Joensuun kenttäajot 25.7.2009

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

toimeve kirjoitti:
busabobo kirjoitti:Olis kiva itsekin joskus koittaa mitä tuo oma vessa kulkee. Kunhan joku ensin fläshäis nuo rajoittajat pois, niin kehtais testata :D

...molen kyllä ihmeissäni, kun tuosta omasta rajottaja pois eikä silti kulje yli 300 :glare: ...kyllä tuo alta kolmesatanenki on ihan mukava vauhti...siis ettei välttämättä aina ole hyötyä ees tuosta rajottajan poistosta :;):
Noihin tuloksiin vaikuttaa niin monet asiat. Mitä ite ajoin tollaa omalla vanha koppasella Bussukalla -07 302km/h, niin tilanne oli optimaalinen, mutta alkava laakerivika ravisutti niin pahasiti etusta, että hirvitti se vipotus ja toinen oli se ettei silloisen bläksin takaa nähnyt mitään ja oli pakko ajaa, niin et näkis edes jotain joskus :D
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
74-1211486656

Viesti Kirjoittaja 74-1211486656 »

http://www.teamforcemajor.com/blog/default.asp



Edited By Jouniri on 1248727441
käppänä
Viestit: 86
Liittynyt: 14 Maalis 2009, 11:23
Paikkakunta: Kainuu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja käppänä »

Voi vitsi, että teillä kaikilla on ollut kiiiiiiire :turbobusa:
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
Vmatti
Viestit: 326
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html
No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin :D

Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia. :omituinen:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

alkaa ainankin olemaan kawa riittävän lähellä maata. saako udella millanen ahdin lähti ja mikä tulee,. josko sitä itsekkin ensi vuodeksi jotain.
jeejee 1/4 alle kympin
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Toi vanha on kuulalaakerihybridi gt3582/kkk portatulla pakopesällä joka toimi erittäin hyvin helposti heräävänä tehokkaana katuahtimena.
Uusi on pikkasen isompi, lähinnä hengittävämpi pakopuolelta jolloin vois ajaa vähän enemmän painetta. On varmasti hitaampi heräämään, mutta lentokenttäkäytössä ehkä vaan ihan hyvä.




Edited By PowerKing on 1248890774
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

PowerKing kirjoitti:
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html

No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin :D

Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia. :omituinen:
Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa :D

http://www.rhead.org/kuvia....pg.html

No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin :D

Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia. :omituinen:

Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?

Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:

Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös. :)

Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle... :;):




Edited By jarim on 1248898379
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?

Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:

Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös. :)

Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle... :;):
No mä sanoin Jormalle että jonkunlainen tiedonkeruu olisi poikaa että vähän tietäis miten ajo on mennyt. Nyt on kyllä niin hakusessa ku ei oo mitään faktaa mistään.
Mutta ehkä Jore siellä lappeessa pikkasen parantaa :D
Sutii
Viestit: 22
Liittynyt: 16 Huhti 2008, 22:04
Paikkakunta: HML

Viesti Kirjoittaja Sutii »

Noh noh Jari,muistaakseni on sunkin alla eräs Kawa kulkenu tuon 200mph :D
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Sutii kirjoitti:Noh noh Jari,muistaakseni on sunkin alla eräs Kawa kulkenu tuon 200mph :D
Ainiijoo... :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

jarim kirjoitti:
PowerKing kirjoitti:
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?

Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani... :kippis:

Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös. :)

Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle... :;):

Ja jatketaan samasta leiristä piikittelyä :) .Mun vakiolohko vapari Busa meni myös kahteen kertaan +200mph - kylläkin NOSeilla. Joten kuutioita jää Kaiwuriin verrattuna väliin jo yhden enskan moottorin verran..




Edited By busajasa on 1248905065
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Vastaa Viestiin