Sivu 9/21

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 12:57
Kirjoittaja toimeve
toimeve kirjoitti:
Titaani kirjoitti:
jarim kirjoitti:Type-S nokilla jne 204hp joten niille nurkille tai vähän alle mun veikkaus.

Eikös tässä ollut kansimodiakin?

...oli sen verran, että ohjurit vaihettiin :;): Ja karstat putsattiin, muuta ei tehty kun multa loppu rahat.

...tratatatatataaaaaa. Tulokset:

koneteho 213,8hv@10393rpm ja 168,1Nm@7262rpm

takarenkaalta194,6hv@9579rpm ja 159,2Nm@7290rpm

Hyvin puskee! Ja kyllä Jamppa aika tarkalle arvasi (tiesi kokemuksesta...). Eli 40 heppaa lisää aikasempaan, ei huono :thumbup:

Palaan tähän tarkemmin kun käppyrät kourassa.

...wuhuuuuu, päivitystä:

koneteho 222,8hv@ xxxx rpm ja 173,3Nm@ xxxx rpm

takarenkaalta 201,7hv@9975rpm ja 164,8Nm@7290rpm

Eli mestari yllätti tekstarilla äskettäin...oli romut kasassa ja sopivasti aikaa, niin Vittaniemellä tietysti heti meni käymhän kun ajan sai :thumbup:

Hätänen soitto perhän ja kommentit tuli, että niillä pienillä modeilla mitä tehthin niin tuo oli saavutettavissa, etenki ku edelhenki tavotteena on nöyrästi toimiva tourinkipyörä.

Sellasen toivottavasti sain.

Ja Samin hieromisella vielä sääjöt semmoseksi, että oli kehunu käppyrän muotoa tosi hyväksi joka kaasun asennolla...kuvatusta, ja ajokelejä, ootellessa :cool:




Edited By toimeve on 1361822577

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 14:49
Kirjoittaja jakehaanpää
Hienoa! Veke on piirun lähempänä 200 mph:ta

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 15:44
Kirjoittaja blackbusa
sieltähän löytyi mukavat heposet :thumbup:

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 16:03
Kirjoittaja TNT
Makia homma, nuilla tehoilla pääset kyllä +200 mph kerhoon :)

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 19:08
Kirjoittaja jarim
Mahtavasti pukkaa! Hieno homma! :)

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 19:49
Kirjoittaja hanhiha
Tuollainen reipas 100tkm sisäänajo näköjään kannattaa :turbobusa: :thumbup:

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 20:10
Kirjoittaja toimeve
...no ei se sishänajo ihan pelekästhän riitä, kyllä siihen jottain muutaki täytyy pikkasen puuhastella :omituinen:

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 21:29
Kirjoittaja snuggles
Ilmoitin Veken busan yli 130tkm ajettujen luokkaan :D

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 22:29
Kirjoittaja jarim
Se on tuo 2001 tehokas vuosimalli. :D

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 22:45
Kirjoittaja snuggles
Sen verran vielä täytyy mainita että tämä on ajomoottori eikä penkkikisakukkanen, yläkierrosalue rikastettu syystä ettei ole ihan luottoo ram-air korjauksen riittävyyteen, esim. mailin mittauspisteen kohilla, ja täten maksimitehossa 1,5-2hv annettu tasotusta.

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 22:51
Kirjoittaja toimeve
snuggles kirjoitti:, yläkierrosalue rikastettu syystä ettei ole ihan luottoo ram-air korjauksen riittävyyteen, esim. mailin mittauspisteen kohilla, ja täten maksimitehossa 1,5-2hv annettu tasotusta.
...hmmm...jos tämän oli tarkotus herättää luottamusta ja rauhottaa, niin...se herätti luottamusta ja rauhotti :laugh:

Sanoinki mestarille, että kun tämä on ajopeli, niin on pirullista olla 1620km päästä kotua työkalupussi käessä. Kun en ossaa mithän tehä. Eli rakennettu toivottavasti sillä tavalla :oops:

No on. Luotan :thumbup:

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 22:53
Kirjoittaja toimeve
snuggles kirjoitti:Ilmoitin Veken busan yli 130tkm ajettujen luokkaan :D
...no niinhän näky pomperivoorumilla päätoimittaja ilmottavan, että tännään olhan isojen vaparien kärjessä tällä tuloksella.

Tosin ei maininnu, että yli 130tkm ajetuille annethan tasotusta.

Sille kuitenki vielä tännään :kippis:

Lähetetty: 24 Helmi 2013, 22:23
Kirjoittaja toimeve
...ja sitten vähän tietoa siitä, mitä tähän on talven aikana tehty. Pakollisenahan tuli ne suuttimien uusiminen kun originaalit anto periksi ja sano sopimuksensa irti. Ja suuttimien uusimisen kautta tietysti myös säätö olisi mennyt uusiksi. Joten miksipäs sitten ei samalla jottain pientä, kun mestarilta tuli muutampi ehotus, edelleenki pienen budjetin rojektille:

- suuttimet (rakentaja saa tarkentaa, että mitkä ne on)
- isompi ryhmä? 1441cc (sopivasti vaihtarina tuohon viimetalviseen rojektiin, onko tuo "ryhmä" oikia termi...korjatkaa)
- kanteen kevyt "street-porttaus" eli vähän virtausten optimointia (edelleenki saa tarkentaa tallin suunnalta tarvittaessa...)
- pakonokka (ST1:stä?) modattu enemmän avartavaksi (hengittävyyttä kun kuitenki tourinkivehkeestä kyse, tällä modilla myös oletethan käynnistävyyen pysyvän hyvänä, vaikka puristukset vähän nousiki)

Jottain tästä nyt varmasti unohin, mutta täydennän kun muistan...

Lähetetty: 24 Helmi 2013, 23:14
Kirjoittaja jarim
Tais kampura vaihtua Gen1 -> Gen2 (eli ei ryhmä...). :)

Lähetetty: 25 Helmi 2013, 06:31
Kirjoittaja toimeve
jarim kirjoitti:Tais kampura vaihtua Gen1 -> Gen2 (eli ei ryhmä...). :)
...kampuraa ei vaihettu...optiota pittää olla tulevaisuuessa :oops: