Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti
Otteluvoitto, kesti kasassa ainaskin ensimmäisen 100km Ei voi sanoa että ois vielä hirveen lämmin ajella
Kauden toinen aloitus
Kauden toinen aloitus
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Kyllä nyt ahistaa...
Eilisellä ajolenkillä huomasin että edelleen pienillä kierroksilla reippaammin vedättäessä (alle 4000rpm) joku kilisee, ei lähellekään niin paljoa kun ennen laakerointia mutta kuitenkin...Illasta pudotin öljyt puhtaaseen astiaan eikä tuolla tullut ainakaan mujua mukana.
Voiskohan tuo nyt oikeasti kilistää detonaation takia vai onko 7 satkun välys runkolaakerilla liikaa vaikkakin manuaali antaa ylärajaksi 8 satkua?
Nyt on kyllä mielenkiinnon katoaminen todella lähellä...
Eilisellä ajolenkillä huomasin että edelleen pienillä kierroksilla reippaammin vedättäessä (alle 4000rpm) joku kilisee, ei lähellekään niin paljoa kun ennen laakerointia mutta kuitenkin...Illasta pudotin öljyt puhtaaseen astiaan eikä tuolla tullut ainakaan mujua mukana.
Voiskohan tuo nyt oikeasti kilistää detonaation takia vai onko 7 satkun välys runkolaakerilla liikaa vaikkakin manuaali antaa ylärajaksi 8 satkua?
Nyt on kyllä mielenkiinnon katoaminen todella lähellä...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Oliko rajoilla oleva välys kk laakereissa ja useamman mittuksen keski arvo tai muuten mitta virheet minimoitu,Jape79 kirjoitti:Kyllä nyt ahistaa...
Eilisellä ajolenkillä huomasin että edelleen pienillä kierroksilla reippaammin vedättäessä (alle 4000rpm) joku kilisee, ei lähellekään niin paljoa kun ennen laakerointia mutta kuitenkin...Illasta pudotin öljyt puhtaaseen astiaan eikä tuolla tullut ainakaan mujua mukana.
Voiskohan tuo nyt oikeasti kilistää detonaation takia vai onko 7 satkun välys runkolaakerilla liikaa vaikkakin manuaali antaa ylärajaksi 8 satkua?
Nyt on kyllä mielenkiinnon katoaminen todella lähellä...
oliko se kaikissa rajoilla ?
muuttuiko puristus lopulta kuinka paljon viime säätön verrattuna ?
oletettavasti syttys on säädety jossain vaihessa niin jos on säädetty
lähellä nakutus rajaa on silloin herkkä pienilekin muutoksille,
samoin seoksen suhteen,
yli päättän kun mennään lähellä rajoaj on homma herkää
nokkien ajoitus varmasti kohdallaan,
jako ketju ok sekä sen kireys
onko senakutusta ehkä voisi kokeilla koe lenkin verran käyttämällä
vähemän sille herkää polttoa ainetta vaikapa kisa bensaa
jos ääni sillä häviää niin on tai muttamalla sytysstä sillä aluella reilusti
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Nyt vaan jäitä hattuun , ei hätiköintiä.
Minkä väriset liuskat rungoissa nyt ?
Olen huomannut että yllättävän pienistä muutoksista, varsinkin kun osia on vaihdettu, tulee säädön tarve ja seokset pielessä.
Esim yhden kerran laitoin turbokoneeseen hieman pienemmät männät ja puristussuhde samalla laski pari kymmenystä, päättelin että säädöt on turvallisen puolella , että menee korkeintaan hieman rikkaalle eikä olis pakollista käydä säädössä kun just säädetty, mutta ei, kone suli samantien eka vedolla kentällä.
Minkä väriset liuskat rungoissa nyt ?
Olen huomannut että yllättävän pienistä muutoksista, varsinkin kun osia on vaihdettu, tulee säädön tarve ja seokset pielessä.
Esim yhden kerran laitoin turbokoneeseen hieman pienemmät männät ja puristussuhde samalla laski pari kymmenystä, päättelin että säädöt on turvallisen puolella , että menee korkeintaan hieman rikkaalle eikä olis pakollista käydä säädössä kun just säädetty, mutta ei, kone suli samantien eka vedolla kentällä.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Meinasin jo eilen myydä pyörän pajalta kotiin kävellessä vastaan tulleille mustalaisille.
Ruttu nousi marginaalisesti 13.36-> 13.54. Nokat on kohallaan ja jakoketju riittävän tiukalla.
Välyksen mittasin vaan kerran, laitoin langat kaulan molemmin puolin. Juuri tuossa keskimmäisessä kaulassa oli isoin noin 7 satkun välys(0.035mm puolellaan) varmaankin johtuen siitä että tuota kiillotettiin eniten.
Nyt on keltaiset liuskat läpi linjan, niin rungoissa kun kiertokangissakin. Kiertokangissa oli kaikissa keltaiset liuskat ennestään, rungoissa tais olla ruskeita, mustaa ja keltaista. Keskimmäisen liuskan väristä ei saanut selvää.
Voi olla kisabensan hankkiminen tiukkaa näillä leveysasteilla. Joutuisi tilaamaan 25 litran pönikän jostakin eikä hinta hirveesti houkuttele. Vaikka helpompi ois koittaa kun jos alkaa taas konetta aukomaan.
Toisaalta pitäähän tuohon joku selvyys saada ennen penkkiin vientiä, ois turha reissu ja ajan haaskausta viedä pyörä toiselle puolen suomea ja todeta että koneessa onkin mekaaninen vika...
Ruttu nousi marginaalisesti 13.36-> 13.54. Nokat on kohallaan ja jakoketju riittävän tiukalla.
Välyksen mittasin vaan kerran, laitoin langat kaulan molemmin puolin. Juuri tuossa keskimmäisessä kaulassa oli isoin noin 7 satkun välys(0.035mm puolellaan) varmaankin johtuen siitä että tuota kiillotettiin eniten.
Nyt on keltaiset liuskat läpi linjan, niin rungoissa kun kiertokangissakin. Kiertokangissa oli kaikissa keltaiset liuskat ennestään, rungoissa tais olla ruskeita, mustaa ja keltaista. Keskimmäisen liuskan väristä ei saanut selvää.
Voi olla kisabensan hankkiminen tiukkaa näillä leveysasteilla. Joutuisi tilaamaan 25 litran pönikän jostakin eikä hinta hirveesti houkuttele. Vaikka helpompi ois koittaa kun jos alkaa taas konetta aukomaan.
Toisaalta pitäähän tuohon joku selvyys saada ennen penkkiin vientiä, ois turha reissu ja ajan haaskausta viedä pyörä toiselle puolen suomea ja todeta että koneessa onkin mekaaninen vika...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Joo, tarkkana ja varovainen on hyvä olla.
Epäilen silti että se kaipaa bensakartan tekoa, jotain osia vaihtunu ja sit se ruttu.
Runkoihin piti olla tyrkyllä vielä yksi väri , sininen, keltasen jälkeen, oliko ? Siis gen2 liuskaa. 7 satkua kuulostaa paljolta, mutta miten se vaikuttaa niin tekisin öljynpainemittauksen pääkanavasta, lämpötila muttaa tosi paljon paineita mut saa siitä jotain osviittaa.
Epäilen silti että se kaipaa bensakartan tekoa, jotain osia vaihtunu ja sit se ruttu.
Runkoihin piti olla tyrkyllä vielä yksi väri , sininen, keltasen jälkeen, oliko ? Siis gen2 liuskaa. 7 satkua kuulostaa paljolta, mutta miten se vaikuttaa niin tekisin öljynpainemittauksen pääkanavasta, lämpötila muttaa tosi paljon paineita mut saa siitä jotain osviittaa.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Suunnitelmissa oli kyllä käyttää penkissä kunhan vähän ajanut sisään, ja pitäs tuon nakutuksen lähde nyt saada kans ensin selville.
Näkyy olevan dragracella sininen liuska olemassa Gen2: seen. Paljonkohan tuo on keltaista paksumpi? Kattelin Gen2 osiosta manuaalin linkkiä mutta tuo ei tunnu toimivan.
60 asteessa paineet pitäs olla 2-5 bar välissä 3000 rpm. Pitääpäs mittailla. Runkolaakerin taitaa saada onneksi vaihdettua ilman että tarvii sylintereitä/kankia purkaa, kone vaan selälleen pöydälle ja alalohko auki...
Näkyy olevan dragracella sininen liuska olemassa Gen2: seen. Paljonkohan tuo on keltaista paksumpi? Kattelin Gen2 osiosta manuaalin linkkiä mutta tuo ei tunnu toimivan.
60 asteessa paineet pitäs olla 2-5 bar välissä 3000 rpm. Pitääpäs mittailla. Runkolaakerin taitaa saada onneksi vaihdettua ilman että tarvii sylintereitä/kankia purkaa, kone vaan selälleen pöydälle ja alalohko auki...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Arvelen että sinisen liuskan ero keltaseen on suunnilleen sama kuin muidenkin vierekkäisten värien, eli sillain hieman.
Saa juu vaihdettua rungot jos käyttää motin ympäri, ilman täyttä purkua. Mut onhan siinä hommaa. Positiivinen puoli on että näkee missä kunnossa osat on koeajon jäljiltä.
Tuo tietty öljynpaine jossain lämpötilassa on aika suhteellinen käsite, mut kunhan siinä on johdonmukaisuutta , ja minimi paine löytyy aina.
Ollaan käytetty 1.8bar öljyvaloanturia, vakion 0.15 sijasta, penkissä hirvittäny kattella kun sen syttymispiste laskee koko ajan moottorin lämmetessä, mutta sitten se taas elpyy kun kamppeet jäähtyy.
Saa juu vaihdettua rungot jos käyttää motin ympäri, ilman täyttä purkua. Mut onhan siinä hommaa. Positiivinen puoli on että näkee missä kunnossa osat on koeajon jäljiltä.
Tuo tietty öljynpaine jossain lämpötilassa on aika suhteellinen käsite, mut kunhan siinä on johdonmukaisuutta , ja minimi paine löytyy aina.
Ollaan käytetty 1.8bar öljyvaloanturia, vakion 0.15 sijasta, penkissä hirvittäny kattella kun sen syttymispiste laskee koko ajan moottorin lämmetessä, mutta sitten se taas elpyy kun kamppeet jäähtyy.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Löyty kun aikansa etsi...
Sininen liuska 1.504-1.507 ja keltanen 1.500-1.504mm. löytyykö tuo valoanturi jostain tietystä laitteesta? Voisin hankkia kans tuollasen...
Sininen liuska 1.504-1.507 ja keltanen 1.500-1.504mm. löytyykö tuo valoanturi jostain tietystä laitteesta? Voisin hankkia kans tuollasen...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Se on ollu jonkun Nissanin öp anturi,
tämmönen numero löytyi tuosta pöydältä,
FAE 12620
kierre käy mutta sähköliitin on mallia latta.
Huono puoli tuossa on se että tulee harmaita hiuksia jos sitä alkaa liikaa kyttäämään, painevaloa, koko ajan epäilee että joku mättää kun se palaa tyhjäkäynnillä lämpösenä.
tämmönen numero löytyi tuosta pöydältä,
FAE 12620
kierre käy mutta sähköliitin on mallia latta.
Huono puoli tuossa on se että tulee harmaita hiuksia jos sitä alkaa liikaa kyttäämään, painevaloa, koko ajan epäilee että joku mättää kun se palaa tyhjäkäynnillä lämpösenä.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Kyllä olisi ihan hirmu tuuria siis hunoa selaistaa josJape79 kirjoitti:Meinasin jo eilen myydä pyörän pajalta kotiin kävellessä vastaan tulleille mustalaisille.
Ruttu nousi marginaalisesti 13.36-> 13.54. Nokat on kohallaan ja jakoketju riittävän tiukalla.
Välyksen mittasin vaan kerran, laitoin langat kaulan molemmin puolin. Juuri tuossa keskimmäisessä kaulassa oli isoin noin 7 satkun välys(0.035mm puolellaan) varmaankin johtuen siitä että tuota kiillotettiin eniten.
Nyt on keltaiset liuskat läpi linjan, niin rungoissa kun kiertokangissakin. Kiertokangissa oli kaikissa keltaiset liuskat ennestään, rungoissa tais olla ruskeita, mustaa ja keltaista. Keskimmäisen liuskan väristä ei saanut selvää.
Voi olla kisabensan hankkiminen tiukkaa näillä leveysasteilla. Joutuisi tilaamaan 25 litran pönikän jostakin eikä hinta hirveesti houkuttele. Vaikka helpompi ois koittaa kun jos alkaa taas konetta aukomaan.
Toisaalta pitäähän tuohon joku selvyys saada ennen penkkiin vientiä, ois turha reissu ja ajan haaskausta viedä pyörä toiselle puolen suomea ja todeta että koneessa onkin mekaaninen vika...
yksi rajoilla oleva rk kaula saisi korvin kuultavaa nakutavaa meteliä aikaan
ja vain tietylä kieros aluella,
mutta kuten jo aiemin todettu niin rajoilla kun mennään kaikki on pienestä kiinni, jos ei kisa bensaa niin säädä siitä alueltaa selkeästi rikaamalle, sekä sytkää voi koitta myöhästä myös
kokeeksi jos nuo poistaa rapinat niin penkissä sitten kohdileen
mutta jos se ääni on nakutusta niin tuhoa tulee sitten todela nopeasti eli jos ajelet niin aja niin että sitä ei ilmene,
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Ei oo itellä mahdollisuutta säätää karttoja... Pitää koittaa jos jostakin läheltä sais kisabensaa muutaman litran kinuttua.
Mikähän kierre tossa öljynpaine anturissa on? Kävin biltemasta mekaanisen painemittarin ja siinä on (edit)1/8 tuuman nippa eikä tuo nyt tuntunu kierteelle lähtevän sen minkä kädet öljyssä sitä koitti paikalleen saada.
Nopeesti ainakin öljynpaineen valo sammu kun pistin uudet öljyt ja suotimet äsken, kolme lyhyttä starttia pumpun johto irtaallaan riitti tohon.
Tilasin jo varuilta siniset liuskat, jos tää homma nyt sinne saakka menee, toivottavasti ei
Edited By Jape79 on 1585078952
Mikähän kierre tossa öljynpaine anturissa on? Kävin biltemasta mekaanisen painemittarin ja siinä on (edit)1/8 tuuman nippa eikä tuo nyt tuntunu kierteelle lähtevän sen minkä kädet öljyssä sitä koitti paikalleen saada.
Nopeesti ainakin öljynpaineen valo sammu kun pistin uudet öljyt ja suotimet äsken, kolme lyhyttä starttia pumpun johto irtaallaan riitti tohon.
Tilasin jo varuilta siniset liuskat, jos tää homma nyt sinne saakka menee, toivottavasti ei
Edited By Jape79 on 1585078952
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Voisiko nakuttava ääni tulla vuotavasta pakosarjan tiivisteetä? itsellä oli muutama vuosi sitten ongelma juuri matalilla kierroksilla oleva ns. säksättävä ääni. Syyksi paljastui vuotava tiiviste. Sen voi tarkistaa kun lyö koneen tulille ja koittaa pakosarjan juuret. Jos jostain tulee ilmaa niin sillon vuotaa.
Edited By SaMi on 1585079086
Edited By SaMi on 1585079086
Mittasinpa öljynpaineet. Tallikylmällä koneella 5.6bar mittari meni tyhjäkäynnillä pohjaan, kuumassa koneessa (flekti lähti just pyörimään) tyhjäkäynnillä oli 1.4 bar, 3000rpm 2.8 bar ja max. n 5bar.
Toiveikkaana löin tankkiin 50/50 suhteella 110 oktaanista kisabensaa, eipä auttanut vaan edelleen kilkattaa reippaammin vedättäessä. Voi viddujen viddu, ei se auta kun alkaa raapimaan huomenna mottia pöydälle...
Katotaan nyt saako välystä riittävän tiukaksi sinisillä liuskoilla vai pitääkö alkaa ettimään uutta kampuraa. Siihen jos menee niin tämän kesän ajot oli sitten siinä. Kassa ammottaa tyhjyyttään ja motivaatiokin alkaa osoittaa pahasti hiipumisen merkkejä
Toiveikkaana löin tankkiin 50/50 suhteella 110 oktaanista kisabensaa, eipä auttanut vaan edelleen kilkattaa reippaammin vedättäessä. Voi viddujen viddu, ei se auta kun alkaa raapimaan huomenna mottia pöydälle...
Katotaan nyt saako välystä riittävän tiukaksi sinisillä liuskoilla vai pitääkö alkaa ettimään uutta kampuraa. Siihen jos menee niin tämän kesän ajot oli sitten siinä. Kassa ammottaa tyhjyyttään ja motivaatiokin alkaa osoittaa pahasti hiipumisen merkkejä
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ei öljyn paineet mitenkään erityisen huonot ole,Jape79 kirjoitti:Mittasinpa öljynpaineet. Tallikylmällä koneella 5.6bar mittari meni tyhjäkäynnillä pohjaan, kuumassa koneessa (flekti lähti just pyörimään) tyhjäkäynnillä oli 1.4 bar, 3000rpm 2.8 bar ja max. n 5bar.
Toiveikkaana löin tankkiin 50/50 suhteella 110 oktaanista kisabensaa, eipä auttanut vaan edelleen kilkattaa reippaammin vedättäessä. Voi viddujen viddu, ei se auta kun alkaa raapimaan huomenna mottia pöydälle...
Katotaan nyt saako välystä riittävän tiukaksi sinisillä liuskoilla vai pitääkö alkaa ettimään uutta kampuraa. Siihen jos menee niin tämän kesän ajot oli sitten siinä. Kassa ammottaa tyhjyyttään ja motivaatiokin alkaa osoittaa pahasti hiipumisen merkkejä
saihan se sitä bensaa varmasti tarpeeksi,
varmistaa jollain ennen purkamista
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili