kiihdyttäessä kakkosvaihteella nykäisee? - missä vika?
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 02 Syys 2019, 10:00
- Paikkakunta: NUMMENKYLÄ
Siis 1 kun vaihtaa 2 vai nko sama jos ajelee 2 päällä ja siitä kiihdyttä tai ero käytääkö kytkintä vai eiAli beshar kirjoitti:Kiihdyttäessä kovempaa kakkos vaihteella niin nykäisee,ei heitä vapaalle,tuntuu vähä samalta kuin sutasis, mutta kyse ei ole siitä, putkisto pöllyttää pienet savut pihalle samaan aikaan, ketjut ja rattaat on uudet. Osaako joku kertoa mistä johtuu?
sutisiko kytkin
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 02 Syys 2019, 10:00
- Paikkakunta: NUMMENKYLÄ
Koita luiskauttaa kytkimellä tuntuuko samalta jos niin kytkin luistaaAli beshar kirjoitti:Ainoastaan silloin kun vaihde on jo vaihdettu kakkoselle ja sen jälkeen lähtee kiihdyttää
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
"Perusvika" Busan laatikossa... 2/6 rattaat sekä sen siirtäjä vaihtoon. Vaihdelaatikkoremonttia siis pukkaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Eli sitten kuitenkin vaihteen hyppimistä,
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Oireet ainakin kuulostaa kovasti tutulta, parhaiten tuota kuvaisi ehkä sillä että tuntuu kuin ketjut hyppäisi hammasrattailla. Undercut noille kakkosen pitopinnoille fixaa tuon vaivan "pysyvästi". Nehän on suorat vakiona.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 3
- Liittynyt: 02 Syys 2019, 10:00
- Paikkakunta: NUMMENKYLÄ
Paras kuvaus on että ajaessa painaa nopeasti kytkintä ei pohjaan saakka tarvii samanlainen nykäys vaihde pysyy päällä ei hypi mihinkään1340R86 kirjoitti:Siis 1 kun vaihtaa 2 vai nko sama jos ajelee 2 päällä ja siitä kiihdyttä tai ero käytääkö kytkintä vai eiAli beshar kirjoitti:Kiihdyttäessä kovempaa kakkos vaihteella niin nykäisee,ei heitä vapaalle,tuntuu vähä samalta kuin sutasis, mutta kyse ei ole siitä, putkisto pöllyttää pienet savut pihalle samaan aikaan, ketjut ja rattaat on uudet. Osaako joku kertoa mistä johtuu?
sutisiko kytkin
Ab
Riippuu mitä kaikkea uusii. Entiseen kawaan tein aikoinani kakkosen rattaiden cuttauksen ja purkaamolta uusvanhat siirtohaarukat, haarukoiden akselit ja siirtorumpu. Kokonsisuudessaan sellainen 350-400¤ itse purkien ja kasaten. Cuttauksen hoidin samilla. Muistaakseni rattaiden cuttaus oli satkun tai vähän päälle ja loput menikin noihin purkuosiin ja hilppeisiin.
Vaikea varmaan arvioida tarkkaa kulunkia ennenkuin on osat tutkittu,
joillain on vaihteisto kohtuukunnossa ja toisella ihan finaalissa, jos meinaa siis että korjaa mitä on vialla.
joillain on vaihteisto kohtuukunnossa ja toisella ihan finaalissa, jos meinaa siis että korjaa mitä on vialla.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Löytyisi edukkaasti koko vaihteisto siirtäjineen jne. Pörssifoorumin puolelta. Ei ainakaan ihan heti tule mieleen että vastaavaa ominaisuutta olis olemassa.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Mitä pidempään se siellä hakkaa niin sitä enemmän paikkoja hajottaa ja sitä kalliimmaksi tulee. Halvimmillaan selviää uusilla haarukoilla ja rattaiden cuttauksella. Pidempään ajaessa alkaa sitten menemään sitä siirtorumpua, siirtäjien akseleita, vaihdeakselia uusia rattaita jne. Ei se kyllä kovin nautinto ole ajaakaan kun koskaan ei voi varmaksi sanoa koska se nykäisee.