Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti
Olen painanu kuppia modatulla meisselillä, ei mikään paras vipu, kannattaa sitä hieman kehitellä.
Pystylaahaimissa on melki aina niitä pieniä halkeemia, mut harvemmin kuitenkaan irtoo paloja. Ylälaaha on kovemmalla, ketjun väpätys rikkoo pintaa.
Belly panin on todettu vaikuttavan nopeuteen, eli siinäkin jos jaksaa rakennella vaihtoehtoisen kiinnikkeen niin saattaa jotain hyötyäkin.
Pystylaahaimissa on melki aina niitä pieniä halkeemia, mut harvemmin kuitenkaan irtoo paloja. Ylälaaha on kovemmalla, ketjun väpätys rikkoo pintaa.
Belly panin on todettu vaikuttavan nopeuteen, eli siinäkin jos jaksaa rakennella vaihtoehtoisen kiinnikkeen niin saattaa jotain hyötyäkin.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Eipä tuohon jääny tilaa rakennella kiinnikkeitä, olkoon sitten ilman belly pania... Pääasia että nyt on mieleinen putkisto paikallaan ja vaimentimet molemmilla puolilla
Jos vaikka hommais vastapainoksi LSR etuloksun. Moni rukkaa busaan gixerin pienempiä lokareita, itestä taas busa on tollasella isolla loksulla siistin näkönen ???
Jos vaikka hommais vastapainoksi LSR etuloksun. Moni rukkaa busaan gixerin pienempiä lokareita, itestä taas busa on tollasella isolla loksulla siistin näkönen ???
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Joo, Veijon vanhaan koneeseen vaihtelin varuilta ketjun kun viimeinen merkintä vaihdosta löytyi 121tkm kohdalta. Tuon perusteella ketjulla olisi ajettu rapiat 80tkm. Mutta onpahan nyt ainakin saletti tieto koska ketju on vaihdettuBaTTman kirjoitti:Veijon vanhasta koneestako sen ketjun vaihdoit? Eikös se juuri vähän aikaa sitten vaihdettu. Ei tainnut montaa milliä olla eroa 100tkm ajetulla ja uudella ketjulla.
Mutta kyllähän sitä oman mielenrauhan takaamiseksi vaihtelee vaikka mitä.
Jos oikein kuvan Veijon topikista muistan niin 100tkm ajetussa ketjussa olla eroa uuteen puolisen senttiä.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...jep, eli ei ole vaihettu sen jälkhen, 121tkm oli kilometrit kun vaihettiin. Ja ero oli jonkinlainen uuteen. Eihän vara venettä kaaja, eikä tuolloin ees rallatellu, vaikka oli selekiästi "sinkunu".
Hienoja laitteita.
Hienoja laitteita.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Räikköstä lainatakseni, vittu mitä säätöö, nimittäin tuo pakonokkaan heittokellon virittäminen :p Seuraanvan kerran jos jostain syystä pitää ajotuksia tsuumailla niin meikein ennemmin päästää koneen irti että on tilaa missä toslata...
Ketju ois nyt vaihdettu, ei tuossa vanhan pituudessa juurikaan ollut eroa uuteen. Muutaman asteen heiton aiheutti kuitenkin nokkiin. Ensin meinasin jättää säätämättä mutta hetken tuumattua kääntelin nokat kuitenkin kohalleen. P2V välyksen joutu kattomaan silmävaraisesti kun ei saanut paininkuppia painettua kello paikallaan... Tietääpähän ketä syyttää jos mäntä nappaa venuun kiinni.
Syyläristäkin tuli melkein uuden veroinen kun kävi pesussa ja sai uudet värit niskaan.
Huomenna jos jaksaisi vääntäytyä pajalle niin voisi saada koneesta sauhut
Ketju ois nyt vaihdettu, ei tuossa vanhan pituudessa juurikaan ollut eroa uuteen. Muutaman asteen heiton aiheutti kuitenkin nokkiin. Ensin meinasin jättää säätämättä mutta hetken tuumattua kääntelin nokat kuitenkin kohalleen. P2V välyksen joutu kattomaan silmävaraisesti kun ei saanut paininkuppia painettua kello paikallaan... Tietääpähän ketä syyttää jos mäntä nappaa venuun kiinni.
Syyläristäkin tuli melkein uuden veroinen kun kävi pesussa ja sai uudet värit niskaan.
Huomenna jos jaksaisi vääntäytyä pajalle niin voisi saada koneesta sauhut
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Nyt se sitten käy ja kukkuu Vielä välitysten vaihto ja katteet kiinni, se ois sitten siinä. Eipä tässä sitten muuta kun kelejä oottelemaan. Niin, ja kunhan kelejä alkaa olemaan niin soitto Samille, jos käyttäisi vielä penkissä. Näkee pääseekö tuolla putkistolla lähellekään samoja lukemia kun mitä Akralla oli jarrutetu. Samalla vois kysyä saako kylmä käynnistykseen apuja (lähellä 0) kun syksyllä sai starttailla jonkin aikaa aina ennen kun suostu lähtemään tulille.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
18/39 välitykset ruuvattu paikalleen, pitäs ainakin välitysten puolesta riittää kentällä 200mph tavoittelussa. Jospa tuo ei enää keulisikaan niin hanakasti pienillä vaihteilla. Ohjauksen vaimentimeen pumppasin 15w öljyt sisään, ainakin käsipelissä tuntuu vähän jämäkämmälle.
Vissiin pitäs laittaa jonkin moinen nettilukko päälle, tänään tilaukseen lähti Tiger racingin lsr etuloksu paikkaamaan belly panin mukana menetettyä aerodynamiikkaa. Samaan tilaukseen lipesi vielä mukaan Carpenterin ram air scoopit. Testaa tötteröt sitten penkissä, onko ihmekapineista haittaa tai hyötyäkään...
Vissiin pitäs laittaa jonkin moinen nettilukko päälle, tänään tilaukseen lähti Tiger racingin lsr etuloksu paikkaamaan belly panin mukana menetettyä aerodynamiikkaa. Samaan tilaukseen lipesi vielä mukaan Carpenterin ram air scoopit. Testaa tötteröt sitten penkissä, onko ihmekapineista haittaa tai hyötyäkään...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Penkissä tuskin tulee skoopeista mitään hyötyä, tarvii nopeutta ja enemmän ilmavirtaa. Ja en muista onko hyötyä varsinaisesti todistettu.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Ei taida tosiaan penkissä olla puhaltimet muuta kun jäähdytystä varten. Pitäs olla aika hemmetinmoiset puhaltimet(+60m/s ilma nopeus) että sais penkissä mitattua, eipä tullu mieleen :p��sein��n: Hayabusa.org sivuilta mitä löysin niin osa on vastaan ja jotkut väittää olevan hyötyäkin. Tötteröt näkyy olevan mukana Carpenter racingin 210+ hp viripaketissa, saattaa noissa jotain itua olla kerran omaankin settiin laittavat. Toisaalta ei noista varmaan haittaakaan ole? Paitsi ettei ulkonäkö välttämättä hivele kaikkien silmää.SMR kirjoitti:Penkissä tuskin tulee skoopeista mitään hyötyä, tarvii nopeutta ja enemmän ilmavirtaa. Ja en muista onko hyötyä varsinaisesti todistettu.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Mulla ollu samanlaiset tötteröt kiinni, toivoin lisätehoa kentälle,
tykkäsin ulkonäöstäkin
tykkäsin ulkonäöstäkin
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Sama toive itelläkin, jos muutaman lisä humman saisi kentällä. Nyt rupesin sitten miettimään että huonontaako suhteessa enemmän aerodynamiikkaa kun jos mitä sais muutaman heposen lisää ???SMR kirjoitti:Mulla ollu samanlaiset tötteröt kiinni, toivoin lisätehoa kentälle,
tykkäsin ulkonäöstäkin
Jos nyt ei muuta niin erottuuhan tuo sitten edes rivistä edukseen noilla tötteröillä :p
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
SMR kirjoitti:Penkissä tuskin tulee skoopeista mitään hyötyä, tarvii nopeutta ja enemmän ilmavirtaa. Ja en muista onko hyötyä varsinaisesti todistettu.
On todistettu!! Mulla oli ja paljon kovempaa meni niiden kanssa!!
:p :p
Edited By BussiJussi on 1551300297
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Kuinka paljon kovempaa ?BussiJussi kirjoitti:On todistettu!! Mulla oli ja paljon kovempaa meni niiden kanssa!!SMR kirjoitti:Penkissä tuskin tulee skoopeista mitään hyötyä, tarvii nopeutta ja enemmän ilmavirtaa. Ja en muista onko hyötyä varsinaisesti todistettu.
:p :p
Olen laatimassa Bussi-Jussi replikaa, siihen täytyy laittaa varmaan ne torvetkin
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Kiinnostaisi kanssa tietää paljonko lujempaa meni tötteröillä kun ilman, vai oliko meno vaan perstuntumalla nopeempaa :p
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo