Team SMR

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Eilen piti vielä lähtee kokeilemaan Busaa vartilla Vesivehmaalla,
mutta näytti niin sateiselta keli että jäi sitten.

Vartin ajo saattaa olla tuonnempana kiva jäähdyttelylaji kun nopeusajoista siirtyy poies, vanhenee tarpeeksi.
Ja onhan se ehkä sosiaalisempi tapahtuma, oluen juontia , saunomista ym saattaa liittyä aiheeseen, eli ei mun juttu ollenkaan.
Joillain myös emäntä käskee himmailemaan menoa niin siirrytään varttimailille.
Katotaan nyt, ehkä tästä pääsee pois myös luontaisen poistuman kautta.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

SMR kirjoitti:Tuo ennätyslukema hieman hämää kun tämä luokkajako ei ole ollut kauaa käytössä Briteissä, siihen pitäisi sulauttaa vanhat lukemat.

Eli tavallaan tuon luokan pohjat olisi 226.3mph / 364.2kmh,
mutta helpotus on että se on jo tiimin hallussa.

Tai se on sittenkin eri luokka, siellä aivan saman näköiset pyörät meni eri lokeroihin, ei oikeen pysyny perässä.

https://app.box.com/s....1113804
...hienoa työtä, niin historiassa kuin nytkin :respekt:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Ohoh, tulipa katsottua foorumin 200mph listaa,

jäin näköjään ihan hieman tälle vaparibusalle,

Marko Huhtalo, Hayabusa Gen1 TFM Taxi II 1700cc, Lappeenranta 2016, Motec 20Hz GPS, 347kmh (215.615mph)

215.615mph vs mun 215.603mph

oliskohan pitäny ottaa kilpikin irti, tai tankata superia regular bensan sijaan.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
Timba
Viestit: 401
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 20:49
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Timba »

No on huima ero :D
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI



SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

On tullut aika sulkea Speed Metal Racingin pääkonttori pysyvästi vuodenvaihteessa,
vastaanotto on jo suljettu, tuotetuki ja takuut täten myös raukeaa.

Kiitokset kaikille osallistuneille, oli hienot 9 vuotta !
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

SMR kirjoitti:On tullut aika sulkea Speed Metal Racingin pääkonttori pysyvästi vuodenvaihteessa,
vastaanotto on jo suljettu, tuotetuki ja takuut täten myös raukeaa.

Kiitokset kaikille osallistuneille, oli hienot 9 vuotta !
...valtavankokoinen kiitos :mosh: :respekt:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

SMR kirjoitti:On tullut aika sulkea Speed Metal Racingin pääkonttori pysyvästi vuodenvaihteessa,
vastaanotto on jo suljettu, tuotetuki ja takuut täten myös raukeaa.

Kiitokset kaikille osallistuneille, oli hienot 9 vuotta !
Mistäs moinen ?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

No, puolet tiimin jäsenistä on heivannut Busailun ja suurin osa jättänyt nopeusajot, toimintaa ei vaan ole.
Myös päämajan vuokrasopimus on rauennut,
tänään roudattiin jyrsinkone , huomenna haen imurin ja harjan ni tila on tyhjennetty.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Heräteltiin hieman ajopuuhia ja käytiin tovereiden kanssa ulkomailla ajamassa nopeutta.
Eli perinteinen Elvington Englannissa, tällä kertaa oli tapahtumana Speed Week eli ajettiin 7pv putkeen, tai ne ajoi ketkä pystyi.
Kalustona pari Busaa, ahdettu ja vapari, meikän ja nimim. Akseli (Shaft)

Jaossa uusia ennätyksiä UKITA teeman alla. Näitä myös keräsi muutaman Juha vaparillaan. Mullekin jotain tuli mutta alkuun hieman epäselvyyksiä kun joku muu kuski oli laitettu väärään luokkaan ja tilanne korjattu myöhemmin.

Suurin ropleemi ajossa oli radan alkuosio mikä oli vanhalla betonilla, joka pidemmällä muuttui asvaltiksi, jarrualue jälleen betonilaattaa.
Juhan vapari lähti väliin poikittain puskemaan pienemmillä vaihteilla, eikä siitä ainakaan apua tuloksien tekemisessä.
Mulla turbo tietty suti heti kun pääsi ahdoille , sitte pitoa ja taas suti, josta johtuen uudet ketjut meni vaihtoon parin vedon jälkeen.
Muilta vakoilemaan että miten alkuasukkaat saivat tuloksia tehtyä, joista parhaiten pärjäsi Jack Frost sekä ranskis Philippe LePeru , yli 250mph kummallakin.
Heillä lyhyet pyörät mikä aiheutti kummastusta kun mulla 10cm pidempi alkoi leijumaan heti kun pitoa tuli. Mutta tässä kohtaa raha puhuu elikkä Motecit ym muut apuvälineet tehojen hallintaan. Frost kertoili auliisti millä setillä ajoi, pyörän akseliväli 1520cm, mulla 1620cm, hänellä takarenkaana medium ratasliksi , ja koitti myös 200/60 rengaskokoa.
Opeista tyhmistyneenä menin muuttamaan oman pyörän setuppia ja uutta putkeen, 238.951mph n 384kmh jonka jälkeen pahoja ongelmia vaihteiden kanssa, isoimmat ei sisään siis mitenkään, sitten alkoi jäämään neloselle, kolmoselle ja ajosta tuli turhaa vääntämistä.
Eli lähdin ruuvaamaan Busaa viikoksi Englantiin, mikäs siinä , keli oli lämmin ja porukka leppoista.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Aukasin tuon oman moottorin viime syksynä ilmenneiden laatikosta kuuluvien kilinöiden myötä ja se pienempi 3/4 siirtäjä oli nyt saanu siipeensä, oli hieronu nelosrattaaseen. 2/6 siirtäjässä oli toki rattaan kuva perinteisesti myös. Tilasin tuohon nyt Robinsonin billet siirtäjät, onko teidän tiimissä noista kokemusta?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

jarim kirjoitti:Tilasin tuohon nyt Robinsonin billet siirtäjät, onko teidän tiimissä noista kokemusta?
Ei ole kokemusta niistä. Olen kans kattellu josko ne olis hintansa väärtejä mutta tiedon puutteessa on tullu skipattua.
Tila haarukalle on kuitenkin rajallinen ja silloin materiaalivalinta nousee tärkeäksi tekijäksi, ja jotenkin semmonen maku että orggis on tehty ajatuksella. Mutta voihan tuo spesiaaliversio tehdä just sen ratkaisevan eron, kerro meille kun asia valkenee.

Löysin ehkä vian omasta vaihteensiirrosta mutta en vielä kommentoi ennenkuin selviää oliko näin.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Joopa, mulla jäi Hallissa yhteen vetoon kun kone ei oikein puskenu ja alkoi käymään hieman huonosti, luovutin suosiolla.
Pari tulppaa suli ja kansi kakkosen ja nelosen pakoventtiilien välistä.
Ei ole kerennyt diagnoosia ruotimaan kun kaikkee muuta tunkee etusijalle.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Sain tuon oman laitteen nyt nippuun, siellä on nyt pieni ja toinen isoista siirtäjistä billettiä. Ainakin ekoilla koeajoilla laatikko on toiminut hienosti. Saa nähdä pidemmän päälle.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

jarim kirjoitti:Sain tuon oman laitteen nyt nippuun, siellä on nyt pieni ja toinen isoista siirtäjistä billettiä. Ainakin ekoilla koeajoilla laatikko on toiminut hienosti. Saa nähdä pidemmän päälle.
:thumbup:

Mä sain oman purettua, kaikki pakoventtiilit vaihtoon, sekä vielä tuota bensan tulon ihmettelyä, minne se lorisee kovaa kyytiä jos ei moottoriin.

Ettei olis mappi-anturin vika kun otin eri mallisen käyttöön, ehkä huono modi, näin jälkikäteen tuumattuna, penkissä toimi ihan jees.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

SMR kirjoitti:
jarim kirjoitti:Sain tuon oman laitteen nyt nippuun, siellä on nyt pieni ja toinen isoista siirtäjistä billettiä. Ainakin ekoilla koeajoilla laatikko on toiminut hienosti. Saa nähdä pidemmän päälle.
:thumbup:

Mä sain oman purettua, kaikki pakoventtiilit vaihtoon, sekä vielä tuota bensan tulon ihmettelyä, minne se lorisee kovaa kyytiä jos ei moottoriin.

Ettei olis mappi-anturin vika kun otin eri mallisen käyttöön, ehkä huono modi, näin jälkikäteen tuumattuna, penkissä toimi ihan jees.
Jos kuitenkin tankista katoaa ja reviriä ei merkkaa
niin voisiko mennä jossain kohdin kuitenkin moottorin ja raakan pakoputkesta ulkoilmaan
tai huohotimen kautta höyrynä jos väärälle puolen mäntää lorisee
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vastaa Viestiin