Nokkajetjun kiristin hajos!!!!
Se ei kyllä TODELLAKAAN ole ollut vuosimallia 2001 sitten. Ylivuotinen 2000 varmaankin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Juu ei, sillä kaikissa "oikeissa" -01 malleissa on jo vakiona uudenmallinen kiristin.
"Mitä hajosi", ... no jos ketju on päässyt hypäämään oikein kunnolla, niin muutaama vena ja mäntä, nyt ainakin. Itse kansi, nokka-akselien rattaat ja nokkaketju ovat myös mitä todennäköisimmin saaneet siipeensä. Ei siis mikään halpa remontti tiedossa.
Tuon rempan pitäisi mennä kyllä maahantuojan/huoltoliikkeen piikkiin, varsinkin jos pyörä ei ole ns. omatuonti ja sitä on edes kerran huollatettu ns. virallisella Suzukin huoltokorjaamolla. Huoltoliikkeen olisi nimittäin pitänyt moinen huomata, ja vaihtaa se kiristin samantien, mitään sen ihmeempiä vaatimuksia/kehoituksia. Tuosta nokkaketjun kiristäjästähän on olemassa maailmanlaajuinen Suzukin virallinen takaisinkutsu.
"Mitä hajosi", ... no jos ketju on päässyt hypäämään oikein kunnolla, niin muutaama vena ja mäntä, nyt ainakin. Itse kansi, nokka-akselien rattaat ja nokkaketju ovat myös mitä todennäköisimmin saaneet siipeensä. Ei siis mikään halpa remontti tiedossa.
Tuon rempan pitäisi mennä kyllä maahantuojan/huoltoliikkeen piikkiin, varsinkin jos pyörä ei ole ns. omatuonti ja sitä on edes kerran huollatettu ns. virallisella Suzukin huoltokorjaamolla. Huoltoliikkeen olisi nimittäin pitänyt moinen huomata, ja vaihtaa se kiristin samantien, mitään sen ihmeempiä vaatimuksia/kehoituksia. Tuosta nokkaketjun kiristäjästähän on olemassa maailmanlaajuinen Suzukin virallinen takaisinkutsu.