TRE-FAQ - Lue tämä ensin...
roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä.
Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.
Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...
Terveisin,
roobe
Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?
Edited By busai on 1267908877
5.busai kirjoitti:roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä.
Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.
Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...
Terveisin,
roobe
Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No niin,väärä kartta päällä siis,oiskohan se aiheuttanut sitä tyhjäkäynnin seilausta ostokohteessa,onkohan tuosta pitemmän päälle koneelle haittaa jos on pari suvea jo väärällä kartalla ajellut.jarim kirjoitti:busai kirjoitti:roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä.
Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.
Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...
Terveisin,
roobe
Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?
5.
Myyjän mielestä TRE on vähentänyt nypytystä taajama ajossa sekä vähentänyt kaasun on/of käyttäytymistä,onkos se nyt mahdollista jos on väärän pyörän kartta TREESSÄ päällä?
Eilen tuli napattua tuo pyörän mukana (valmiina) tullut IVAN SMART TRE pois tankin alta plugijohdoista ja tuntui ettei ainakaan heikentänyt Bussin kiihtyvyyttä/ajettavuutta???
Tuntui että tyhjäkäynti tasaantui ja kaasuun (herkkä) vastaavuus hiukan väheni etenkin pienillä vaihteilla mutta esim. 6:lla vastaavasti taas parani
(tai sitten vaan luulen, kun Bussi keveni muutamalla grammalla)
Edited By eeroolli on 1274859606
Tuntui että tyhjäkäynti tasaantui ja kaasuun (herkkä) vastaavuus hiukan väheni etenkin pienillä vaihteilla mutta esim. 6:lla vastaavasti taas parani
(tai sitten vaan luulen, kun Bussi keveni muutamalla grammalla)
Edited By eeroolli on 1274859606
Jos sulla on 2002 tai uudempi Busa niin älä laita. Sytkämuutos ECUEditorilla -> paljon parempi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 15 Helmi 2015, 00:58
- Paikkakunta: Kajaani
Terve, tyhmien kysymysten vuoro. Itselläni on vm 2004 busa. Pyörässä on kiinni tre ja se päällä tyhjäkäynti on n. 3000rpm paikkeilla. Haittaako tyhjäkäynnin säätäminen ruuvista 1000rpm tre ollessa päällä sitten vaihde päällä ajamiseen. Kun ei oikein pääse kokeilemaan ku on tuota lunta niin perkeleesti tuolla maassa. Eli tekeekö se hallaa ajamiselle että menee itse säätämään tyhjäkäyntiä semmoiseksi että se ei vapaalla huuda menemään ihan hulluna. Vai pitääkö vaan oppia elämään sen kanssa / laittaa tre pois päältä jos se kerran häiritsee. Kiitos ja anteeksi......
Ok