Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Miten ihmeessä se painekotelo ei pysy kiinni,
kehittelet sinne vaan kunnon raudat, ei välttämättä mitään ratakiskoa tarvii.
Aika simppelit kiinnikkeet on pitäny 2.3bar ahdot kurissa, kiinnitys pitää olla voiman suuntainen, sen mitä nyt pystyy tekemään.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Luulen että tuo on ihan omaa huolimattomuutta.. Kiskon reikiä joutu poraamaan isommaksi ja tuo toisen puolen kisko väänty aika jyrkälle mutkalle kun terä honasi kiinni. Oikasin vaan rutun ja ajattelin ettei se haittaa. No, näköjään haittasi. Nyt tein uuden samanlaisen, ilman että meni ruttuun. Näkee kesällä kestääkö, uskon että kestää.

Perän nostoon tarvittavat osat tulee perille ensi viikolla, 5.5 näkee Ahvenistolla meneekö parempaan vai huonompaan suuntaan :bike:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Vähän jälkijunassa postaus…

Ei kerenneet nostopalikat ajallaan perille, mentiin siis samalla setupilla kun edellisenä kesänä. Talven jäärata ajosta oli vissiin jotakin hyötyä kun 5 sekkaa putosi Ahvenistolla viimekesän ajasta sen enempää puristamatta :tapu:


Taas alkaa päässä pyöriä kaikenlaisia ajatuksia… Ahtimen jos vaihtaisi johinkin missä tuottoa piisaisi hitusen enemmän, mutta toisaalta ajettavuus ei saisi kärsiä, eli ahtimen olisi herättävä suht alhaalta. Tavoitteena ei siis ole puristaa tehoa lisää vaan kenties saavuttaa sama teho pienemmällä paineella/pakopaineella ??? Olisikohan olemassa varteenotettavia bolt-on ahtimia tohon mitsun hyrrän tilalle? Varmaan jos olisi kuulalaakeroitu ahdin niin tuo jeesaisi ahtimen heräämistä. Diskopottua (GT2860RS) kattelin mutta tuo taitaa olla abaut samaa tuotto/teholuokkaa tuon mitsun ahtimen kanssa.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

Onkos siinä nyt jaetut sarjat vai 1 osainen
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Yks osanen sarja, oliko tuo nyt sitten T25 laipalla ???
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

1 osainen sarja niin
tutkaile systeemiä 2 osaisella pakopesällä oleva ahdinta sitten
siihen ahtimen laipan ja pakosarjan laipan väliin pala missä toisessa
reiässä on sulkuläppä ohjaa ensin kaikki kaasut pieneen reikään
ja vasta kun isoa tilavutta pesäsässä tarvitsee niin sitten avaa sen,
ohjauksen voi tehdä vaikka ahtopainen mukaan

muun laisissa vehekeissä tuolla systemillä
on herääminen pysynyt kohtuulisena
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Ootteko kuulleet sanontaa, On kahden laisia motoristeja. Motoristeja jotka tulevat kaatumaan, ja motoristeja jotka ovat kaatuneet? No, ite kuulun nyt tuohon jälkimmäiseen porukkaan :oho: No kaaduin mie pri kertaa talvella krossipyörällä mutta ei niitä lasketa

Lippasin Busan Kemorassa viime viikonloppuna kahvilan mutkassa. Harmi että gopro oli poissa päältä niin ei saanut tilannetta ikuistettua. Anyhow, downpipe ryykkäsi kiinni sen verran reippaasti että etunen läksi alta. Pyörä liukui asfaltilla ehkä 10 metriä ennen kun pysähtyi sitten hietikolle. Näyttäisi että pääsee pelkällä sivukatteen vaihdolla, sikäli jos samalla värillä onnistuu osan jostakin löytämään.

Mites se silleen?

Muut pienet ruvet tangon päässä vaimentimessa jne. saavat jäädä lisäämään katu uskottavuutta.

Kone pitänee kans avata talven aikaan, kuulemma tuprauttaa sinistä reilummin avatessa. Samalla voisi funtsia tuota ahdin hommaa, josko päivittäisi mitsun johonkin muuhun puhaltimeen ???
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
suiza
Viestit: 359
Liittynyt: 07 Huhti 2006, 20:04
Paikkakunta: Oulun ympäristö

Viesti Kirjoittaja suiza »

Näinhän se tahtoo mennä. Itse aikoinaan samassa mutkassa vähän reippaammin kaadoin lunariin uuden gen 2:sen.:(
Vastaa Viestiin