Eli kun nykyinen rengassettisi on finaalissa, mikä noista vaihtoehdoista seuraavaksi löytyy linja-autosi alta?
Pitäis nakkien kestää kaikenlaista ajoa, kilometrejä ja äkästä emäntää + matkatavaraa ja Vauhtiakin siltä varalta että se kesän ainokainen Saksan reissu toteutuisi!
Monikäyttörengasta olisin nyt hakemassa ja tuo Rengas FAQ on ihan OK, mutta ehkäpä 20 sivun pohdiskelujen sijaan tilastosta näkisi selkeemmin millasta settiä Nistit arvostaa.
Keräsin vaihtoehdoiksi noita FAQissakin esille nousseita malleja, pari tyyppiä per valmistaja.
Just 4000km Saksan/Tsekin reissu takana. Edessä Diablo Corsa ja takana Pilot Power. Renkaat tuon 4000km jälkeen "kuin uudet". Suomen ulkopuolella ei renkaat kulu. ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ainakin meikäläisen ajotyyliin tai tyylittömyyteen sopii toi Z6 pahaiten. Sillä kurvailee niin radalla kuin suorilla kurvaille suorilla...joo onkohan pari loma liikaa
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Noista mäkin kannatan Pilot Powereja.Nyt alla Metzelerin M3 uutuudet,kun lupasivat vielä paremman kulutuskestävyyden.Pito ainakin riittää varoitustappeihin asti.
Minä ostin busaan metzlerin me z1 ni takanakki kulu parissaviikossa ja kesti 2000km matkaa ja sekalaista ajoa eturengas toimii kyllä hyvin ja suht kestävä nyt takana ollut me z4 ni pitoa ja kestävyyttä riittää, sadekelille toivois ehkä parannusta..
Avonin renkaan kohdilla minä hyppään, helppo saatavuus ja kohtuullinen hinta.
Niin onhan sitä saippua palaksiki nimiteltu mutta kumman hyvin pitää heti. Töitä ainaski uutukaisella joutuu tekemään että saa pidon irti
Niin ja kello kertoo vartilla tulevina viikkoina onko pitoo olleskaan