Sivu 10/11

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 07:55
Kirjoittaja CormaX
nyypie kirjoitti:ONNEKS kaikilla ei ole sitä käsitystä että tarroilla ja kromaamisella saisi hienon pyörän, aivan h*lvetin hieno, onneks olkoon suomen ylivoimaisesti hienoimmasta busasta!!! :tapu:

Yhdyn edelliseen... Hieno ja rohkea :mosh:
Onnea uudelle "isukille" :;): ja tietysti maalarille :bowdown:




Edited By BusaCormaX on 1302238589

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 09:58
Kirjoittaja Timba
Nyt kun se on valmis, niin voi arvostella. On se HIENO!

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 14:34
Kirjoittaja Robin
Hieno ja erilainen, niinhän sen kuuluu olla. Nyt tykkään tuosta maalauksesta jopa vielä enemmän. Livenä varmaan aika öky. Mutteriuskottavuus rupeaa olemaan kondiksessa, tai jopa yli, ehkäpä seuraava osoite on Mattolaiturin terassi :glare:
Tr3 kirjoitti:Paljon jäi tekemättä mut 7432¤ palo

Kaikki kiva maksaa ja johonkin täytyy laittaa raja. Saithan kuitenkin jotain pientä laitettua :)

Ei muuta kun onnea erittäin tyylikkään projektin loppuunsaattamiselle! Parempia kuvia (jonkun "isosilmäisen" mallin kanssa) odotellessa :D

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 15:12
Kirjoittaja RHead
Aivan mahtavasti rakentettu laite. Thumbs uP!

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 17:48
Kirjoittaja ysi-ärrä
On kyllä asiallisen näköinen busa. Onnittelut moisesta.

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 20:36
Kirjoittaja laZZa
Mykistävä on.

Lähetetty: 08 Huhti 2011, 23:07
Kirjoittaja 65-1302205310
Moi vaan kaikkille..

Itse oon ajatellut vaihtaa nykysen 1000 K8 busaan, lähinnä sen takia että kiinnostaa toi turbotus..
Mistäs voisin lukea siitä miten paljon busan kone kestää turbolla leikkimistä jne..

-Atte-

Lähetetty: 09 Huhti 2011, 09:42
Kirjoittaja minizz66
AtteKoo kirjoitti:Moi vaan kaikkille..

Itse oon ajatellut vaihtaa nykysen 1000 K8 busaan, lähinnä sen takia että kiinnostaa toi turbotus..
Mistäs voisin lukea siitä miten paljon busan kone kestää turbolla leikkimistä jne..

-Atte-

pikkusen on juttua ahdetuista tuolla turbo busanistit osiossa.

ylläpidolta saa sinne tunnukset kysymällä.

Lähetetty: 11 Huhti 2011, 09:26
Kirjoittaja jiihoo
Taisi onnistua sunnuntain valokuvaussessio hyvin, ainakin sen Tr3:n lähettämän näytekuvan perusteella.



Edited By jiihoo on 1302979022

Lähetetty: 18 Huhti 2011, 05:58
Kirjoittaja Tr3
Tuolta näkee muutamas näpsyn , mopokin on ihan jees http://tr3.kuvat.fi/kuvat/

Lähetetty: 17 Elo 2011, 07:00
Kirjoittaja Tr3
Kesä ajeltu alppeja, ja kotimaan polkuja , loisto peli . Iskunvaimennus teetti isosti huolta ja säätöä. En suosittele
Normi painoiselle , öhlins lähettää takaiskarin 140 Newton jousella, ja se on todella liian jäykkä , 120 on lähellä oikeaa. Tuo mattamusta on osottautunut aivan super pinnaksi, helppo hoitaa ja swisswax pitää pinnan kuin uutena , ei mitään merkkejä kulumasta. Ensitalven projektit pyörii mielessä ja katsotaan mitä syntyy, 240 tai 200 yksipuoleinen swingi ois haaveissa ja contrast cut musta crome kilkettä ja vannetta ois haaveissa mut katotaan kui hillot antaa periksi:D laitan muutaman reissu kuvan Eurooppa turneelta . Ps, tuo Kappa perälaukku 2 päällä kestää ja pysyy matkassa 298 km/ zumoon 2 päällä , tuota laukkua ei edes huomaa ajossa ( kuvat tulee myöhemmin tänään)

Lähetetty: 17 Elo 2011, 09:29
Kirjoittaja Tr3

Lähetetty: 14 Syys 2011, 06:08
Kirjoittaja Tr3
Hmm, ameriikan öhlins purettu piti olla 130 jousi olikin 150 ja keulan öhlins sisuskalut kiitos
Nyrkkipaja gustafsson racing , sisälsi gen 1 öhlins jousen väärä pituus pituutta lisätty jollain helvetin holkilla jotka toki eripituisia ja toinen pamppu 25 mm liikaa öljyä. Voi haloo millaisia" ammattilaisia"

Lähetetty: 14 Syys 2011, 09:37
Kirjoittaja Tr3
gusse hoiti uuden jousen takuuseen , toki asennus hoituu muualla, olis kai senkin tehny. mut kerta riittää mulle : )

Lähetetty: 14 Syys 2011, 11:27
Kirjoittaja Timba
Kyseleppä asennusta herra Skogilta, uskoisin onnistuvan oikeella ammattitaidolla. LINKKI