Laitanpa kysymykseni tänne yleistopicciin. Eli moneltas kannattaa huomenna ilmaantua paikalle? Ja fiksua on varmaan etsiytyä sinne missä on busseja parkissa?
greatLeo kirjoitti:Laitanpa kysymykseni tänne yleistopicciin. Eli moneltas kannattaa huomenna ilmaantua paikalle? Ja fiksua on varmaan etsiytyä sinne missä on busseja parkissa?
Jos tulet suoraan Keskiviikon ajopäivälle niin kannataa tulla aamusta.
11:00 alkaa ajot (nyt säänkin mukaan) nopeilla. 10.30 viim pyritään aloittelemaan ajajakokous jotta ehditään käydä säännöstö läpi.
Itse radalla joskus 9:30 viimeistään.. Ilmoittautumisia otetaan siis jo tuolloin vastaan.
Siihen parkkipaikalle / parakin eteen voisi kerääntyä. Ilmoittautumistiski kasataan sitten jonnekkin sopivaan kohtaan.
Hieman epäselvästi ilmaisin itseäni. Olen siis huomenna, tai siis tänään, eli tiistaina tulossa majoittumaan tuonne. Eli monelta muut jo tiistaina saapuvat ovat menossa paikalle, ja monelta on saatavissa kattoa pään päälle?
sam77 kirjoitti:Eli minä ja timmu ke ja to välinen yö.
Maksu varmaan paikan päällä...
Ps. saatiin timmun 750f kasaan, oliskohan sillä mahd. osallistua ajamaan, niin ei tarttis vuorotella tuolla meidän busalla?
juu maksu majoituksista ja ruokailuista paikan päällä asianomaiseen kohteeseen.
pääsee timmu ajamaan omalla pyörällä.
Majoituksessa on tilaa yli 40 hengelle ja vasta noin 15 per yö varattuna. Eli jos joku muu arpoo onko tilaa majoituksessa niin kyllä löytyy.. 25 eur yö ja siihen kuuluu aamu ja iltapala, petivaatteet, sauna.. http://www.busanistit.org/foorumi....ry84167
pyyhe ja virvokkeet pitää olla itsellä.
Itse varmaan kotilo+peräkärry yhdistelmällä liikkellä 14:00 jälkeen rantatiellä.
Tuossa ennen kolmea olisi tarkoitus jyväskylästä lähteä majapaikkaa kohti, yhdellä pienellä sukulointi stopilla.
Kaitpa sitä sieltä sitten sen katon löytää yöksi päänsä päälle
Jurvankunta on lopetettu ja liitetty Kurikkaan tän vuoren aluusta joten , mun taka maille :p
Ne on vissiin kuullu forecallaki et pitäis busanistien päästä kiertään rataa ja korjannu kartatki parempaan suuntaan