Sivu 8/13
Lähetetty: 09 Loka 2013, 00:10
Kirjoittaja gsxr
Kestääkö ahtaa kahta baria viinalla ilman cooleria tai vesiruiskua, ihan vain e85 oma jäähdyttävä vaikutus vai päteekö tuo ainoastaan perus 1bar pyörille tuo välijäähdytyksen tarpeettomuus?
Lähetetty: 09 Loka 2013, 01:07
Kirjoittaja PowerKing
Ei tarvi ahtaa kahta baria
En mä siitä kestävyydestä osaa sanoa, omaa kokemusta on vain että samoilla paineilla viinalla tulee enemmän tehoa eikä tarvi jäähdyttää, jollain muulla voi olla erilaiset kokemukset ja mielipiteet. Jokainen tekee niinku haluaa tai on kavereilta kuullut tai internetistä lukenut.
Edited By PowerKing on 1381270266
Lähetetty: 09 Loka 2013, 07:14
Kirjoittaja Nesmit
Kyllähän noi E85 viritykset tuntuu olevan tätäpäivää, mutta perus "katu tourinkikäytössä" voi käytettävyys hieman kärsiä (kasvaneen kulutuksen ja tankkauspisteiden vähyyden takia).
Ei välttämättä parane ainakaan mihinkään Euroopan turneelle lähteä?
Ainakin Syreenillä ja Huhtalalla on molemmilla coolerit kokoonpanoissaan (Syreenillä ilma-vesi ja Huhtalalla ilma-ilma).
Taitaa olla Huhtalalla vielä vesiruisku tämän lisäksi? Mutta kummallakin ahdot lähempänä 2bar.
Lähetetty: 09 Loka 2013, 14:23
Kirjoittaja gsxr
Jossain vaiheessa ehkä päivitän kokoonpanon e85 yhteensopivaksi niin sitten pystyy testata mikä toimii omassa laitteessa ja mikä ei. Välijäähdytin on mulla otteessa joten se pysyy mukana vaikka ei pakollinen enää olisikaan. Jotenkin se esimerkkinä ollut 2bar tuntuu kyllä paljolta ilman mitään välijäähdytystä.
Mutta vielä kyllä saisi tulla lisää tankkauspaikkoja ennen kuin kannattaa säätää etanolille. Riippuu tietysti missäpäin asuu.
Lähetetty: 09 Loka 2013, 14:36
Kirjoittaja 1340R86
AtteKoo kirjoitti:Jaku kirjoitti:AtteKoo kirjoitti:Jos tavoite on ottaa yli 300 hp renkaalta, niin lukemani mukaan alkaa tuo pakopuolen nokka ahdistamaan. Tilasin siihen uuden imupuolen nokan joka siihen olisi tarkoitus laittaa. Vai olenk ihan väärässä?? Tarvinneen varmaan hommata se cooleri siihen sitten...
Gen 1 on pyörä.. Ja siitä tulikin mieleen, että saako sillä omalla eculla säädettyä sitä riittävästi, vai olisiko siinä hyvä olla esim. Pc tai Bazzaz lisänä??
Paljoko välijäähy kustantaa ruottalaisilla?
Jepjep.. Välijäähdytin maksaa ruottalaisilta 750¤ ja siihen verot päälle.. Aika hinnoissa, yksi vaihtoehto ois että teettäisi coolerin..
Onko kokemusta?
Tälle kaudelle kevälä tuli välijäähdytin ruotsista hintaa sille tuli kaikine maksuineen vajaa 800¤
tavara tuli nopeasti, spostila kun ensin kyseli valmiiksi kaikki tiedot ja maksu kuitista laitoikopion,
se millä on ehkä jollekin merkitystä tuossa on että gen1 syylärin putken joutuu muuttamaan(lisä kuluja jos joutuu ulkopuolisela muttatamaan)
ja vaikka muuten pitäis olla ruvvaakiinni osa niin kiinikeet oli ~5mm pielessä(eli kannatta tarkistaa asenelessa että eturenkaan kolo osuu kohdileen)
jäähdytys kennossa toimii hyvin(ainkin 1bar ahodolla) käsi tuntumalta heti vedon jälkeen kun koittaa putkea tuntuu kättä kylmemältä samoin banalla ajelessa siten että ahtaa koko ajan,
välijäähdytimiä kun itse kyselin niin kaksi paikka löytyi mistä lupasivat toimittaa karevaa kennoa
toinen oli tuo ruotsalinen mc ja toinen oli saksasa kojak
mikä olis myynyt pelkää kennoa ilman päätyjä suomeen toimitetuna ~380¤
myös kääntösäde kasva...
E: mikä on ainkin reisupyörässä joisain tilanteissa hiukaan liikaa
Edited By 1340R86 on 1381318709
Lähetetty: 09 Loka 2013, 15:04
Kirjoittaja Nesmit
1340R86 kirjoitti:Tälle kaudelle kevälä tuli välijäähdytin ruotsista hintaa sille tuli kaikine maksuineen vajaa 800¤
tavara tuli nopeasti, spostila kun ensin kyseli valmiiksi kaikki tiedot ja maksu kuitista laitoikopion,
Saman verran kustansi ittellä kun talvella tilasin, mutta kuten mainittu niin melko "halpoja" hevosia ja koneelle kestoa...
GEN2 mallissa ei ainakaan alkuperäinen paisari sopinut välkkärissä oleviin korvakkeisiin. Tai sopi, mutta sivukate ei sopinut enään paikalleen
Edited By Nesmit on 1381320397
Lähetetty: 09 Loka 2013, 15:04
Kirjoittaja sorjonen
mitä muutoksia vaati gen2 turbo bussi jos sen muuttaa "viinalle"? nyt paineita 0,5 ruttu n10.luokkaa. ei oikeen innostas tuo rutun pudottaminen sun muut vesiruutat..
Lähetetty: 09 Loka 2013, 16:07
Kirjoittaja gsxr
Ei kaiketi mene niin helpolla että nostaa vain bensanpainetta ylöspäin tarvittavan määrän jos oletetaan pumpun ja säätimen tämän sallivan? Vaatii varmaan kuitenkin bensakarttaan muutoksia eri kierrosalueille vaihtelevasti.
Lähetetty: 09 Loka 2013, 18:48
Kirjoittaja 1340R86
Nesmit kirjoitti:Kyllähän noi E85 viritykset tuntuu olevan tätäpäivää, mutta perus "katu tourinkikäytössä" voi käytettävyys hieman kärsiä (kasvaneen kulutuksen ja tankkauspisteiden vähyyden takia).
Ei välttämättä parane ainakaan mihinkään Euroopan turneelle lähteä?
reissu pyräsä tuota E85 säätöä
miettinyt myös Keskemälä europaa näytää olevan kohtuu hyvin tarjolla monelaista laatua isojen kylien/teiden lähelä, mutta samoin kuin tällä heti kun menee vähän pienemile paikoile tankailu mahdolisuudet useimile laduuile(ja yli päätän)
mietiskelyt että kun on kahdet kartat ECU:sa valmiina niin toiset säätäis E85 laadule ja toiset 95 laadulle
antaisi hiukan enemän valinana vapauta
Lähetetty: 09 Loka 2013, 20:01
Kirjoittaja gsxr
Ms ja Tps kartalla taitaa olla yhteinen Iap kartta....
Lähetetty: 09 Loka 2013, 22:20
Kirjoittaja jarim
Gen1:ssä noin vaikka minä kyllä luulen että sieltä ehkä toinenkin IAP kartta löytyisi?
Lähetetty: 10 Loka 2013, 00:38
Kirjoittaja 1340R86
jarim kirjoitti:Gen1:ssä noin vaikka minä kyllä luulen että sieltä ehkä toinenkin IAP kartta löytyisi?
Montakos asetusta/modea on GEN2
oliko niitä 3 vai kaksi sinähän olis vaihto napula valmiina
voiko kartoaa vaihtaa "lennosta"
Lähetetty: 10 Loka 2013, 03:47
Kirjoittaja Kekee
1340R86 kirjoitti:jarim kirjoitti:Gen1:ssä noin vaikka minä kyllä luulen että sieltä ehkä toinenkin IAP kartta löytyisi?
Montakos asetusta/modea on GEN2
oliko niitä 3 vai kaksi sinähän olis vaihto napula valmiina
voiko kartoaa vaihtaa "lennosta"
3 on ja lennosta voi vaihtaa.
Lähetetty: 10 Loka 2013, 14:30
Kirjoittaja gsxr
1340R86 kirjoitti:jarim kirjoitti:Gen1:ssä noin vaikka minä kyllä luulen että sieltä ehkä toinenkin IAP kartta löytyisi?
Montakos asetusta/modea on GEN2
oliko niitä 3 vai kaksi sinähän olis vaihto napula valmiina
voiko kartoaa vaihtaa "lennosta"
Jos joku pro sen saisi joskus kaivettua esiin niin sitten voisi tehdä kartat molemmille bensalle ja etanolille. Gen1 ecueditoria ei taideta kyllä enään juurikaan kehittää. Sähköisellä bensapaineensäätimellä voisi myös saada jotain aikaiseksi, jos niitä on edes olemassa.
Lähetetty: 11 Loka 2013, 08:29
Kirjoittaja 1340R86
gsxr kirjoitti:1340R86 kirjoitti:jarim kirjoitti:Gen1:ssä noin vaikka minä kyllä luulen että sieltä ehkä toinenkin IAP kartta löytyisi?
Montakos asetusta/modea on GEN2
oliko niitä 3 vai kaksi sinähän olis vaihto napula valmiina
voiko kartoaa vaihtaa "lennosta"
Jos joku pro sen saisi joskus kaivettua esiin niin sitten voisi tehdä kartat molemmille bensalle ja etanolille. Gen1 ecueditoria ei taideta kyllä enään juurikaan kehittää. Sähköisellä bensapaineensäätimellä voisi myös saada jotain aikaiseksi, jos niitä on edes olemassa.
KKD myy tuomoista
http://www.kkdmotorsport.com/kauppa.php?t=1369885034&k=1341763881