RENGAS-FAQ - Lue nämä ennenkuin kysyt!
Joo ei tarvii kadulle paineita laskea ja suositellaan corsan kanssa muutenki vähän enempi painetta, kun painava pyörä ja pehmyt rengas. Ite ajelin viime keskiviikon radallakin normaali paineilla ja kyllä pito riittää. Viikonloppuna laskin paineita taakse 2.4 ja eteen 2.3 ja alko vaikuttamaan sulamiskuvion perusteella et vähän liian löysä oli takanen. Pito on kuitenki kohdallaan eikä mitään lipsumista ollut, vaik oli polvi ja kengänreuna radassa kiinni
Paljonko on busassa paljon tai vähintään sopivasti ? 3.1 eteen, 3.3 taakse vai vielä enemmän ? Yleensä ollut 38-40psi eli olisiko tuo 2.9 luokkaa...
Kokeilin eilen edessä 2.5 ja takana 2.8 ja pito oli hyvä mutta suoralla meno siis keinuttavaa.
Tässä vielä pari arvostelua renkaista. Diablo Corsa näyttää voittaneen / pärjänneen testeissä enemmänkin.
SuperBike Magazine test
Motorcyle news test
Kokeilin eilen edessä 2.5 ja takana 2.8 ja pito oli hyvä mutta suoralla meno siis keinuttavaa.
Tässä vielä pari arvostelua renkaista. Diablo Corsa näyttää voittaneen / pärjänneen testeissä enemmänkin.
SuperBike Magazine test
Motorcyle news test
Eteen 2,9 ja taakse 3,1 on hyvä maantielle.PetriK kirjoitti:Paljonko on busassa paljon tai vähintään sopivasti ? 3.1 eteen, 3.3 taakse vai vielä enemmän ? Yleensä ollut 38-40psi eli olisiko tuo 2.9 luokkaa...
Kokeilin eilen edessä 2.5 ja takana 2.8 ja pito oli hyvä mutta suoralla meno siis keinuttavaa.
Tässä vielä pari arvostelua renkaista. Diablo Corsa näyttää voittaneen / pärjänneen testeissä enemmänkin.
SuperBike Magazine test
Motorcyle news test
Sepe
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
*G450X*
*Suzuki GSX-R 1000 K8*
http://www.masuracingteam.com/
http://masuracingteam.kuvat.fi/kuvat/
Joo käytiin sitten kokeilemassa 38psi edessä ja 40psi takana tuntuisi toimivan aika hyvin. Pari psi:tä liikaa ja menee kovaksi ajaa ja tuosta pehmeämmät kyllä pitää mutta vähän sitten alkaa rullaamaan. Aika tarkkaa on...
Tuo pieni heiluminen on selvästi linkattu ilman turbulenssiin tai tuuleen, edellisillä renkailla sitä ei niin huomannut mutta nyt nämä kun renkaat pitävät tien muotojen mukaan niin pienet tuulen heittelyt tuntuvat selvästi paljon isommilta.
Nähtävästi kun renkaat ei enään luista moottoritievauhdissa niin selvästi on myös ohjaus tarkempaa ja renkaiden kautta tuntee pienemmätkin urat selvemmin. Samoin ohjaamista voi tehdä helpommin kallistamalla kun ennen piti käyttää vastaohjausta saman liikkeen aikaansaamiseksi.
Taitaa olla oppimiskysmys - aika näyttää... ehkä käyn vielä tarkistamassa takakumin tasapainotuksen jossain välissä, ehkä...
Täytyy vielä ottaa selvää että miten Diablo Corsan korkeudet verrattuna Orggis Batlaxeihin niin että saa alustan säädettyä vastaamaan muuttuneita rengasprofiileja.
Tuo pieni heiluminen on selvästi linkattu ilman turbulenssiin tai tuuleen, edellisillä renkailla sitä ei niin huomannut mutta nyt nämä kun renkaat pitävät tien muotojen mukaan niin pienet tuulen heittelyt tuntuvat selvästi paljon isommilta.
Nähtävästi kun renkaat ei enään luista moottoritievauhdissa niin selvästi on myös ohjaus tarkempaa ja renkaiden kautta tuntee pienemmätkin urat selvemmin. Samoin ohjaamista voi tehdä helpommin kallistamalla kun ennen piti käyttää vastaohjausta saman liikkeen aikaansaamiseksi.
Taitaa olla oppimiskysmys - aika näyttää... ehkä käyn vielä tarkistamassa takakumin tasapainotuksen jossain välissä, ehkä...
Täytyy vielä ottaa selvää että miten Diablo Corsan korkeudet verrattuna Orggis Batlaxeihin niin että saa alustan säädettyä vastaamaan muuttuneita rengasprofiileja.
Lainaan vaikka tätä topiccia, onhan kyse kuiteski renkaista
Menin ja tilasin itelleni Pirellin Diablo Stradan, takarenkaan.... tulikohan tehtyä hätiköity päätös vai...?
Onko kukaan ajanu tommosella ja jos o nii mitenköhän ton kulumisen laita? Lähinnä matka- ja katupärräilyyn.
En tiiä oisko tossa FAQ:ssa ollu tosta juttua mut ku väsyttää nii ja noita sivuja on melekosesti
Menin ja tilasin itelleni Pirellin Diablo Stradan, takarenkaan.... tulikohan tehtyä hätiköity päätös vai...?
Onko kukaan ajanu tommosella ja jos o nii mitenköhän ton kulumisen laita? Lähinnä matka- ja katupärräilyyn.
En tiiä oisko tossa FAQ:ssa ollu tosta juttua mut ku väsyttää nii ja noita sivuja on melekosesti
Parhaillaan on Continental Roadattack 190:n perässä.
Ajettu n.8000km,ei valittamista,mutta nyt keväällä vaihdettava,todella hyvä ainakin,ajettavuudeltaan.
Kestää hyvin
PS:Avattarissa se ja löytyy galleriasta
Edited By Jokimaa on 1173432923
Ajettu n.8000km,ei valittamista,mutta nyt keväällä vaihdettava,todella hyvä ainakin,ajettavuudeltaan.
Kestää hyvin
PS:Avattarissa se ja löytyy galleriasta
Edited By Jokimaa on 1173432923
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Edelleen Michelin Pilot Power ainut kumi millä tuon vehkeen oon saanu keuliin märälläkin... :p
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mistä liikkeestä hait? Ei oo paha, varsinkaan jos kumit on vanteella ja tasapainossa.Hande30 kirjoitti:Kokemuksia ei ilmeisesti paljoa ollut noista Contin renkaista..
Mutta kokeillan nyt sitten...
Paikallisesta (Vaasa) rengasliikkeestä Continental Roadattac setti (etu+taka)235,-
Ei ehkä enään kannata tilailla Epsanjasta??
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar