla aika suuri ettei se jäähdytin kyllästy siitä lämmöstä. Ilma on nyt täyskaasu vedossa sellasta n.120 asteista.
Käyttö ja mahdoliset jäähdytely ajat vaikutanevat kuinka paljon nestettä kiertton tarvitsee,
holeshot racing näytti käyttävän
aluminista tehtyä takakatteen sisällä olevaa purkkia
sormella ja mittarilla testailivat sen lämpöä ennen/jälkeen mailin
litkun lämpenemistä voi estää täyttämällä systeemin jäähdytin nesteellä mikä on ollut pakastimessa jäähtymässä
(pitää ahtolämmöt kurissa ainkin 4bar ahdoilla)
Lähetetty: 19 Loka 2015, 10:13
Kirjoittaja PRM75
Tepa kirjoitti:
Mitäs tommonen setti jäi maksamaan?
Käytetyn gen1 busan verran 3200¤ sisältäen itse vesijäähyn, vesipumpun, vesisäiliön, syylärin kennon ja jäähyn kiinnikkeet.
Edited By PRM75 on 1445238980
Lähetetty: 20 Loka 2015, 01:28
Kirjoittaja storbacka
Taidanpa kysellä niitä Laminovan tötteröiden hintoja. Näyttää olevan koonsa puolesta paras vaihtoehto. Ittehän tuohon on kaikki väsättävä, mikään valmis setti ei käy. Täytyy koittaa saada kuva tänne jotenkin niin näätte mistä on kyse.
Lähetetty: 20 Loka 2015, 19:50
Kirjoittaja snuggles
1340R86 kirjoitti:holeshot racing näytti käyttävän
aluminista tehtyä takakatteen sisällä olevaa purkkia
sormella ja mittarilla testailivat sen lämpöä ennen/jälkeen mailin
litkun lämpenemistä voi estää täyttämällä systeemin jäähdytin nesteellä mikä on ollut pakastimessa jäähtymässä
(pitää ahtolämmöt kurissa ainkin 4bar ahdoilla)
Joo, ne täyttösäiliöt on kisamiesten hommia, meil on välttäny noi lapinreisu versiot missä pari litraa kiertää ympyrää, penkissä koittaen huomaa aika nopean lämmonvaihtelun jos arvaa näpit pitää kennon pinnassa
Lähetetty: 20 Loka 2015, 23:27
Kirjoittaja storbacka
Tuohon pitäisi cooleri saada mahtumaan.
Lähetetty: 20 Loka 2015, 23:39
Kirjoittaja storbacka
Kyselin niistä Laminovan coolereista tänään, niitä pitäs laittaa 4kpl ja hintaa on noin 150¤/kpl. Niiden etuna olisi melko kompakti koko ja teho. Ainakin markkinointipuheiden mukaan.
Mistäs noita perinteisemmän näkösiä kennoja olette hommannut?
Voisin ehkä saada sopimaan tuohon sellasen n. 100x100x300 kennon. Tankin tilavuus on nyt suunnilleen 18l, ehkä jopa vähän päälle. Voisi siitä vähän nipistää mutta ei paljon raattis.
Lähetetty: 21 Loka 2015, 17:50
Kirjoittaja jarim
No jo on härveli... :p
Lähetetty: 21 Loka 2015, 19:03
Kirjoittaja Titaani
Tuolta hommasin kennon:
Frozenboost
Lähetetty: 21 Loka 2015, 22:57
Kirjoittaja storbacka
Löysitkö tuolta pelkän kennon vai sovelsitko noista valmiista malleista?
Lähetetty: 21 Loka 2015, 23:46
Kirjoittaja storbacka
Lähetetty: 22 Loka 2015, 09:53
Kirjoittaja jarim
Ja lisätään vielä että hieno!
Lähetetty: 22 Loka 2015, 10:30
Kirjoittaja storbacka
Se on vähän prototyyppi asteella vielä. Niinku nää aina tuppaa olemaa.. Siinä on nyt tollanen lasikuituinen tankin kuori mikä ei kestä oikein lähempää tarkastelua. Eli ainakin tankki menee uusiksi kuhan saan päätettyä minkäläisen coolerin teen. Hihnapyörät pitää hipostella vähä siistimpään kuosiin ja varmaan joku suojakin olisi hyvä. ynnä muuta...
Lähetetty: 22 Loka 2015, 14:25
Kirjoittaja Snowman
Hieno ja räyhä peli!