TRE-FAQ - Lue tämä ensin...

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Avatar
Timppa
Site Admin
Viestit: 716
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 16:15
Paikkakunta: Anjalankoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

Tuolta pitäis selvitä. Tervetuloa foorumille!
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
74-1217674337

Viesti Kirjoittaja 74-1217674337 »

Timppa kirjoitti:Tuolta pitäis selvitä. Tervetuloa foorumille!
Kiitos paljon! :respekt:
116-1253685669

Viesti Kirjoittaja 116-1253685669 »

ex mopoissa gsxr1000 & gsx1400 en perstuntumalla huomannu yhtän mitän eroa oliko tre päällä vai ei.

nykyisessä se on kytkimen takana, mutta tokkopa huomaa siitäkään vaikka kuinka lipsuttelee on/off??
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä. :D

Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.

Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...

Terveisin,
roobe

Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?




Edited By busai on 1267908877
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

busai kirjoitti:
roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä. :D

Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.

Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...

Terveisin,
roobe

Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?
5.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
98-1197316477

Viesti Kirjoittaja 98-1197316477 »

jarim kirjoitti:
busai kirjoitti:
roobe kirjoitti:Mul tuli pyörän mukana Gipro ATRE ja se ei ainakaa pelitä, tuntuis vaan vääntö katoavan ja tehoo ei tuu ollenkaa lisää... Ei sen ihan silleen pitäny mennä. :D

Ja sehän oli se "5 kartta", millä taian pitäs tapahtua. Vissii rikki sitten.

Onko jollain toimiva Gipro?? Pitäs lähtee varmaa reippaasti kaasulla...

Terveisin,
roobe

Meikäläisen ostokohteessa vm.00 kanssa tuollainen gipro ATRE vaihdenäytöllä ja myyjä väitti oikean "kartan" busalle olevan nro.3
Onko jollain faktaa mikä se on oikea?

5.
No niin,väärä kartta päällä siis,oiskohan se aiheuttanut sitä tyhjäkäynnin seilausta ostokohteessa,onkohan tuosta pitemmän päälle koneelle haittaa jos on pari suvea jo väärällä kartalla ajellut.
Myyjän mielestä TRE on vähentänyt nypytystä taajama ajossa sekä vähentänyt kaasun on/of käyttäytymistä,onkos se nyt mahdollista jos on väärän pyörän kartta TREESSÄ päällä?
Avatar
eeroolli
Viestit: 54
Liittynyt: 20 Heinä 2009, 15:47

Viesti Kirjoittaja eeroolli »

Eilen tuli napattua tuo pyörän mukana (valmiina) tullut IVAN SMART TRE pois tankin alta plugijohdoista ja tuntui ettei ainakaan heikentänyt Bussin kiihtyvyyttä/ajettavuutta???
Tuntui että tyhjäkäynti tasaantui ja kaasuun (herkkä) vastaavuus hiukan väheni etenkin pienillä vaihteilla mutta esim. 6:lla vastaavasti taas parani :D
(tai sitten vaan luulen, kun Bussi keveni muutamalla grammalla)




Edited By eeroolli on 1274859606
66-1265557545

Viesti Kirjoittaja 66-1265557545 »

Busaan laitettiin juuri tre ja käynnistäessä vaihdenäyttöön tulee nro 4. Pitäisikö siihen tulla nro 5 ?. Olenko ymmärtänyt oikein , että siihen pitäisi olla syötetty vitoskartta eikä neloskartta. Vai tarkoittaako tuo mitään, että alussa näkyy nro. 4?
82-1278000674

Viesti Kirjoittaja 82-1278000674 »

Eikös tuo gipron atre vaihdonäyttö poista tuon rajoittimen automaattisesti?
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

5 kartta poistaa nopeuden rajoittimen....
106-1303320118

Viesti Kirjoittaja 106-1303320118 »

Eli kertokee vähä älyselle uudelle busanistille et mihinkä tuo vastus laitetaan?
Oikea liitin on löytynyt mut minkä johtojen väliin?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jos sulla on 2002 tai uudempi Busa niin älä laita. Sytkämuutos ECUEditorilla -> paljon parempi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
106-1303320118

Viesti Kirjoittaja 106-1303320118 »

Joo 2006 Busa löytyy tallista. Kiitti vinkistä tuolla ECUEditorillahan voi tehä vaikka mitä mielenkiintosta. Onko missään kytkentä kaaviota tolle kaapelille minkä siihen tarvii?
muuttohaukka
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Helmi 2015, 00:58
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja muuttohaukka »

Terve, tyhmien kysymysten vuoro. Itselläni on vm 2004 busa. Pyörässä on kiinni tre ja se päällä tyhjäkäynti on n. 3000rpm paikkeilla. Haittaako tyhjäkäynnin säätäminen ruuvista 1000rpm tre ollessa päällä sitten vaihde päällä ajamiseen. Kun ei oikein pääse kokeilemaan ku on tuota lunta niin perkeleesti tuolla maassa. Eli tekeekö se hallaa ajamiselle että menee itse säätämään tyhjäkäyntiä semmoiseksi että se ei vapaalla huuda menemään ihan hulluna. Vai pitääkö vaan oppia elämään sen kanssa / laittaa tre pois päältä jos se kerran häiritsee. Kiitos ja anteeksi......:blues:
Ok
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Heitä vaikka vesilintua sillä TRE mokkulalla ja vie pyörä säädettäväksi missä mm ohitetaan rajoitin ilman ylimääräisiä mokkuloita ja sitten vaan kovaa ajoa :musik
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Vastaa Viestiin