busabobo kirjoitti:Olis kiva itsekin joskus koittaa mitä tuo oma vessa kulkee. Kunhan joku ensin fläshäis nuo rajoittajat pois, niin kehtais testata
...molen kyllä ihmeissäni, kun tuosta omasta rajottaja pois eikä silti kulje yli 300 ...kyllä tuo alta kolmesatanenki on ihan mukava vauhti...siis ettei välttämättä aina ole hyötyä ees tuosta rajottajan poistosta
Noihin tuloksiin vaikuttaa niin monet asiat. Mitä ite ajoin tollaa omalla vanha koppasella Bussukalla -07 302km/h, niin tilanne oli optimaalinen, mutta alkava laakerivika ravisutti niin pahasiti etusta, että hirvitti se vipotus ja toinen oli se ettei silloisen bläksin takaa nähnyt mitään ja oli pakko ajaa, niin et näkis edes jotain joskus
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
Voi vitsi, että teillä kaikilla on ollut kiiiiiiire
Kainuun nopein hieroja ? (siis ei ammattimielessä, vaan arvelin huipuista, kun ripari-ikäisellä autolla 250 kmh + ja busalla loput, eli total 550 kmh ++) (ammattimielessähän olen varsinainen "slow hand" !!!
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa
No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin
Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia.
Toi vanha on kuulalaakerihybridi gt3582/kkk portatulla pakopesällä joka toimi erittäin hyvin helposti heräävänä tehokkaana katuahtimena.
Uusi on pikkasen isompi, lähinnä hengittävämpi pakopuolelta jolloin vois ajaa vähän enemmän painetta. On varmasti hitaampi heräämään, mutta lentokenttäkäytössä ehkä vaan ihan hyvä.
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa
No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin
Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia.
Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vmatti kirjoitti:Mielestäni suzukin pojat jaappanissa ovat aikoinaan, kuitenkin, onnistuneet verrattain hyvin tuossa aerodynamiikan ja ulkonäön kompromississa
No kyllä toi aina Hayabusan ulkonäössä voittaa :rasberry:
Sitäpaitsi ihan yhtä ruma on kuin omistajansakin
Mutta asiaan, meni yllättävän nopeesti toi vanha turbo kaupaksi, tulee kyllä erittäin kiire rakentaa uusi ahdin mopoon jos meinaa Lappeenrantaan päästä testaamaan. Siellä voikin sitten olla pari suht nopeeta Kawasakia.
Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani...
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani...
Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös.
Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle...
Edited By jarim on 1248898379
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani...
Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös.
Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle...
No mä sanoin Jormalle että jonkunlainen tiedonkeruu olisi poikaa että vähän tietäis miten ajo on mennyt. Nyt on kyllä niin hakusessa ku ei oo mitään faktaa mistään.
Mutta ehkä Jore siellä lappeessa pikkasen parantaa
jarim kirjoitti:Mika, oliko se toinen Kawa mikä samalla pakulla tuli mahdollisesti 1550 kuutioinen...?
Joo jotain sitä luokkaa kyllä. Viaberin penkissä tais antaa about 225-230. Varmaan hieno moottori ajaa mitä muistelen omia vapari-isolohkoaikojani...
Ok, 2jorma2 sitten sai kasvot myös.
Ja sitten hieman piikkiä; ei ne Kawat näemmä kulje kuutioilla(kaan?), tällainen vajaalitrainen 1397cc:kin meni vaparinakin kaksi kertaa heittämällä +200mph ja Kawa ~150cc isompana reilusti alle...
Ja jatketaan samasta leiristä piikittelyä .Mun vakiolohko vapari Busa meni myös kahteen kertaan +200mph - kylläkin NOSeilla. Joten kuutioita jää Kaiwuriin verrattuna väliin jo yhden enskan moottorin verran..