Eilen oli elämäni ensimmäinen kerta lentokentällä. Tuloksena konerikko, 1/4 mailia meni aikaan 10.669 ja mailin loppunopeus 274km/h. Omasta mielestä koneesta alkoi puhti katoamaan jo vitos vaihteen lopussa ja kutosella ei mennyt enää mihinkään. Oireista voisin veikata pakoventtiiliä mutta tuo on puhdasta spekulaatiota. Vaurio selviää kunhan kerkeen ottaa koneen auki.
Kaipaisi tuohon ajoon analyysiä kokeneemmilta konkareilta. Lähtö meni ainakin aivan reisille kun kokemusta pyörällä liikkeelle lähdöstä on ainoastaan liikennevaloista...
Ei oo vetoja...
Paikalla oli myös useampi muu Busa, mitenkäs muilla meni? Ainakin kalusto taisi jäädä ajokuntoiseksi kun olin illalla ainoa joka odotti portin ulkopuolella kotiin noutajaa
Lappeenranta 26.08.2018
No voi hitsi, eipä hokattu että ollaan samoilla mestoilla,
meillä oli busat ylävarikolla.
meillä oli busat ylävarikolla.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
SMR kirjoitti:No voi hitsi, eipä hokattu että ollaan samoilla mestoilla,
meillä oli busat ylävarikolla.
Kävin kyllä siinä varikolla teidän kalustoa ihailemassa mutta kun oon perus ujo savolainen niin en tohtinut jutustelemaan tulla... Jospa sitä seuraavan kerran rohkenisi tulla tarinoimaan
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ehdottomasti, aina meillä ei niin kovin fiksua läppää irtoa, riippuu vähän missä vaiheessa kautta mennään, ja onko tullut paljon takaiskuja.
Saattaapa olla että katottiin sun ajoakin, aina välillä tähystettiin että miten siellä busat kulkee, ja miksei muutkin. Ferrari oli yllättävän vaisu, kuulosti räyhäkkäältä mutta 250kmh vs bemarin 335 tai volvon 324
Saattaapa olla että katottiin sun ajoakin, aina välillä tähystettiin että miten siellä busat kulkee, ja miksei muutkin. Ferrari oli yllättävän vaisu, kuulosti räyhäkkäältä mutta 250kmh vs bemarin 335 tai volvon 324
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Eipä sen läpän aina tarvia niin älykästä ollakaan. Ois ollu varmaan itelläkin aika alyvapaata juttua, sen jälkeen tulin ylävarikolle hämmästelemään kun totesin ettei selvitty pelkällä tulppien vaihdolla ja oli vielä epävarmaa saanko edes ketään hakemaan kotiin
Miltäs muuten tuo ensikertalaisen ajo näyttää videolta kokeneemman silmin katsottuna? Kannattaako vielä jatkaa reenaamista ja ajamista vai siirtyä suosiolla katsomon puolelle? Linkki videoon on tuossa ekassa viestissä.
Ois vamaan ollut edes lähempänä 3 alkavaa loppunopeus jos ois jaksanut enää yhtään kuutosella lähteä kelaamaan :p��sein��n:
Miltäs muuten tuo ensikertalaisen ajo näyttää videolta kokeneemman silmin katsottuna? Kannattaako vielä jatkaa reenaamista ja ajamista vai siirtyä suosiolla katsomon puolelle? Linkki videoon on tuossa ekassa viestissä.
Ois vamaan ollut edes lähempänä 3 alkavaa loppunopeus jos ois jaksanut enää yhtään kuutosella lähteä kelaamaan :p��sein��n:
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Sehän näytti ihan puhtaalta vedolta, ajossa ei näyttäs olevan mitään sanomista. Siellä oli joillain erikoisia vetoja, jollain kuulu kytkin luistavan , ja sitten tietysti niitä vaihtamisia kun ei mene pykälät päälle tai paukutellaan rajottimeen. Tuolla olis tullu hyvät lukemat jos vaan kone kuosissa.
Mikä välitys sulla oli ? Ehkä vakio kun mittari näytti noin paljon.
Mikä välitys sulla oli ? Ehkä vakio kun mittari näytti noin paljon.
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Vakio välit oli. Ajattelin että slipari viritteiseen ei kannata pidempää välitystä laittaa. Vähän itteensäkkin jännitti nuo punaviivalla vaihdot shifterin kanssa kun katkoajat runttasin arvoista ilman testaamista... Hyvin meni kuitenkin pykälät sisään
Kiva kuulla ettei ajossa sinnällänsä isompia sanomisia ollut Ensi kesänä uudestaan Veken vanhalla moottorilla, jos vaikka se maaginen 200mph raja paukkuisi suotuisissa olosuhteissa :rocket
Kiva kuulla ettei ajossa sinnällänsä isompia sanomisia ollut Ensi kesänä uudestaan Veken vanhalla moottorilla, jos vaikka se maaginen 200mph raja paukkuisi suotuisissa olosuhteissa :rocket
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo