Lappeenrannan ilmailupäivät 18.08.2019
Oujee, nyt kolahti päivämäärä kalenteriin Tonne sitten vaan edellistä ennätystä (tai kalustoo) rikkomaan
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Höh, näyttäs jäävän multa väliin,
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Tais jäädä ajamatta muillakin,
kuinkas huonosti siellä nyt kävi ?
kuinkas huonosti siellä nyt kävi ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Yksi autolla kuoliSMR kirjoitti:Tais jäädä ajamatta muillakin,
kuinkas huonosti siellä nyt kävi ?
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Jäi ajamatta joo, matkalla pysähyin ettimään tuloksia niin huomasin ilmotuksen onnettomuudesta. Kelkka ympäri ja takasin kotiin.
Kyllähän tuo jotenkin hiljaseks veti, muistutti taas olemassa olevista riskeistä kun liikutaan kovissa vauhdeissa. Ainahan sitä ajattelee että ei se omalle kohalle satu, mutta kuitenkin...
Kyllähän tuo jotenkin hiljaseks veti, muistutti taas olemassa olevista riskeistä kun liikutaan kovissa vauhdeissa. Ainahan sitä ajattelee että ei se omalle kohalle satu, mutta kuitenkin...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Mää oon aatellu että ihan hyvin voi sattua omalle kohdalle mutta kyllä pitää yrittää joka kerta että suoriutuu suoran päähän ehjin nahoin, ja tietysti koittaa ennen lähtöä varmistaa että pelit toimii niinkuin pitää.
Autolla on ehkä enemmän mahdollisuuksia tulla tekninen vika, mutta pyörällä taasen nurin mennään äkimmin.
Autolla on ehkä enemmän mahdollisuuksia tulla tekninen vika, mutta pyörällä taasen nurin mennään äkimmin.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Toi on paljon parempi mentaliteetti että hyväksyy riskit mutta toisaalta tekee parhaansa minimoidakseen ne. Pitänee muuttaa itekkin ajattelutapaa hitusen.SMR kirjoitti:Mää oon aatellu että ihan hyvin voi sattua omalle kohdalle mutta kyllä pitää yrittää joka kerta että suoriutuu suoran päähän ehjin nahoin, ja tietysti koittaa ennen lähtöä varmistaa että pelit toimii niinkuin pitää.
Autolla on ehkä enemmän mahdollisuuksia tulla tekninen vika, mutta pyörällä taasen nurin mennään äkimmin.
Muuten samoilla linjoilla ollaan, itekkin yrittää suoriutua hommasta typeryyksiä tekemättä ja kaluston käyn myös läpi useempaan kertaan ennen ajoja.
Toivottavasti tapahtunut ei vaikuta tulevien kesien ajoihin, ei noita kenttä ajoja kuitenkaan liian paljoa Suomessa kesän aikana ole.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo