Sivu 2/3

Lähetetty: 01 Elo 2011, 22:24
Kirjoittaja 108-1309210767
jarim kirjoitti:
Diablo kirjoitti:Mulle taitaa riittää ihan pelkkä slipareiden vaihto. Jos ei muualta ala löytymään hyväkuntoisia käytettyjä, niin sitten soitto bikefoxille ouluun, tai kattella ulkomailta että mitä siellä maksaa. Yoshimurat kait on parhaasta päästä. Jossakin taisin nähdä sellaisen slipari satsin missä tuli vaimentimien lisäksi ne väliputket pakosarjalle..

Ei vaan soitto Rocksterille Yoshimurasta ja sitten TT-Motorsportille Kempeleeseen säädätykseen. Suosittelen! :)

Joo suosittelen lämpimästi myös TT-Motorsporttia... Pyörä oli tänään 7h siellä faktaa löyty siihen malliin, että heikommalla rupes puntti tutiseen :thumbup: Itse ajelin Rovaniemestä ja kyllä kannatti :mosh:

Lähetetty: 01 Elo 2011, 23:13
Kirjoittaja Huhan Kolli
Paljonko tuommonen 7 tunnin setti tuli maksamaan? Ja mitä kaikkea tehtiin?

Lähetetty: 01 Elo 2011, 23:46
Kirjoittaja 108-1309210767
Siinä oli nykimis vikaa, http://www.busanistit.org/foorumi/ikonboard.cgi?act=ST;f=12;t=3833
Jätin sinne pyörän hoitoon päiväksi ja hintaa tuli 300¤ en tiedä tarkkaa tunti määrää, mutta oli trippi mittariin tullu 60km :p EcuEditorilla säädettiin penkissä seoksia ja paras mahdollinen kartta ajettiin sisään. Penkkitehoksi 167Hp 145Nm Yoshimura kokoputkisto ja K&N vapari. Käyrä oli suora ku Yuri gagarin lento :cool: Viaksi paikannettiin Vaihteenasento-anturi, joka heittelee vaihdearvoja edestakaisin CDI-boksille. Boksi luulee kokoajan, että vaihteet vaihtelee ja muuttaa säätöjä eri vaihdekohtaisille alueille ??? 5-Vaihteen asetus-lukittiiin jolloin poistuu Nopeusrajoitin (yli 300km/h) 6-vaihteellahan pyörä ei anna mennä yli 298km/h tai vastaavaa.. Joo paikasta jäi tosi asiantunteva kuva :) Sai tästä Nististä kyllä vaki-asiakkaan :D Seokset oli ollu kyllä niin perseellään ku mahdollista. Pyörästä oli vissiin edellinen omistaja yrittäny hukuttaa nykimistä polttoaineella.. Rikkautta oli käyrät tapissa. Rovaniemelle ajellessa takaisin, huomasin että polttoaineen kulutus oli 1 litran ero mennessä ja palatessa Ouluun.

Lähetetty: 02 Elo 2011, 06:49
Kirjoittaja 68-1311931507
Se TT-motorsport tuntuu ihan asialliselta ja tieto/taitoiselta pajalta, mutta miten onnistuu asentaa tuo yoshimuran kokoränni paikoilleen kotona, ja ajaa se sellaisenaan paikan päälle? Kun ymmärsin että ne lambda-anturit mitkä on vakio rööreissä käytössä, niin ne jäis tuon yoshimuran 4-2-1 raceputken takia pois kokonaan käytöstä? Herjaako ecu mitään jos siltä viedään parit seoksen tarkkailuanturit noin vain pois, vai pärjääkö se sen aikaa pelkän ilmamäärän mittauksen avulla? Kova homma lähteä ensin autolla viemään erikseen pakoputki ja myöhemmin prätkällä perässä ???

Lähetetty: 02 Elo 2011, 07:28
Kirjoittaja jarim
Putki paikoilleen vaan ja ajamalla paikalle, ei ne seokset niin metsässä ole. Lambdan voi jättää pois, ecusta yksi johto irti niin se ei asiasta välitä. :)

Lähetetty: 02 Elo 2011, 11:46
Kirjoittaja MGa
Mulla tehtiin Yoshin RS3:een paikka lambdalle ni ei tarvinnu ees heittää menemään.
Tätäkin vaihtoehtoa voit harkita jos haluat.

Lähetetty: 02 Elo 2011, 22:42
Kirjoittaja 68-1311931507
Laitoin tehopenalle kyselyä, ja hän tekee kyllä myös ecueditorilla säätötöitä, mutta kuulemma kaapeli on tällä hetkellä rikki, niin meinas että jos kiire on niin kehoitti menemään tt-motorsportille kempeleeseen :) Sillä suzuki tuning link:llä pystyy säätämään myös, mutta karkeammin.

Elikkä se on otettava puhelu kempeleen suuntaan ja poristava säätöaika busalle. Ellen aivan väärin muista niin rockster sanoi että siihen yoshimuran putkeen olis tehty lambdalle paikka ??? jos sellainen löytyy niin hjuva. Pulttaan sen rännin kotona paikoilleen ja suuntaan sitten tankki täynnä kohti kempeleen dynopenkkiä :tapu:




Edited By Diablo on 1312314388

Lähetetty: 02 Elo 2011, 22:48
Kirjoittaja Juhama
Diablo kirjoitti:Laitoin tehopenalle kyselyä, ja hän tekee kyllä myös ecueditorilla säätötöitä, mutta kuulemma kaapeli on tällä hetkellä rikki, niin meinas että jos kiire on niin kehoitti menemään tt-motorsportille kempeleeseen :) Sillä suzuki tuning link:llä pystyy säätämään myös, mutta karkeammin.

Elikkä se on otettava puhelu kempeleen suuntaan ja poristava säätöaika busalle. Ellen aivan väärin muista niin rockster sanoi että siihen yoshimuran putkeen olis tehty lambdalle paikka ??? jos sellainen löytyy niin hjuva. Pulttaan sen rännin kotona paikoilleen ja suuntaan sitten tankki täynnä kohti kempeleen dynopenkkiä :tapu:
Ei sitä Yoshiboxilla kikkailua voi edes oikeen säätämiseksi sanoa:D

Lähetetty: 02 Elo 2011, 23:09
Kirjoittaja 108-1309210767
Diablo kirjoitti:Elikkä se on otettava puhelu kempeleen suuntaan ja poristava säätöaika busalle. Ellen aivan väärin muista niin rockster sanoi että siihen yoshimuran putkeen olis tehty lambdalle paikka ??? jos sellainen löytyy niin hjuva. Pulttaan sen rännin kotona paikoilleen ja suuntaan sitten tankki täynnä kohti kempeleen dynopenkkiä :tapu:
Yoshimuralla on putkessa valmis Lambdan paikka :rasberry:

Lähetetty: 03 Elo 2011, 06:47
Kirjoittaja jarim
Riippuu putken iästä, minulla ei ollut. Eikä ollut tuossa Akrassakaan. Sikäli ei haittaa kun tuossa 2001:ssä ei lambdaa ole lähtöjäänkään. Mutta säätämistä varten teetin lambdalle paikan kollektorin jälkeiseen putkeen. Lopputulos kun lambdan saa tuohon verraten että se olisi putken päässä on kuiten varsinkin pintakaasualueella aivan eri.



Edited By jarim on 1312343349

Lähetetty: 04 Elo 2011, 17:11
Kirjoittaja 68-1311931507
Säätöpäivä tt-motorsportille lyöty lukkoon. Olis ollut mukava ottaa samasta jarrupenkistä lappu noin vakiokuntoisena, niin olis saanut verrata viimeisimpään vetoon yoshin putkella säädettynä :)

Hyvällä tuurilla tuo pieni mutta ärsyttävä nykiminen saadaan eliminoitua kokonaan pois mitä esiintyy varsinkin taajamanopeuksia ajaessa pintakaasulla. Meinas että pyörällä pystyy kyllä ajeleen ilman tuota säätämistäkin, mutta juurikin tuo nykiminen saattaa olla paljon voimakkaampaa yoshin putkella. Tässä aikuinen mies odottaa innoissaan ja laskee päiviä, niinkuin kersana kun odotettiin jouluaattoa :D

Lähetetty: 05 Elo 2011, 18:00
Kirjoittaja Juhama
Diablo kirjoitti:Säätöpäivä tt-motorsportille lyöty lukkoon. Olis ollut mukava ottaa samasta jarrupenkistä lappu noin vakiokuntoisena, niin olis saanut verrata viimeisimpään vetoon yoshin putkella säädettynä :)

Hyvällä tuurilla tuo pieni mutta ärsyttävä nykiminen saadaan eliminoitua kokonaan pois mitä esiintyy varsinkin taajamanopeuksia ajaessa pintakaasulla. Meinas että pyörällä pystyy kyllä ajeleen ilman tuota säätämistäkin, mutta juurikin tuo nykiminen saattaa olla paljon voimakkaampaa yoshin putkella. Tässä aikuinen mies odottaa innoissaan ja laskee päiviä, niinkuin kersana kun odotettiin jouluaattoa :D
No ni hyvä homma...et tule pettymään!

Lähetetty: 05 Elo 2011, 20:03
Kirjoittaja Pakma
Edellinen omistaja oli vaihtanut tuohon nykyiseen K8 Vance/Hinesin sliparit.On kuulemma säädetty Rikumotorissa,mutta mitään dokumenttia ei ole.Pyörä kyllä pelaa ihan hyvin,mutta ehkä pientä puutumisen tunnetta tasakaasulla pienillä kierroksilla.Kulutus 4l ylöspäin riipuen ajosta.Mitä mieltä kokeneemmat kannattaako käyttää penkissä.

Lähetetty: 05 Elo 2011, 21:34
Kirjoittaja 108-1309210767
Kannattaa penkissä käytön jälkeen, kaupungissakin tankillisella 300km

Lähetetty: 24 Syys 2011, 14:15
Kirjoittaja Hane-
Onko porukalla mitään kokemusta lyhyemmistä vaimentimista? Esim. http://alturl.com/kdn3f.. Show no go-pyörissä näyttää olevan enemmälti.

Toimiikohan pyörä koko kierrosalueen jos on tuommonen olematon ränni paikallaan. Jännittää, sillä haluaisin mahdollisimman pienet putket. Pitää yrittää ulkomaisilta sivuilta onkia myös tietoa nuista.. Ja sillä myös pienempiä vaimentimia, kun nuihin osaan tahtoo mahtua kääpiöyhteiskunta, eli ne on isoja ulkonäöllisesti..




Edited By Hane- on 1316863286