Busa nypyttää ja pätkii. - Nypyttää alle 3000rpm.

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

SJU kirjoitti:Ja tietenkin suuuur KIITOS kaikille vastanneille, joka ainoalle. Ilman teitä en tätä olisi saanut ratkaistua. Kun ei siihen ammattilaisetkaan pystyneet. Väittivät että on ominaisuus. Ihmettelin kyllä että kuinka se ominaisuus osuu vasta viidenteen omistamaani busaan. :thumbup:
Missäs muuten tuo säädettiin/penkitettiin? Kai sitä samassa paikassa sais alapäätä hierottua paremmaksi ???

Jos ei muuten niin viet vaikka Vittaniemelle säädettäväksi, paikkaa on ainakin kehuttu hyväksi. Itelläkin lumien sulettua ensimmäinen roadtrippi tuonne :thumbup:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Mielenkiintoista olisi tosiaan tietää missä/miten säädettiin?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
SJU
Viestit: 12
Liittynyt: 09 Syys 2018, 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SJU »

On tosiaan säädetty tänä kesänä täällä varsinis-suomessa ja siis omasta boksista ja penkissä. Itse en ollut paikalla säädön aikana joten en tiedä miten tapahtui. Paikkaa en viitsi mainita koska vielä ei tiedä onko vika säätäjässä vaiko jossain pyörän härpäkkeissä. Nyt tilasin tuon IAPS anturin ja kokeilen sitä. Ja kyllähän varmaan saisin tuolla samassa paikkaa sen vähän laihemmalle säädetty mutta aatelin vielä ite selvitellä ja siksi tuota boksin tehdasarvoakin kyselin. Niin missä päin tuo säätäjä Viitaniemi on? Kun sitä niin paljon kehutaan niin taidan seuraavaksi mennä sinne. :tongue:



Edited By SJU on 1537195470
Avatar
Jape79
Viestit: 368
Liittynyt: 05 Touko 2018, 18:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Jape79 »

Samin autopaja Espoossa, säätää oman boxin. Tuolta ei taida ainakaan kovin herkällä huonoa palautetta löytyä :thumbup:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Vittaniemellä myös oma pyörä säädelty ja tyytyväinen olen säätöihin ollut.
SJU
Viestit: 12
Liittynyt: 09 Syys 2018, 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SJU »

OK. Eiköhän näillä eteenpäin päästä ja samille viedään.. Ja taidanpa sen commanderin vielä tuohon hankkia. ()=
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Commanderista et saa mitään hyötyä kun oma ecu säädetään. Jätä se siis kauppaan.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

"Oman boksin säädöllä" voidaan tarkoittaa myös ns. Yoshiboksilla säätämistä. Tommonen laite:
Kuva

Tuostakin on sitten useampia malleja eri valmistajilla, itse laite kun on todella yksinkertainen valmistaa vaikka itse. Tuolla ei siis saa likikään sellaista lopputulosta mitä EcuEditorilla...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
SJU
Viestit: 12
Liittynyt: 09 Syys 2018, 18:58
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja SJU »

Juu, en todellakaan tiedä millä säädettiin. Nyt sitten vaihdettu sensoreita mutta ei auta. Eli commanderia ei kannata hankkia vaan viedä samin autopajalle säätöihin. Näillä nyt eteenpäin. Voin muuteen sanoa että nyt ..tuttaa... :twisted:
Vastaa Viestiin