Motul 5100
Tuota olen käyttänyt Busassa nyt parissa viimeisessä vaihdossa. Hieman on kolahteva vaihdelaatikko alavaihteilla 10w-40 viskositeetillä. Se on miinus.Kokeilen jatkossa samaa 10w-50 josko pehmentäisi vaihtamista.
Muuten on hyvät kokemukset tuosta öljystä aiemmissa pyörissä: 1100 gsx-r:llä ajelin 5100:llä 50tkm ja toimi hienosti koko ajan eikä hajonnut vaikka sai raskasta kättä usein.
edit. Oli kytkimen toimnnasta kiinni tuo kolahteva vaihdelaatikko Mustaa ja paskaa se -05 näimmä myös nuo kytkinnesteet, vaikka on joku kumilerssi suojana. Uudet nesteet ja vaihteet kytkeytyy kuin unelma. MiksaK:n suojalaippa on pakko laittaa.
Edited By Jone on 1154377755
Muuten on hyvät kokemukset tuosta öljystä aiemmissa pyörissä: 1100 gsx-r:llä ajelin 5100:llä 50tkm ja toimi hienosti koko ajan eikä hajonnut vaikka sai raskasta kättä usein.
edit. Oli kytkimen toimnnasta kiinni tuo kolahteva vaihdelaatikko Mustaa ja paskaa se -05 näimmä myös nuo kytkinnesteet, vaikka on joku kumilerssi suojana. Uudet nesteet ja vaihteet kytkeytyy kuin unelma. MiksaK:n suojalaippa on pakko laittaa.
Edited By Jone on 1154377755
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
waiski10 kirjoitti:tuota litkua oon käyttäny jo kauan, ei ole ollut mitään ongelmia.
Joo. Vertailuöljynä mulla on Castrol R4 10w-50, jolla olla vaihteiston toiminta oli pehmeämpää.Uskoisin, että se on tuo viskositeetti millä se pieni ero tulee vaihteiston toiminnassa. Nää on juuri niitä juttuja, että joku huomaa eron ja joku ei. Olen varmaan vaan niin pedanttinen.
Edited By Jone on 1153926930
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87