Sivu 2/2

Lähetetty: 31 Touko 2012, 23:52
Kirjoittaja Sotka
Jaku kirjoitti:Yritin välttää paljon yli 1 bar paineita :p siis ekat 1000 km... Aina se ei onnistunut
Mikä ihmeen sisäänajo?? :mosh:

Lähetetty: 01 Kesä 2012, 07:22
Kirjoittaja Jaku
Sotka kirjoitti:
Jaku kirjoitti:Yritin välttää paljon yli 1 bar paineita :p siis ekat 1000 km... Aina se ei onnistunut
Mikä ihmeen sisäänajo?? :mosh:
männät ja laakerit... :p

ryhmä kans, mut se oli jo käytetty :D

Lähetetty: 01 Kesä 2012, 14:38
Kirjoittaja Heksa
toimeve kirjoitti:...no voi ***tu: son sitten ihan persiilhän koko viime talaven uurastus mestarilta :angry: Ei ehitty ns. sishänajoa suorittaa ennen penkitystä, ja jos käsitin, niin oli vähän "testattu" penkissä...ja sääjetty. Niin sanotusti "huolella"...ja puhumattakhan kun otin itte käythön huhtikuussa...no, ehkä jäi joku kierrosraja huomioimatta :oops: Ja toishaalta en ees kysyny, että oliko joulukuun lopulla chostriders viteopätkät kuvattu missä...ja millä kierroksilla...argh.

nimim. uskallanko lähtiä huomena mukavalle n. 1600km viikonloppureissulle vai losahtaako peli tämän takia kesken riennon? Ja etenki ku mittarissa on vasta 126tkm (moottoripäivityksen jälkhen ajettu reipahasti liki 5tkm iliman mithän ohjeellista sishänajoa ??? )

elä oo huolissaan... SMR on valtuuttanu Vittaniemen ajaan kaikki teamin pyörät sisään (pikana)
vissiin 7 mottoria kasattu ja kaikki ajettu sisään Samilla :turbobusa:

Lähetetty: 02 Kesä 2012, 23:26
Kirjoittaja Titaani
Suomessa kaikki ajo kadulla on sisäänajoa ???

Lähetetty: 03 Kesä 2012, 00:22
Kirjoittaja Jaakko
jarim kirjoitti:Oma tapa on ollu Snugglesin kaltainen.
mulla myös ollut sama resepti.

onko joku saanut vakio moottoriin jotain vaurioo, kun ei ole tehnyt sisäänajoa ohejeiden mukaan?

Lähetetty: 03 Kesä 2012, 06:52
Kirjoittaja martti
Siäänajo nykysin on kai siksi että kuski tottuu uuteen menopeliin,ainakin uusien pyörien (autojen) koneet on jo tehtaalla penkissä rääkätty,nii että se kyllä losataa jo siellä jos on losahtaakseen, sisäänajo on jäänne menneiltä ajoilta jolloin sylitereissä ei käytetty pinnotteita ja esim. liukulaakerit oli melkein valun jäljiltä ja hioutuminen tapahtui sitten "sisäänajossa". Ennen siitä kyllä käytettiin nimeä totutusajo, mikä on ehkä oikeammin asiaa kuvaava sana kuin joku sisäänajo,mihin,talliinko vai keittiöön :omituinen:

Lähetetty: 03 Kesä 2012, 10:58
Kirjoittaja BaTTman
Juu, luulis että nykypäivän valmistusmenetelmillä saadaan jo niin tasalaatuista tavaraa liukuhihnalta ulos, ettei mitään sisäänajoa sanan alkuperäisessä merkityksessä tarvita. Vaikka viimeinen hioutuminenhan se tapahtuu ensimmäisillä kilometreillä, jos toleranssit ovat olleet rajalla. Onneksi on öljynsuodatin. Jos haluaa varman päälle pelailla, niin vaihtaa sitten niin kuin ohjekirja sanoo, 1tkm jälkeen tuoreet öljyt ja uuden suodattimen.