Ylivuotinen k1 - Ikuisuusprojekti
Tänä keväänä tuli viimein toteutettu pitkäaikainen haave omasta isosta pyörästä. Busan tullessa markkinoille päätin että jos joskus ostaa pyörän niin ei ole muuta vaihtoehtoa kuin Busa.
Edelliset keväät meni ilman sen suurempia poltteita kun sulaa asfalttia alkoi näkyä. Tänä keväänä sitten iski ostokuume edellisenkin keväiden edestä. Oma Busa seisoi pihassa viikon sisällä siitä kun kävi selväksi ettei kuumeesta pääse yli muulla kuin pyörän ostamisella.
Soittelin kolmesta eri yksilöstä jotka oli kohtuullisen matkan päässä kotiovelta. Ensimmäinen oli liikkeessä muistaakseni -04 n. 79tkm ajettu Bussi, siitä oli kuitenkin kuulemma kauppa jo sovittu joten se siitä sitten. Seuraavana soittelin -03 n. 62tkm ajetusta Black editionista. Koeajo sovittiin seuraavalle päivälle. Sovittuna ajankohtana koitin tavoitella myyjää siinä kuitenkaan onnistumatta. No taas vaan nettimoto auki ja uutta kohdetta etsimään.
Seuraavaksi kiikariin osui ilmoituksen perusteella -03 61tkm ajettu sini/harmaa yksilö. Ostohuumassa ei tullut sen enempää faktoja tarkasteltua, trafin tietojen perusteella käyttöönotto täsmäsi ja pyörä oli ollut sen hetisellä omistajalla 6 vuotta. Soiton jälkeen ajeltiin suoraan Mikkeliin ja koeajon sekä pienen tinkaamisen jälkeen Busa ja rahat vaihtoi omistajaa.
Onnellisena uutena Busan omistajana ajelin sitten kaatosateesta välittämättä kotiin
Edellinen omistaja oli tuunannnut ulkonäköä suht sivistyneesti vaaleilla led etuvilkuilla, pienillä takavilkuilla, pienellä kilpitelineellä, undertail sarjalla led takavalolla, jalkatapeilla, Yoshimuran slipareilla ja hitusen pehmeämmällä satulalla.
Pyörää oli edellisen omistajan mukaan huollettu hyvin. Karu totuus alkoi kuitenkin paljastua kun ketjuja ja rattaita vaihtaessa takapaloista tippui pinnat lattialle. Etulevyt oli myös uusittu hiljattain mutta kasattu vanhoilla paloilla. Tästä sisuuntuneena kävin pyörän lähes kokonaan läpi, käytännössä tällä hetkellä vaihtamatta on enää eturengas ja takapyörän laakerit.
Myös pyörän todellinen vuosimalli, eli k1, k3 sijaan selvisi puolivahingossa kun kyselin foorumilla uutta ecua Kyllähän tuo ensin korpesi kun pyörä olikin vanhempaa mallia mitä luuli ensin ostaneensa. Hetken asiaa sulateltua, väliäkös tuolla muutamalla vuodella on (no tietysti vauhtipyörän ja ecun joutuu päivittämään jos meinaa omaa ecua säädättää).
Onhan tuossa myös yksi ärsyttävä ominaisuuskin( busassahan ei ole vikoja, ainoastaan ominaisuuksia jotka lisääntyy kilomerien karttuessa). 2:n tulppa ei nimittäin kestä kuin himpan reilu 1000km. Syynä tähän, ainakin omasta mielestä tällä hetkellä, 2. sylinterin liian rikas seos. 1. puolestaan näyttäisi pyörivän laihalla ja 3. sekä 4. ihan normaaleilla seoksilla. Kuvassa 3. tulppa myös karstainen koska oli aikaisemmin 2. sylinterissä.
Vikaa on koitettu hakea suuttimien paikkaa vaihtamalla, uusilla suuttimilla, puolien paikkaa vaihtamalla, kaasuläppien synkronoinnilla ja mittasin johtosarjatkin.
Myös puristuspaineet oli kaikissa sylintereissä barin sisällä toisistaan. Enää jää vaihtoehdoksi viallinen ecu tai mekaaninen vika. Uuden ecun ja vauhtipyörän pitäisi kopsahtaa laatikkoon viikon sisällä. Iso kiitos tässäkin jarim vinkeille vauhtipyörän suhteen, ainakin kuvien perusteella kauppasivat vanhemman mallin vauhtipyörää uudempana. Noh, lopullinen totuus kaupojen onnistumisesta paljastuu sitten kunhan osat on käsissä.
Jos noilla ominaisuus ei korjaudu niin joutuu talven aikana sitten avaamaan koneen. Tuohonkin varalle on suunnitelmat valmiina ja sisään lipsahtaa todennäköisesti samalla 84mm mäntää ja toisenlaista nenäkeppiä...
Viimeisimpinä päivityksinä Gipro atre g2 vaihdenäyttö jossa kylkiäisenä tuli myös tre modi sekä Healtechin Easy quickshifteri.
Näyttö vaihtaa vielä paikkaa mittariston päälle kunhan valkeat mittarin pohjat tulee joskus perille. Harkinnassa myös vaihdekaavion kääntäminen, tiedä tuota olisko tuosta omilla ajoilla edes mitään vastaavaa hyötyä...
Siinähän sitä yhdeltä istumalta, pitää palata taas asiaan kunhan jotakin kirjoittamisen arvoista ilmaantuu.
Edelliset keväät meni ilman sen suurempia poltteita kun sulaa asfalttia alkoi näkyä. Tänä keväänä sitten iski ostokuume edellisenkin keväiden edestä. Oma Busa seisoi pihassa viikon sisällä siitä kun kävi selväksi ettei kuumeesta pääse yli muulla kuin pyörän ostamisella.
Soittelin kolmesta eri yksilöstä jotka oli kohtuullisen matkan päässä kotiovelta. Ensimmäinen oli liikkeessä muistaakseni -04 n. 79tkm ajettu Bussi, siitä oli kuitenkin kuulemma kauppa jo sovittu joten se siitä sitten. Seuraavana soittelin -03 n. 62tkm ajetusta Black editionista. Koeajo sovittiin seuraavalle päivälle. Sovittuna ajankohtana koitin tavoitella myyjää siinä kuitenkaan onnistumatta. No taas vaan nettimoto auki ja uutta kohdetta etsimään.
Seuraavaksi kiikariin osui ilmoituksen perusteella -03 61tkm ajettu sini/harmaa yksilö. Ostohuumassa ei tullut sen enempää faktoja tarkasteltua, trafin tietojen perusteella käyttöönotto täsmäsi ja pyörä oli ollut sen hetisellä omistajalla 6 vuotta. Soiton jälkeen ajeltiin suoraan Mikkeliin ja koeajon sekä pienen tinkaamisen jälkeen Busa ja rahat vaihtoi omistajaa.
Onnellisena uutena Busan omistajana ajelin sitten kaatosateesta välittämättä kotiin
Edellinen omistaja oli tuunannnut ulkonäköä suht sivistyneesti vaaleilla led etuvilkuilla, pienillä takavilkuilla, pienellä kilpitelineellä, undertail sarjalla led takavalolla, jalkatapeilla, Yoshimuran slipareilla ja hitusen pehmeämmällä satulalla.
Pyörää oli edellisen omistajan mukaan huollettu hyvin. Karu totuus alkoi kuitenkin paljastua kun ketjuja ja rattaita vaihtaessa takapaloista tippui pinnat lattialle. Etulevyt oli myös uusittu hiljattain mutta kasattu vanhoilla paloilla. Tästä sisuuntuneena kävin pyörän lähes kokonaan läpi, käytännössä tällä hetkellä vaihtamatta on enää eturengas ja takapyörän laakerit.
Myös pyörän todellinen vuosimalli, eli k1, k3 sijaan selvisi puolivahingossa kun kyselin foorumilla uutta ecua Kyllähän tuo ensin korpesi kun pyörä olikin vanhempaa mallia mitä luuli ensin ostaneensa. Hetken asiaa sulateltua, väliäkös tuolla muutamalla vuodella on (no tietysti vauhtipyörän ja ecun joutuu päivittämään jos meinaa omaa ecua säädättää).
Onhan tuossa myös yksi ärsyttävä ominaisuuskin( busassahan ei ole vikoja, ainoastaan ominaisuuksia jotka lisääntyy kilomerien karttuessa). 2:n tulppa ei nimittäin kestä kuin himpan reilu 1000km. Syynä tähän, ainakin omasta mielestä tällä hetkellä, 2. sylinterin liian rikas seos. 1. puolestaan näyttäisi pyörivän laihalla ja 3. sekä 4. ihan normaaleilla seoksilla. Kuvassa 3. tulppa myös karstainen koska oli aikaisemmin 2. sylinterissä.
Vikaa on koitettu hakea suuttimien paikkaa vaihtamalla, uusilla suuttimilla, puolien paikkaa vaihtamalla, kaasuläppien synkronoinnilla ja mittasin johtosarjatkin.
Myös puristuspaineet oli kaikissa sylintereissä barin sisällä toisistaan. Enää jää vaihtoehdoksi viallinen ecu tai mekaaninen vika. Uuden ecun ja vauhtipyörän pitäisi kopsahtaa laatikkoon viikon sisällä. Iso kiitos tässäkin jarim vinkeille vauhtipyörän suhteen, ainakin kuvien perusteella kauppasivat vanhemman mallin vauhtipyörää uudempana. Noh, lopullinen totuus kaupojen onnistumisesta paljastuu sitten kunhan osat on käsissä.
Jos noilla ominaisuus ei korjaudu niin joutuu talven aikana sitten avaamaan koneen. Tuohonkin varalle on suunnitelmat valmiina ja sisään lipsahtaa todennäköisesti samalla 84mm mäntää ja toisenlaista nenäkeppiä...
Viimeisimpinä päivityksinä Gipro atre g2 vaihdenäyttö jossa kylkiäisenä tuli myös tre modi sekä Healtechin Easy quickshifteri.
Näyttö vaihtaa vielä paikkaa mittariston päälle kunhan valkeat mittarin pohjat tulee joskus perille. Harkinnassa myös vaihdekaavion kääntäminen, tiedä tuota olisko tuosta omilla ajoilla edes mitään vastaavaa hyötyä...
Siinähän sitä yhdeltä istumalta, pitää palata taas asiaan kunhan jotakin kirjoittamisen arvoista ilmaantuu.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Kävi kyllä mielessä tuo rusetinkin laittaminen. Halvemmalla taitaisi päästä tuonne +200rwhp kerhoon, sikäli jos tuo olisi tavoitteena. Tällä hetkellä kuitenkin tuo vapari houkuttelee ehkä enemmän.juu-zo kirjoitti:Hyvä että tänne saadaan taas lisää kertomuksia ja uusia käyttäjiä. Tervetuloa ja hyvä aihiohan tuo on. Jos vaikka joskus innostut rusettia siihen laittamaan niin tuo -01 on kohtuu helppo saada jopa lailliseksi.
Uudemmissa taitaa saastemääräykset vaikeuttaa laillista turbotusta? Ihan vaan mielenkiinnosta, mitäs tuo laillinen turbotus vaatii? Muutoskatsastus ja dynolappu riittävän pienellä teholla, jotain muuta?
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Muutoskatsastus ja mukaan lappu joka osoittaa ettei teho ole noussut yli 20% ja jossa näkyy maksimi ahtopaine.
2001 on oikein mainio vuosimalli. Tässä mun pyörä vuonna 2004 kun se tuli saksasta, tiettyä yhteneväisyyttä maalausteemassa?
2001 on oikein mainio vuosimalli. Tässä mun pyörä vuonna 2004 kun se tuli saksasta, tiettyä yhteneväisyyttä maalausteemassa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Niinhän tuossa on jarim pyörässä samaa teemaa värityksessä
Onneksi kerkesin eilen ja tänään toimistolta ihmisten aikaan kotiin ja pääsi vähän kehonsiirrintä raplaamaan.
Paikalleen sujahti jenkkilästä saapuneet uudempaa mallia olevat ecu ja vauhtipyörä. Kiitos jarim ecun päivittämisestä eu pärrään sopivaksi.
Muutos edelliseen on huomattava, kaasuunvastaavuus parani etenkin pienillä kierroksilla ja joutokäyntiä sai tiputtaa kun meinasi tyhjiltä hörrötellä 1500 rpm. Jos joku päivä kaivaisi vielä tulpat ylös ja tsekkaisi onko noiden värissä eroa edelliseen. Ainoa negatiivinen ero vanhaan verraten on pidempi startti. Ekalla startilla meinasin jo manata etteikö se lähdekkään ennen kuin tärähti tulille. Kaikkeen varmaan tottuu...
Vasemmalla uusi ja oikealla vanha vauhtipyörä.
Samassa tuli nyt sitten myös käännettyä vaihdekaavio toisinpäin. Vaihteet tuntuu etenkin shifterillä menevän varmemmin päälle Kai tähänkin tottuu, kerran tuli jo vaihdettua pienemmälle kun pidempää halkoa oli tarkoitus tarjota pesään.
Hävis myös välykset takarattaalta. Melkoinen ero tuon originaalin ja uuden kumin välillä.
Mittariston ilmekin sai hieman piristystä. Samalla vaihdenäytö löysi paikkansa mittarin päältä. Vähän pitää vielä petrata seuraavassa vapaassa rakosessa näytön kiinnitystä niin ei kenota vinossa.
Mitähän sitä seuraavaksi keksii
Onneksi kerkesin eilen ja tänään toimistolta ihmisten aikaan kotiin ja pääsi vähän kehonsiirrintä raplaamaan.
Paikalleen sujahti jenkkilästä saapuneet uudempaa mallia olevat ecu ja vauhtipyörä. Kiitos jarim ecun päivittämisestä eu pärrään sopivaksi.
Muutos edelliseen on huomattava, kaasuunvastaavuus parani etenkin pienillä kierroksilla ja joutokäyntiä sai tiputtaa kun meinasi tyhjiltä hörrötellä 1500 rpm. Jos joku päivä kaivaisi vielä tulpat ylös ja tsekkaisi onko noiden värissä eroa edelliseen. Ainoa negatiivinen ero vanhaan verraten on pidempi startti. Ekalla startilla meinasin jo manata etteikö se lähdekkään ennen kuin tärähti tulille. Kaikkeen varmaan tottuu...
Vasemmalla uusi ja oikealla vanha vauhtipyörä.
Samassa tuli nyt sitten myös käännettyä vaihdekaavio toisinpäin. Vaihteet tuntuu etenkin shifterillä menevän varmemmin päälle Kai tähänkin tottuu, kerran tuli jo vaihdettua pienemmälle kun pidempää halkoa oli tarkoitus tarjota pesään.
Hävis myös välykset takarattaalta. Melkoinen ero tuon originaalin ja uuden kumin välillä.
Mittariston ilmekin sai hieman piristystä. Samalla vaihdenäytö löysi paikkansa mittarin päältä. Vähän pitää vielä petrata seuraavassa vapaassa rakosessa näytön kiinnitystä niin ei kenota vinossa.
Mitähän sitä seuraavaksi keksii
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
No perkhele, eipä auttanut ecun vaihto, ihan yhtä mustana kestää tuo kakkosen tulppa(kolmonen edelleen tumma kun oli viimeksi kakkosessa) vaikka persdyno kertoo että tilanne ois parempi... Menee sitten varmaan plasebo efektin piikkiin.
Ajetaan siis vanhalla reseptillä eli vara tulpat takahutlarissa, en kyllä ala käytikuntosta konetta kesken kauden avaamaan. Ajetaan sitten vaikka vika ulos, suunnitelmissa kuitenkin kasvattaa kuutioita talven aikana.
Onko hyviä veikkauksia mitä tuolta avatessa löytyy? Renkaat jumissa/ kuluneet / poikki tai jotain muuta.
Ajetaan siis vanhalla reseptillä eli vara tulpat takahutlarissa, en kyllä ala käytikuntosta konetta kesken kauden avaamaan. Ajetaan sitten vaikka vika ulos, suunnitelmissa kuitenkin kasvattaa kuutioita talven aikana.
Onko hyviä veikkauksia mitä tuolta avatessa löytyy? Renkaat jumissa/ kuluneet / poikki tai jotain muuta.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Paljonko öljyä häviää / 1000km? Venttiilivarren suojakumit ja/tai männärenkaat lienee syyllinen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Öljyn vaihdosta alkaa olla kohta 3000km, olisinko lisänny n. 6-7 desiä. Eihän tuo vielä vag konsernin vehkeitten tasoa ole mutta ei sen tietysti tarviis viedä tuotakaan vähää.
Veikkaan ite renkaita, ei ainakaan käynnistäessä pölläytä sinistä. Eikä tuo muutenkaan älyttömiä savua, olis saanut olla kamera lähempänä vaimentimen päätä niin ois nähny tarkemmin sauhuaako. Otos ennen ecun vaihtoa, tasakaasulla kuulee kun rötää vähän. Minusta tuo hävisi nyt kokonaan. Pitää ottaa uutta videoo paremmalla kuvakulmalla kunhan kerkee taas seuraavan kerran ajelemaan.
Sauvuaako vai ei: Klik
Veikkaan ite renkaita, ei ainakaan käynnistäessä pölläytä sinistä. Eikä tuo muutenkaan älyttömiä savua, olis saanut olla kamera lähempänä vaimentimen päätä niin ois nähny tarkemmin sauhuaako. Otos ennen ecun vaihtoa, tasakaasulla kuulee kun rötää vähän. Minusta tuo hävisi nyt kokonaan. Pitää ottaa uutta videoo paremmalla kuvakulmalla kunhan kerkee taas seuraavan kerran ajelemaan.
Sauvuaako vai ei: Klik
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Siistin näköinen pyörä ikäisekssen,
jos pölläyttää vain vaihtessa?
niin ventiilin ohjurin kumit/ohjurit
vaikitiko ECU homma tai mikään muu tehty huolto tuhon yhden tulpan eri väriin mitenkään jos ei
sitten siitä pytystä löytynee syy öljyn kulutukselle
jos pölläyttää vain vaihtessa?
niin ventiilin ohjurin kumit/ohjurit
vaikitiko ECU homma tai mikään muu tehty huolto tuhon yhden tulpan eri väriin mitenkään jos ei
sitten siitä pytystä löytynee syy öljyn kulutukselle
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Ei oo ollut millään tehdyllä rempallaan vaikutusta tulpan väriin. Ecun vaihto muutti pyörän luonnetta paljon virkeämmäksi ja olin jo varma että vika korjaantu tuolla kunnes kaivoi tulpat ylös ja tulos sama1340R86 kirjoitti:Siistin näköinen pyörä ikäisekssen,
jos pölläyttää vain vaihtessa?
niin ventiilin ohjurin kumit/ohjurit
vaikitiko ECU homma tai mikään muu tehty huolto tuhon yhden tulpan eri väriin mitenkään jos ei
sitten siitä pytystä löytynee syy öljyn kulutukselle
Ajellaan nyt tämä kausi tuolleen, varatulpat matkassa. Talvella mylly auki niin eiköhän tuo vika sieltä löydy. Ite veikkaan renkaita mutta saahan nyt sitten nähdä.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Nyt alkas olla halvat hevoset haettuna, ajan kuluksi tuli naprattua äsken air box modi. 13mm poralla reiät kulmiin ja rautasahan terällä kihnuttaen välit poikki. Alipainekellon jätin paikalleen tyhjää lirputtelemaan, pääsi helpommalla kun ei tarvinnut koteloa alkaa tiivistelemään.
Persdynolla taas kenties pieni parannus keski ja ylärekisteriin. Testilenkillä meinasi muuten mennä kalsarit vaihtoon... 3:lle vaihto taisi sattua pienen nypyn kohdalle kun keula karkasi pystyyn Sen verran tuli tuo liike puskista että piti seuraavalle levikkeelle parkkeerata hermosauhuille.
Ajellaanhan taas ja kuulostellaan miten pitkälle 2:sen tulppa kestää ecun vaihdon jälkeen
Persdynolla taas kenties pieni parannus keski ja ylärekisteriin. Testilenkillä meinasi muuten mennä kalsarit vaihtoon... 3:lle vaihto taisi sattua pienen nypyn kohdalle kun keula karkasi pystyyn Sen verran tuli tuo liike puskista että piti seuraavalle levikkeelle parkkeerata hermosauhuille.
Ajellaanhan taas ja kuulostellaan miten pitkälle 2:sen tulppa kestää ecun vaihdon jälkeen
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Tiivistelin joutessaan ram-air putket ilmanputsarille kun alkoi olla aika tehnyt tehtävänsä noille originaaleille vaahtomuoveille.
Tiedä tuota onko tuosta isompaa hyötyä mutta ei varmaan haittaakaan. Etralta löyty 20mm paksua solukumia sopu hintaan. 15cm levee ja 1m pitkä kaistale maksoi kokonaista 5¤ Tavaraa jäi vielä yli useampaan vaihtoon...
Samalla tuli siistittyä hitusen mattoveitsellä rautasahan jälkeä viimeksi tehdystä air box modista. Huomenna kun saa vielä uuden etukumin paikalleen niin voi hyvillä mielin lähteä lauantai aamuna kohti Kemoraa ajelemaan.
Tiedä tuota onko tuosta isompaa hyötyä mutta ei varmaan haittaakaan. Etralta löyty 20mm paksua solukumia sopu hintaan. 15cm levee ja 1m pitkä kaistale maksoi kokonaista 5¤ Tavaraa jäi vielä yli useampaan vaihtoon...
Samalla tuli siistittyä hitusen mattoveitsellä rautasahan jälkeä viimeksi tehdystä air box modista. Huomenna kun saa vielä uuden etukumin paikalleen niin voi hyvillä mielin lähteä lauantai aamuna kohti Kemoraa ajelemaan.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Kerkesi saada uuden etusen alle, Michelin Pilot Power3 tuli valittua tällä kertaa. Koeajon perusteella ei pahaa sanomista, huomenna Kemorassa varamaan saa enempi tuntumaa
Hävisi muuten sormien puutuminenkin uudella kumilla ja rengasmelu hävisi käytännössä kokonaan, sen verran reippaasti oli edellinen rengas laineille kulunut.
Hävisi muuten sormien puutuminenkin uudella kumilla ja rengasmelu hävisi käytännössä kokonaan, sen verran reippaasti oli edellinen rengas laineille kulunut.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Tuulilasin päivitys mustasta savuun(tai melkein kirkas tuo omasta mielestä on), näkee paremmin eteensä jos ja kun tulee hetki että tarvii ajoviimaa piiloon päästä :rocket
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo