Motopark ratapäivät 15.-16.06.2019 - By Motorg ry.
Muita menossa Motoparkkiin ajamaan? Ite ilmoittauduin lauantaille, hitaaseen ryhmään. Suoraan on suht helppo päästellä sinkki kireellä mutta mutkapätkällä pitäs vähän osata ajaakin. Kolmatta kertaa radalla, toista kertaa Motopatkissa, jospa sitä jossakin vaiheessa pääsis vaikka keskiryhmän vauhtiin :p
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Kävinpä räpeltämässä Kolme ekaa ajosettiä meni sateessä/märällä radalla. Näkyy menovesi kelpaavan isolohkolle toiseen tahtiin kun putkivirille vaikka nyt ei kovin hirveästi tullut tuota kiljutettuakaan. Viimenen ajovuoro jäi väliin kun meinasi bensa loppua...
Tossa kuvaa kabiinista, ensimmäinen kuivan radan setti. Taas huomasi ettei köyhän pitäisi ostaa sitä halvinta, akku riitti halpis goprossa juuri tähän yhen setin kuvaamiseen...
Anyway, vasta kolmas kerta prätkällä radalla ja hauskaa oli
Inbike kuvaa
Tossa kuvaa kabiinista, ensimmäinen kuivan radan setti. Taas huomasi ettei köyhän pitäisi ostaa sitä halvinta, akku riitti halpis goprossa juuri tähän yhen setin kuvaamiseen...
Anyway, vasta kolmas kerta prätkällä radalla ja hauskaa oli
Inbike kuvaa
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...tuokin on hienoa hommaa Busalla ja millä pyörällä tahansa
...ja hyvin sää veät
...ja hyvin sää veät
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
toimeve kirjoitti:...tuokin on hienoa hommaa Busalla ja millä pyörällä tahansa
...ja hyvin sää veät
Kylä se vaan tosiaan lystiä on
Kunhan alkaa pikkuhiljaa päästä jyvälle miten bussi käyttäytyy mutkissa niin vois alkaa piiskaamaan suorillakin :rocket Hirveesti jelppais kun ois vielä joku viisaampi kertomassa mitä tehä tai jättää tekemättä niin ois tuo kehitys paljon nopeempaa.
Koppi vehkeillä rajojen hakeminne on helpompaa, kasvattaa vauhtia niin pitkään että lipee ja siitä sitten vähän pois, pärrällä kestäs mielellään koko ajan pystyssä...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Paras neuvo oli ekoilla ratapäivillä muistaakseni jotenkin näin: Moottoripyörä on katseella ohjautuva ohjus.
Kymmenisen vuotta tuli käytyä busaratapäivillä ja kun viime vuonna sitä ei järjestetty, jäi ratailut viime vuodelta väliin. Polte on kyllä kauhia.
Joskohan sitä kohta saa tuon rakennusprojektin siihen vaiheeseen että voi pitää yhden välipäivän ja lähteä pitämään hauskaa radalle.
Kymmenisen vuotta tuli käytyä busaratapäivillä ja kun viime vuonna sitä ei järjestetty, jäi ratailut viime vuodelta väliin. Polte on kyllä kauhia.
Joskohan sitä kohta saa tuon rakennusprojektin siihen vaiheeseen että voi pitää yhden välipäivän ja lähteä pitämään hauskaa radalle.
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
Ite on tullut osallistuttua näille Motorgin ratapäiville, todella hyvin pelaa järjestelyt ja lähes joka viikonloppu ajetaan jossakin päin Suomea Kahdella ekalla kerralla menin at2 kurssille, tuolla aloteltiin just katseen käytöstä, ajoasennosta, ajolinjoista jne. Kunhan nyt saa alle lisää ratapäiviä niin seuraavana at3 missä enemmän kaarreajoa ja niin edelleen.BaTTman kirjoitti:Paras neuvo oli ekoilla ratapäivillä muistaakseni jotenkin näin: Moottoripyörä on katseella ohjautuva ohjus.
Kymmenisen vuotta tuli käytyä busaratapäivillä ja kun viime vuonna sitä ei järjestetty, jäi ratailut viime vuodelta väliin. Polte on kyllä kauhia.
Joskohan sitä kohta saa tuon rakennusprojektin siihen vaiheeseen että voi pitää yhden välipäivän ja lähteä pitämään hauskaa radalle.
Kerran kun ratakärpänen purasee niin se on sitten menoa
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo