Kauden päätteeksi alkoi kylmänä startatessa startti sutimaan tyhjää ja rutisemaan. Vahva veikkaus että startin vapaakytkin alkaa vedellä viimeisiään.
Marmorilta tuo paketti maksaa ilmeisesti useamman satasen? Mietin vaan että tekeeköhän noilla e-baystä löytyvillä kytkimillä mitään? Edukkain mikä äkkiseltään sattui silmään oli 65$(+rahti 32$) ja sisältää kytkimen, hammaspyörän sekä tiivisteen. Tekisi mieli säästää tässä kohtaa mutta säästääkö väärässä paikassa ???
Startin vapaakytkin - Marmori vs ebay
Osta uusi oem. Ei tartte toista kertaa vaihtaa nyt kun on voimaa pyörittää sitä starttia.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Pitäs kai sitä olla jo tähän ikään oppinut ettei köyhän pitäisi ostaa sitä halvinta... No, sen verran on kehitystä tullut että kysy sentään ennen kun osti halvalla ja ihmemettelee sitten puolen vuoden päästä että missä vika kun taas prakaajarim kirjoitti:Osta uusi oem. Ei tartte toista kertaa vaihtaa nyt kun on voimaa pyörittää sitä starttia.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo