Gen2 laakerit
Muistiinpanoksi...
Eturenkaaseen laakerit 2kpl 6205 eli 25X52X15, stefat 2kpl 32X52X7
Takarenkaaseen laakerit 2kpl 60/28 eli 28X52X12 (vanne), 1kpl 62/32 32X65X17 (vetopakka), stefat 1kpl 38X52X7 (jarrulevyn puoli) ja 1kpl 39X65X7 (vetopakka)
Edited By jarim on 1339668653
Eturenkaaseen laakerit 2kpl 6205 eli 25X52X15, stefat 2kpl 32X52X7
Takarenkaaseen laakerit 2kpl 60/28 eli 28X52X12 (vanne), 1kpl 62/32 32X65X17 (vetopakka), stefat 1kpl 38X52X7 (jarrulevyn puoli) ja 1kpl 39X65X7 (vetopakka)
Edited By jarim on 1339668653
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- Huhan Kolli
- Viestit: 299
- Liittynyt: 06 Heinä 2010, 22:00
Ja korjattu, kiitos!Snowman kirjoitti:HOX Takarenkaan jarrulevyn puoli oikea koko on 38X52X7 eikä 38X58X7..
Jarim korjaisitko aloitukseesi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Omasta Gen2:sta korkkasi alkuperäinen takapyörän laakeri 64tkm jälkeen, mikä ilmeisesti on aika hyvin. Kaveri sanoi vaihtavansa busaansa laakerin taakse n. kerran vuodessa (sillä ollut 2kpl gen1:stä ja nyt gen2), sanoi että ovat ihan kulutuskamaa. Eli miten oikein on? Taitaa busa olla kova syömään noita.
VTR:ssä alkup. takalaakeri kesti koko 86tkm minkä ehdin 4ssä vuodessa ajaa, enkä muista muussakaan ex-Hondassa niitä joutuneeni vaihtamaan mitenkään usein.
/MarcusB
PS. Sori topicin vuosientakainen nosto, jos tälle on parempikin ketju niin saa siirtää. DS.
VTR:ssä alkup. takalaakeri kesti koko 86tkm minkä ehdin 4ssä vuodessa ajaa, enkä muista muussakaan ex-Hondassa niitä joutuneeni vaihtamaan mitenkään usein.
/MarcusB
PS. Sori topicin vuosientakainen nosto, jos tälle on parempikin ketju niin saa siirtää. DS.
- bussijuntti
- Viestit: 150
- Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
- Paikkakunta: nurmijärvi
no ne on tehty kuussa ja titaanista hinnasta päätellen jos muistan viimmekesän hintoja yhtään oikein 25e etu oisko ollu vajaa 50e taka firman rosenteilla helsingin laakerituonnista.ovh hinnat ihan sikamaisia tyyliin katetta väh.500%:p
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
tollasiahan ne poijat on sinne tavannu laittaa
tollasia on motonetissä
Edited By Heksa on 1397584719
tollasia on motonetissä
Edited By Heksa on 1397584719
SMR
#((/&¤¤#/¤%#"%¤#%¤#%¤#3%¤"!!!
Menipä taas eturinkulan laakerit..vaihdettu viimeeksi syksyllä -11 ja nyt kylläkin viime syksynä taas tuntui nypytys jarruun tullessa..jotenki jäi talvella vaihtamatta ja ny 1300km ajon jälkeen ne ihan finaalissa. STANA.
Noilla etulaakereilla jopa 13tkm..eli kaks kesää kestivät.
No söi j-palatkin pilalle..noo taas uudet laakerit ja stefat. Tuli vaan mieleen ett mikä helv ne hajottaa? En hoksannu ottaa laakereista kuvaa pajalla ku vidutti siihen malliin..ruostetöhnää täynnä ja rasvasta jotain hajua mutta liki täys jumissa olivat. Akseli on suora ja eikä pykäliä laakerien kohdilla..oiskos kellään mittoja siitä vanteen sisällä olevasta väliputkesta ja siitä spacerista mikä on rattaan toisella puolla? Mielummin uusista osista mitat niin vois verrata omiin ettei se putki sisällä ole liian lyhyt..jos laakereihin tulee mites sen ny sanotaan viisaasti kun sivuttaispainetta tulisi kun kiristää akselin kiinni..tai jotain sinnepäin.
Ideoita otan vastaan..
Nyt stefat 2huulella+pölyhuulella.
Tuossa huoltomanuaalissa näyttäis olevan suojaamattomat laakerit kuvissa kun tuuttaavat rasvaakin..pitäisiköhän ottaa suojat pois ja kunnon vaseliinia vanne täyteen?? :p��sein��n:
Edited By Snowman on 1401796285
Menipä taas eturinkulan laakerit..vaihdettu viimeeksi syksyllä -11 ja nyt kylläkin viime syksynä taas tuntui nypytys jarruun tullessa..jotenki jäi talvella vaihtamatta ja ny 1300km ajon jälkeen ne ihan finaalissa. STANA.
Noilla etulaakereilla jopa 13tkm..eli kaks kesää kestivät.
No söi j-palatkin pilalle..noo taas uudet laakerit ja stefat. Tuli vaan mieleen ett mikä helv ne hajottaa? En hoksannu ottaa laakereista kuvaa pajalla ku vidutti siihen malliin..ruostetöhnää täynnä ja rasvasta jotain hajua mutta liki täys jumissa olivat. Akseli on suora ja eikä pykäliä laakerien kohdilla..oiskos kellään mittoja siitä vanteen sisällä olevasta väliputkesta ja siitä spacerista mikä on rattaan toisella puolla? Mielummin uusista osista mitat niin vois verrata omiin ettei se putki sisällä ole liian lyhyt..jos laakereihin tulee mites sen ny sanotaan viisaasti kun sivuttaispainetta tulisi kun kiristää akselin kiinni..tai jotain sinnepäin.
Ideoita otan vastaan..
Nyt stefat 2huulella+pölyhuulella.
Tuossa huoltomanuaalissa näyttäis olevan suojaamattomat laakerit kuvissa kun tuuttaavat rasvaakin..pitäisiköhän ottaa suojat pois ja kunnon vaseliinia vanne täyteen?? :p��sein��n:
Edited By Snowman on 1401796285
42tkm meni etupään laakerit vaihtoon,busai kirjoitti:Missä kilometreis on tarttennu alkaa vaihtelee laakereita gen2 busaan?
täynnä ruostetta (joku joskus paine pesurilla...)
sen jälkeen ajettu 61tkm ilman että mitään oireita vielä olisi
uusinta vaihdon tarpeesta
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili