Sivu 2/2

Lähetetty: 01 Marras 2005, 18:21
Kirjoittaja BussiJussi
Ei oo, ne meni jo toistasex? käyttöön!!

Lähetetty: 17 Marras 2005, 19:06
Kirjoittaja BussiJussi
Jännitys tiivistyy!! Ens ttistaina bussi penkkiin, näkee mitä muutoksii tehoon/vääntöön tullut! Nyt muuten vakio kämyrästä kuva gallerissa.:p

Lähetetty: 17 Marras 2005, 21:33
Kirjoittaja 107-1089231881
BussiJussi kirjoitti:Jännitys tiivistyy!! Ens ttistaina bussi penkkiin, näkee mitä muutoksii tehoon/vääntöön tullut! Nyt muuten vakio kämyrästä kuva gallerissa.:p
Linkki kuviin :O

Lähetetty: 17 Marras 2005, 21:51
Kirjoittaja BussiJussi
Laitka toimimaan!!:ptässä



Edited By pocahontas on 1132260357

Lähetetty: 22 Marras 2005, 17:23
Kirjoittaja BussiJussi
No niin!! Nyt on bussi penkitetty/säädetty palikoiden kanssa!! Ekax vakio kämyrä vastaan säätämätön käyrä. Pc:ssä valmis kartta, joka tarkoitettu akran race putkelle, yoshin stage 1 nokille, ja avarretulle kotelolle. Aika hyvin huomaa muutoksen!!

http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2007.jpg


Seuraava vaihe: Säätöä kehiin! Penkittäjä muokkasi keskialuetta, ja yläaluetta eniten! Tässä ero säätämättömään!!

http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2008.jpg

Lähetetty: 22 Marras 2005, 17:36
Kirjoittaja BussiJussi
Eli yhteenveto: Teho lisääntyi melkein 25hp, vääntö melkein 16nm!Jokaiselle hevosvoimalle tuli 90e hintaa!! Pyörän paino tippui samalla yli 10kg! Ei tämä halpaa viritystä turboon nähden ole, mutta jokainen tavallaan!! Tehokkain zx12r antanut samassa penkissä 170hp. Kuvat otettu kameralla lapuista, kun saan skannattua koneelle, laitan galleriaan useampia käyriä! Esim. sellaisen, jossa verrattu vakio, Yoshin putkistoviritteinen, ja minun. Siinä käyrässä huomaa, että 4000-6000rpm. alueella, pelkkä putkivirittteinen tehokkaampi! Mutta sitten ilmansuodatin mod. ja nokat alkaa repii eroa!! No, laitan senkin kuvan tähän! Edellisessä verrattu oman mopon käyriin, tässä punainen= minun, sininen pakoputki viritys ilman pc:tä, ja vihreä täysin vakio! Sininen ja vihreä ei minun pyörä!!


http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/penkitys2006.jpg

Lähetetty: 23 Marras 2005, 11:14
Kirjoittaja BussiJussi
http://galleria.busanistit.org/bussijussin-bussi/penkitys_2_001

Sieltä galleriasta löytyy nyt se "tärkein" käppyrä, eli vakio/viritetty!

:p :p




Edited By RHead on 1132740691

Lähetetty: 23 Marras 2005, 11:37
Kirjoittaja BussiJussi
akseli kirjoitti:villi arvaus 180.1 +pcn antama hyöty-pitääköhän joku erottaa vakiomotoristikerhosta? :p

Vois sanoo, että kohtuu tarkasti arvattu!?

Lähetetty: 24 Marras 2005, 18:22
Kirjoittaja Joke
Hyvältä näyttää käyrät, mites Ram-air ylipaine? oliko sen vaikutus mukana mittauksessa? :tapu:

Lähetetty: 24 Marras 2005, 19:03
Kirjoittaja akseli
en arvannut että huipputeho tulee koko 9-11 alueella :kippis: nyt laita se sytkämoduli ja sopiva välitys - kaikki voima on käytettävissä koko ajan-niin äijähän jyrää :thumbup:

Lähetetty: 24 Marras 2005, 20:39
Kirjoittaja BussiJussi
Joke kirjoitti:Hyvältä näyttää käyrät, mites Ram-air ylipaine? oliko sen vaikutus mukana mittauksessa? :tapu:

Ei ole ram-air painetta!!! Ei taida olla sellasta tuulitunnelipenkkiii, olemassa "normi" ihmisille! Formula tallit, ja motogp tallit, kuulema käyttää moisia vehkeitä!!
:p :p

"joillakin" puhallin miehilllä on eräänlainen ram-air systeemi, jopa föönix kutsuttava käytössä!!? Yhden semmosen takia jäi penkki ennätys haaveex, mut vapareiden kärkipaikka on!!! Sitten vähän loppuun mainosta: Joka ei ole maksettu mainos!!

Eli voin suositella ko. penkkiä, koska jarrullinen penkki!! Saa säädettyä kuormalla käyttöaluetta! Inertia penkissähän ko. säätö tapahtuu penkittäjän ammattitaidon mukaan, jarrullisessa saadaan normiajoo vastaava kuormitus = pitäs toimii oikeessakin ajossa!! Mp-mesta Heikkinen, Joensuu. Sanoi hankkivansa tuninki linkin penkkiinsä, eli laitteen, joka säätää itse seoksia pc:stä! Vähentää kuulema ajokertoja! Mullakin ajoi n.30 vetoa! Tuuninki linkin asian tiimoilta paljon keskustelua "kilpailevilla" foorumeilla.

Lähetetty: 24 Marras 2005, 20:54
Kirjoittaja BussiJussi
akseli kirjoitti:en arvannut että huipputeho tulee koko 9-11 alueella :kippis: nyt laita se sytkämoduli ja sopiva välitys - kaikki voima on käytettävissä koko ajan-niin äijähän jyrää :thumbup:
Olen itsekin tyytyväinen "käyrän" muotoon. Sytkä moduuli, joo. Olen vakavasti harkinnut sitäkin. On vaan turkasen kallis (suomessa ovh> 400,-), ja saako rahalle vastinetta? Kun on nää säädettävät nokka pyörät, joilla sais säätämällä varmaan moottorin luonnetta muutettua PALJON! Mutta esim. Viaberin Harri, EI ala muutella ajotuksia koneen ollessa paikoillaan.(kuulema iso homma) Joten alkaa hintaa muodostua aika lailla, moisista virityksistä. Nyt paikallaan olevat rojuthan laittelin ite paikoilleen, (säästin?) ja ainoastaan penkityksen teetin "vieraalla". Jos joku lupaa järkevään hintaan sytkämoduulilla tehoa, tai nokkien ajoitusta säätämällä (ilman "alapään" huonontamista), olen kiinnostunut! Hirveästi tuli tähän textiin kax mielisiä sanoja! :p :p

Lähetetty: 24 Marras 2005, 22:02
Kirjoittaja akseli
joo ainakin se itsestäänsäätyvä nokkapyörä muutti koneen luonnetta tosi paljon :D

Lähetetty: 24 Marras 2005, 22:04
Kirjoittaja BussiJussi
akseli kirjoitti:joo ainakin se itsestäänsäätyvä nokkapyörä muutti koneen luonnetta tosi paljon :D
Se kuulema kasvattaa venttiileitäkin?! :p

Lähetetty: 28 Joulu 2005, 18:48
Kirjoittaja BussiJussi
akseli kirjoitti:joo ainakin se itsestäänsäätyvä nokkapyörä muutti koneen luonnetta tosi paljon :D

Koneen luonteen muuttamisesta kuvia!!


http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/hayabusa006.jpg




http://i28.photobucket.com/albums/c220/bussijussi/hayabusa004.jpg