Power commander rikkikö?
Tankki tyhjenee 200km mutka/matka ajelussa,haisee bensa,savuttaa hiukan lämpimällä koneellakin liikenteeseen lähtiessä,käy huonosti tyhjäjäyntiä kiekka mittarin neula vatkaa 2-300rpm ja lähtee liikkeelle laiskasti uaeampi stumppaus viikon sisään.
Akkua irroiteltu nyt muutaman kerran kahvalämpäreitä asentaessa voiko se rikkoa power commanderin mallia v.
Iridium tulpat vaihdettu viime kesänä,voisko olla joku tulppa silti rikki?
Kulkee hyvin paitsi että tuntuu himpan laiskemmalta.
Yoshimuran koko putkistoo,tre,ilmeisesti lambda eliminator kun ei putkistoon mene piuhoja.
Akkua irroiteltu nyt muutaman kerran kahvalämpäreitä asentaessa voiko se rikkoa power commanderin mallia v.
Iridium tulpat vaihdettu viime kesänä,voisko olla joku tulppa silti rikki?
Kulkee hyvin paitsi että tuntuu himpan laiskemmalta.
Yoshimuran koko putkistoo,tre,ilmeisesti lambda eliminator kun ei putkistoon mene piuhoja.
Voihan se, jos on siinä samalla räiskinyt mutta toden näköisempää että joku muu vika, onhan ne comanderi virta ja maa johdot kunnolla kiinni,Busamimmi kirjoitti:Tankki tyhjenee 200km mutka/matka ajelussa,haisee bensa,savuttaa hiukan lämpimällä koneellakin liikenteeseen lähtiessä,käy huonosti tyhjäjäyntiä kiekka mittarin neula vatkaa 2-300rpm ja lähtee liikkeelle laiskasti uaeampi stumppaus viikon sisään.
Akkua irroiteltu nyt muutaman kerran kahvalämpäreitä asentaessa voiko se rikkoa power commanderin mallia v.
Iridium tulpat vaihdettu viime kesänä,voisko olla joku tulppa silti rikki?
Kulkee hyvin paitsi että tuntuu himpan laiskemmalta.
Yoshimuran koko putkistoo,tre,ilmeisesti lambda eliminator kun ei putkistoon mene piuhoja.
kuitenkin helppo tutkia ottatamalla se comanderi sieltä välistä pois
ja poistuuko oireet jos poistuu niin vika on siinä'
(ylimääräinen lisä purkki lisää mahdlisia vikoja)
muutenkin pareman saat kun säädätä oman ecun
pystyy säätelemään paljon enemään ja tarkemmin
bensan lisäski sytytksen toisoläppien tominnan, rajoittimet
vaihde kohtaiset sekä nopeus,
jos vika ei poistu kun laitta kaikki johdot kuten vakiossa,
muita mahdolisi vikoja mitkä voisi tuon tehdä
vuotava suutin, kantava/palanut ventiilli,
ja vialineen tullpakin tai puola,
nuo kaikki tutkii helposti ainoa mikä hiukan hankalampi/työläämpi on ventiilt siihen saa hyvää apua puristus mittauksesta
onko miten huollettu
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Rikkaalla käy,tulpat on irti ja 1 ja 4 sylintereitten tulpat pikimustat ja 2 ja 3 sylintereitten tulpat maitokahvin ruskeat eli hyvät vai?
Jos olis venttiili/ruiskusuutin vika niin olisko yks pytty/tulppa musta?ja eikö vika tulis pikkuhiljaa eikä näin kerralla,voisko jäydä joku moka/oikari lämpökahvoja asentaessa mutta mitä se sit olis rikkonut et heittää pyörän rikkaalle?
Power commanderi vilkuttaa punaista lediä ja jää palamaan vihreätä kun laittaa virrat päälle,jos komentajan ottaa pois ja piatää omat liittimet kiinni paikkoihinsa niin miten se toimii jos lamda eliminator on paikoilaan?
Jos olis venttiili/ruiskusuutin vika niin olisko yks pytty/tulppa musta?ja eikö vika tulis pikkuhiljaa eikä näin kerralla,voisko jäydä joku moka/oikari lämpökahvoja asentaessa mutta mitä se sit olis rikkonut et heittää pyörän rikkaalle?
Power commanderi vilkuttaa punaista lediä ja jää palamaan vihreätä kun laittaa virrat päälle,jos komentajan ottaa pois ja piatää omat liittimet kiinni paikkoihinsa niin miten se toimii jos lamda eliminator on paikoilaan?
Mihin kahvat kytketty suoraan akkun vai jonnekkin muualleBusamimmi kirjoitti:Rikkaalla käy,tulpat on irti ja 1 ja 4 sylintereitten tulpat pikimustat ja 2 ja 3 sylintereitten tulpat maitokahvin ruskeat eli hyvät vai?
Jos olis venttiili/ruiskusuutin vika niin olisko yks pytty/tulppa musta?ja eikö vika tulis pikkuhiljaa eikä näin kerralla,voisko jäydä joku moka/oikari lämpökahvoja asentaessa mutta mitä se sit olis rikkonut et heittää pyörän rikkaalle?
Power commanderi vilkuttaa punaista lediä ja jää palamaan vihreätä kun laittaa virrat päälle,jos komentajan ottaa pois ja piatää omat liittimet kiinni paikkoihinsa niin miten se toimii jos lamda eliminator on paikoilaan?
jos muualla niin sitten voi olla että jotain sotkee,
tulpien vaihdosta tuli miellen että onhan puolan johdot varmasti oikeen(vaikka vaikea niitä on väärin saada)
Jos vika olisi yhdessä tulpaas/ventiilissä niin vin se olis erivärinen,
onko läppärungoissa kaikki letkut/johdot kiinni
toimii kyllä ilman sitä comanderia ainakin sen verran että huomaa eron
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Heitä sillä powercommanderilla vesilintua, ei olisi ensimmäinen joka menee rikki. Jos tarttee säätöä niin ehdottomasti omalla eculla, Samin autopajalla tms. paikassa missä osaamista löytyy.
Edited By jarim on 1589958101
Edited By jarim on 1589958101
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
TPS anturi? Itseltäni meni kyseinen anturi loppuun toimi vielä suhkot hyvin 11+% kaasu asennolla mutta ei käynyt tyhjäkäyntiä ilman apukaasua. 9.3% minimi ecueditorissa vaikka kaasu kiinni. 31tkm kesti kyseinen anturi.. Ensi oireet oli seilaavat tyhjäkäynti esim jäi satunnaisesti 1600rpm liikenne valoissa. Vika siis paheni kokoajan.
Edited By xihder on 1596100369
Edited By xihder on 1596100369
Tuo kyllä kuulostaa enemmän alipaineongelmalta, ecu ei käytä kaasunasentotietoa tyhjäkäyntiin eikä pintakaasualueella (= kaasu alle 10% auki).xihder kirjoitti:TPS anturi? Itseltäni meni kyseinen anturi loppuun toimi vielä suhkot hyvin 11+% kaasu asennolla mutta ei käynyt tyhjäkäyntiä ilman apukaasua. 9.3% minimi ecueditorissa vaikka kaasu kiinni. 31tkm kesti kyseinen anturi.. Ensi oireet oli seilaavat tyhjäkäynti esim jäi satunnaisesti 1600rpm liikenne valoissa. Vika siis paheni kokoajan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kalibroinnin voi tarkastaa kuumalla koneella (anna käydä 15 minuuttia) käydessä ja säätää jos tarvetta, tavoite keskiviivan. Laitat vaan hyppy johdon liittimeen akun vieressä olevaan plugiin. Sitten katsot mittaritaulusta onko ylä keski vai ala viiva ja voi hieman kaasutella ja jättää tyhjäkäynnille katsoa mihin viiva asettuu. Säädä jos tarvetta ja jos säädön jälkeen elää uudestaan omaa elämäänsä viivat niin anturi vaihtoon. Samalla näät onko vikakoodeja aktiivisena. Anturin kiristys voi muuttaa anturin lukemaa elä kiristä liikaa, tosi herkkä muuttumaan kiristäessä!
Linkki hyppy johtoon
https://www.hayabusa.org/forum.....166911
Linkki hyppy johtoon
https://www.hayabusa.org/forum.....166911