Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti
Kun jostain löytyis vielä Acumen vaihdenäyttö, isompi ku Gipro, huononäkösille
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
SMR kirjoitti:Kun jostain löytyis vielä Acumen vaihdenäyttö, isompi ku Gipro, huononäkösille
Iibeissä näkyy olevan isoja universaali näyttöjä kaupan. Tuollasta acumee ei ihan heti hakutuloksiin sattunut.
Ohjausiskari tuli vaihdettua säädettävään kiinabillettiin. Originaali ei näy enää pitävän öljyjä sisällä. Talvella vaihoin 15w öljyt, 4500km jälkeen tuntuu jo löysä kohta kun vuotanut rasvaa pihalle.
Joutuu vielä sorvuuttamaan 10mm->8mm soviteholkin toiseen päähän, nyt väliaikaisesti vetelin paikalleen ilman holkkia.
Saa nähä miten pitkä ikänen kapistus tuo on.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Kyllästyin kuuntelemaan tuota moottoria vaivannutta ylimääräistä rapinaa, nyt tuli hiljanen Voi olla plasebo efektiäkin mutta tuntus muutenkin nyt pelaavan kytkin ja vaihteet paremmin...
Hetki sitten postisetä kiikutti myös Qstarzin BL-1000gt gps mokkulan niin pystyy loggailemaan kentällä ja radalla ajamiseen liittyvää dataa.
Hetki sitten postisetä kiikutti myös Qstarzin BL-1000gt gps mokkulan niin pystyy loggailemaan kentällä ja radalla ajamiseen liittyvää dataa.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Eli suzukin iki aikeset rapin jouset varmistui syyksi,
vielä kun tuo kori olisi ollut mallia umpi levyjen pykälien kohdallat niin kestokain olisi tullut lisää
vielä kun tuo kori olisi ollut mallia umpi levyjen pykälien kohdallat niin kestokain olisi tullut lisää
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Kattelin myös noita umpinaisia, moneen paikkaan ois joutunu lähettämään oman korin että laittavat tuon hammasrattaan paikalleen. Postikuluihin ois menny liikaa rahaa eikä kesken ajokauden kehtaa seisottaa kalustoa turhan takia. Toinen miks valitsin tuon korin oli että jouset tuli kahden teräslevyn väliin. Muissa, tai ainakin niissä mitä kattelin niin korin puoli ois jääny alumiinia vasten. Ois sitten alkanut taas rallattaa nopeemmin kun jouset syö alumiiniin kolot.1340R86 kirjoitti:Eli suzukin iki aikeset rapin jouset varmistui syyksi,
vielä kun tuo kori olisi ollut mallia umpi levyjen pykälien kohdallat niin kestokain olisi tullut lisää
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Sattukin sopivasti kilometrit 78tkm kohalle ennen Alastaron reissua. Perus huoltojen lisäksi herkistelin etulevyistä niitit bräkleenin kanssa, herkes tällä jumpalla jarruissa täristämästä.
Vanha Pilot road 2 tuli takana myös elinkaarensa päähän lähes 15tkm ajettuna, alko vasta kulumisilmasimet näkyä keskeltä. Ois varmaan vielä päässyt tovin mutta oli jo aika pirun liukas kosteella kelillä. Vanteelle väännettiin vakio kokoinen Michelin Power RS+, saa nähdä miten tuo kestää. Pitoja tuntuisi ainakin olevan. Pyörän käytös mutkissa palasi taas loogiseksi kun alla pyörii pyöreä rengas
Ainiin, alkuviikosta löyty hetken aikaa vaivannut jähdytysnesteen vajuminenkin, syyläri alkoi vuotamaan losona. Onneks oli hyllyssä vielä Veijon vanha syyläri. Tuokin alkaa olla jostain kohdin aika näköinen, lienee talveksi etittävä uusi...
Edited By Jape79 on 1562782760
Vanha Pilot road 2 tuli takana myös elinkaarensa päähän lähes 15tkm ajettuna, alko vasta kulumisilmasimet näkyä keskeltä. Ois varmaan vielä päässyt tovin mutta oli jo aika pirun liukas kosteella kelillä. Vanteelle väännettiin vakio kokoinen Michelin Power RS+, saa nähdä miten tuo kestää. Pitoja tuntuisi ainakin olevan. Pyörän käytös mutkissa palasi taas loogiseksi kun alla pyörii pyöreä rengas
Ainiin, alkuviikosta löyty hetken aikaa vaivannut jähdytysnesteen vajuminenkin, syyläri alkoi vuotamaan losona. Onneks oli hyllyssä vielä Veijon vanha syyläri. Tuokin alkaa olla jostain kohdin aika näköinen, lienee talveksi etittävä uusi...
Edited By Jape79 on 1562782760
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Nyt on Busassa sitten JARRUT Ensimmäisen lenkin perusteella kahvan liike lyheni murto osaan ja pysähtyy tästäkin huolimatta pienemmällä puristelulla. Radallahan tuon sitten vasta todellisuudessa näkee miten jarrut pelaa...
Satuloina toimii nyt siis 999 Ducatista löytyvät Brembon p4 34 satulat(ei siis yleisempi p34 32/34) ja paloiksi valikoitui EBC HH:t.
Liitettävien kuvien leveyttä on näköjään rajattu 200 pikseliin. Olis nii pieni ettei tosta saa oikein selvää niin siksi linkki alla.
Klik
Edited By Jape79 on 1564715098
Satuloina toimii nyt siis 999 Ducatista löytyvät Brembon p4 34 satulat(ei siis yleisempi p34 32/34) ja paloiksi valikoitui EBC HH:t.
Liitettävien kuvien leveyttä on näköjään rajattu 200 pikseliin. Olis nii pieni ettei tosta saa oikein selvää niin siksi linkki alla.
Klik
Edited By Jape79 on 1564715098
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Kirjotellanpas tänne muutama rivi pitkän hiljaiselon jälkeen.
Ensimmäisenä Kivat Photobucketille kun sumensivat kuvat, pitäisi näköjään alkaa maksamaan ennen ilmaisesta palvelusta jos haluaisi kuvat näkyviin normaalisti
Noh, suunnitelman mukaan avasin koneen oman mielenrauhan saavuttamiseksi, saihan pyörä jonkin verran runtua kesän aikana. Kolmet ratapäivät yksi mailin veto, 19 vetoa vartilla ja rapiat 12tkm tienpäällä.
Homma osoittautuikin ihan ajankohtaiseksi, tähän mennessä esille tulleita löydöksiä:
- Roottorin pinta purkautunut Roottori
- Ohjurin kumit vuotaneet oikein huolella kahdesta imuventtiilistä
- Yksi retaineri halki Retaineri
- Kannen tiiviste halki Tiiviste
- Sylinteriputki halki (samasta kohtaa kun tiiviste) Sylinteri halki
- Pakoventtiilit vissiin vuotaneet, ainakin venttiilien tiivistepinnat on ihan mustat.
Nyt sitten mietinnän alla hommatakko jostakin 85 porauksella uusi sylinterityhmä vai 84 porauksella koko setti, ei halkeaisi ainakaan niin helposti uudelleen. Tiedä nyt sitten teettäisikö kannen siinä samassa rytäkässä....
Kuvia/linkkejä latailen kunhan keksin vaihtoehdon Photobucketille.
Edited By Jape79 on 1573900305
Ensimmäisenä Kivat Photobucketille kun sumensivat kuvat, pitäisi näköjään alkaa maksamaan ennen ilmaisesta palvelusta jos haluaisi kuvat näkyviin normaalisti
Noh, suunnitelman mukaan avasin koneen oman mielenrauhan saavuttamiseksi, saihan pyörä jonkin verran runtua kesän aikana. Kolmet ratapäivät yksi mailin veto, 19 vetoa vartilla ja rapiat 12tkm tienpäällä.
Homma osoittautuikin ihan ajankohtaiseksi, tähän mennessä esille tulleita löydöksiä:
- Roottorin pinta purkautunut Roottori
- Ohjurin kumit vuotaneet oikein huolella kahdesta imuventtiilistä
- Yksi retaineri halki Retaineri
- Kannen tiiviste halki Tiiviste
- Sylinteriputki halki (samasta kohtaa kun tiiviste) Sylinteri halki
- Pakoventtiilit vissiin vuotaneet, ainakin venttiilien tiivistepinnat on ihan mustat.
Nyt sitten mietinnän alla hommatakko jostakin 85 porauksella uusi sylinterityhmä vai 84 porauksella koko setti, ei halkeaisi ainakaan niin helposti uudelleen. Tiedä nyt sitten teettäisikö kannen siinä samassa rytäkässä....
Kuvia/linkkejä latailen kunhan keksin vaihtoehdon Photobucketille.
Edited By Jape79 on 1573900305
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Mitenkäs toimis aijaa kuva palveluJape79 kirjoitti:Kirjotellanpas tänne muutama rivi pitkän hiljaiselon jälkeen.
Ensimmäisenä Kivat Photobucketille kun sumensivat kuvat, pitäisi näköjään alkaa maksamaan ennen ilmaisesta palvelusta jos haluaisi kuvat näkyviin normaalisti
Noh, suunnitelman mukaan avasin koneen oman mielenrauhan saavuttamiseksi, saihan pyörä jonkin verran runtua kesän aikana. Kolmet ratapäivät yksi mailin veto, 19 vetoa vartilla ja rapiat 12tkm tienpäällä.
Homma osoittautuikin ihan ajankohtaiseksi, tähän mennessä esille tulleita löydöksiä:
- Roottorin pinta purkautunut
- Ohjurin kumit vuotaneet oikein huolella kahdesta imuventtiilistä
- Yksi retaineri halki
- Kannen tiiviste halki
- Sylinteriputki halki (samasta kohtaa kun tiiviste)
- Pakoventtiilit vissiin vuotaneet, ainakin venttiilien tiivistepinnat on ihan mustat.
Nyt sitten mietinnän alla hommatakko jostakin 85 porauksella uusi sylinterityhmä vai 84 porauksella koko setti, ei halkeaisi ainakaan niin helposti uudelleen. Tiedä nyt sitten teettäisikö kannen siinä samassa rytäkässä....
Kuvia/linkkejä latailen kunhan keksin vaihtoehdon Photobucketille.
oliko vakio ryhmästä porattu tuo 85 ?
alkuperäinen vai koneisteltu roottori ?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Ohhon, olipas siellä löytöjä.
Miten retaineri on haljennut ?
Olen kuullut noista mutta en ole nähnyt.
Tuleeko mieleen että olis lämmennyt jossain vaiheessa ?
85mm sylinteri pelittää mut ei siedä kovin hyvin isoja lämpövaihteluita. On siinä kilsoja aikas paljon takana. Kumpikohan mennyt ensin, tiiviste vai putki.
Miten retaineri on haljennut ?
Olen kuullut noista mutta en ole nähnyt.
Tuleeko mieleen että olis lämmennyt jossain vaiheessa ?
85mm sylinteri pelittää mut ei siedä kovin hyvin isoja lämpövaihteluita. On siinä kilsoja aikas paljon takana. Kumpikohan mennyt ensin, tiiviste vai putki.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Hyvää syntymäpäivää !!
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Nonnih, linkit kuviin lisätty edelliseen viestiin. Kiitokset onnitteluista SMR
Muistan kerran kun tuo pääs kesällä liikennevaloissa seisoessa lämpeemään. Liekö sitten siinä pettänyt. En kyllä osaa sanoa kumpi ois menny ensin, tiiviste vai sylinteri. Ei tuo kuitenkaan muuten oireilu kun ehkä pikkasta reilumpaa öljyn kulutuksena.
EBayssa ois kohtuu hinnalla 84 porauksella lohko ja männät kaupan mutta setti on gen 2 männillä, tappi taitaa olla ohkasempi kun nykyinen 20mm.
Muistan kerran kun tuo pääs kesällä liikennevaloissa seisoessa lämpeemään. Liekö sitten siinä pettänyt. En kyllä osaa sanoa kumpi ois menny ensin, tiiviste vai sylinteri. Ei tuo kuitenkaan muuten oireilu kun ehkä pikkasta reilumpaa öljyn kulutuksena.
EBayssa ois kohtuu hinnalla 84 porauksella lohko ja männät kaupan mutta setti on gen 2 männillä, tappi taitaa olla ohkasempi kun nykyinen 20mm.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
GEN tappi 18mmJape79 kirjoitti:Nonnih, linkit kuviin lisätty edelliseen viestiin. Kiitokset onnitteluista SMR
Muistan kerran kun tuo pääs kesällä liikennevaloissa seisoessa lämpeemään. Liekö sitten siinä pettänyt. En kyllä osaa sanoa kumpi ois menny ensin, tiiviste vai sylinteri. Ei tuo kuitenkaan muuten oireilu kun ehkä pikkasta reilumpaa öljyn kulutuksena.
EBayssa ois kohtuu hinnalla 84 porauksella lohko ja männät kaupan mutta setti on gen 2 männillä, tappi taitaa olla ohkasempi kun nykyinen 20mm.
rootoria katselessa tulee mieleen että kannattaa tarkistella myös alakerta
herkillä on jos ei liiken valoissa seistä kestä vai keitikö
se silloin ?
jos on vielä tarkoitus kasata vakio retaineirella ja nille tarvetta niin niitä on pari sarjaa
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Onko retainerin halkeama tuo koukero yläreunassa ?
Ne tais olla hieman madallettuja, että jos vaihtaa samanlaiseen niin ottaa siitä alapinnasta hieman pois.
Aika erikoiset nuo halkeamat, varsinkin kannentiiviste. Tiedä vaikka sylinteri toimiskin vielä kun ei kovasti ole väriä tullut.
Jos ebayn 84mm lohko on myös gen2 niin se selittää hinnan, ne tuppaa halkeemaan myös. Männät voi olla ihan jees.
Roottori ei ollut aikaisemminkaan priima, se oli jo aikanaan erikoisen näköisesti kulunut, mutta muistaakseni ei puhki niinkuin nyt. Ja miten se oikeen kuluu, ihan kun kun olis hangannut johonkin, vaikkei siellä mihinkään pitäis osua.
Ne tais olla hieman madallettuja, että jos vaihtaa samanlaiseen niin ottaa siitä alapinnasta hieman pois.
Aika erikoiset nuo halkeamat, varsinkin kannentiiviste. Tiedä vaikka sylinteri toimiskin vielä kun ei kovasti ole väriä tullut.
Jos ebayn 84mm lohko on myös gen2 niin se selittää hinnan, ne tuppaa halkeemaan myös. Männät voi olla ihan jees.
Roottori ei ollut aikaisemminkaan priima, se oli jo aikanaan erikoisen näköisesti kulunut, mutta muistaakseni ei puhki niinkuin nyt. Ja miten se oikeen kuluu, ihan kun kun olis hangannut johonkin, vaikkei siellä mihinkään pitäis osua.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"