Madaltaminen.. onko mitään fiksua kaavaa / tapaa suhteuttaa jatkot ja madallus keulan kanssa toimimaan. Eli suomeksi jatkettu madallettu 38 mm takaa jatkettu 3 tuumaa keula 30 mm madallettu = totalisen p. Ajaa !!
Vai olenko liian perfektionisti. ( Keulassa cartridge kitti + jouset + shimmattu mun painolle. Taka iskari shimmattu + jousi vaihdettu.)
Käytös pyörä menee suoralla "ns" keinuen kuin hauki vaappu. Keula siis eli joko keula liian alhaalla takaiskarin jousi jännitys liian kovalla tai keulan paluuvaimennusta liian vähän.
1. Keulaa ylemmäksi ?
2. Takaiskarin jousta löysemmälle
3. Paluuta keulasta nopeammalle.
Ohjausiskari ei rauhoita keinumista ( grp v4 )
Jos on joku "mutu " suhteessa madallukselle + jatkamiselle niin..
Tyyliin jatkat haarukkaa 4 tuumaa ja pudotat 2 tuumaa niin on hyvä keulan ollessa vakio korkeudessa. Vai kokeilemalla vaan
Madallus
Itsellä ainakaan ollut mitään ongelmia 25mm madalluksella vakio akseli välillä eikä 70mm pidemmällä takahaarukalla ja läski renkailla. Onko pultti jatkot vai hitsatut jatkopalat?busataurus kirjoitti:Madaltaminen.. onko mitään fiksua kaavaa / tapaa suhteuttaa jatkot ja madallus keulan kanssa toimimaan. Eli suomeksi jatkettu madallettu 38 mm takaa jatkettu 3 tuumaa keula 30 mm madallettu = totalisen p. Ajaa !!
Vai olenko liian perfektionisti. ( Keulassa cartridge kitti + jouset + shimmattu mun painolle. Taka iskari shimmattu + jousi vaihdettu.)
Käytös pyörä menee suoralla "ns" keinuen kuin hauki vaappu. Keula siis eli joko keula liian alhaalla takaiskarin jousi jännitys liian kovalla tai keulan paluuvaimennusta liian vähän.
1. Keulaa ylemmäksi ?
2. Takaiskarin jousta löysemmälle
3. Paluuta keulasta nopeammalle.
Ohjausiskari ei rauhoita keinumista ( grp v4 )
Jos on joku "mutu " suhteessa madallukselle + jatkamiselle niin..
Tyyliin jatkat haarukkaa 4 tuumaa ja pudotat 2 tuumaa niin on hyvä keulan ollessa vakio korkeudessa. Vai kokeilemalla vaan