RENGAS-FAQ - Lue nämä ennenkuin kysyt!
No eipä isommin, tosin siinä varikkosuoran ja pääsuoran mutkassa lähti sutimaan kerran kun avasin vähän liian aikaisin. Mutta siinäkään pito ei irronnut heti vaan pehmeästi alkoi varoittamaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...erittäin hyvin...ainaki omalla kohalla. Ei pää kestä niin lujaa ajaa, että lämmenneenä pito loppuisi, vaikka "sulaa" ihan reunoja myöten. Eli 2CT -rakenne toimii noissaki.Cebusa kirjoitti:Michelin PILOT ROAD 3 toimii varmasti hyvin touringissa, mutta miten radalla keskiryhmän vauhdissa?
Enkä ees hifistele ilmanpaineitten kanssa: ajan samoilla painheilla kuin kotua radalle ja sieltä poiski :laugh:
Tuo busanisti-ratapäivä on kyllä siitä hyvä, että sielä vois ehkä koittaaki miltä pieni paineitten lasku tuntuu ajoon, sekä säätää jousitusta radalle sopivammaksi, kun "puoliammattilaiset" on apuna.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Heitetäänpä väliaikatietoa Michelin Pilot Power 3 kumeista. Semmoset pyörii nyt alla, on pyöriny jo itseasiassa ja 6930km ja takarenkaassa on pintaa vieläkin, ainakin 1000-2000km ajoille. Loistavana renkaana pidän!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Moi
Itse laitoin alle Dunlopin Gp Racerit ja takarenkaaksi 200/55-17..
Pienen ajolenkin jäljiltä tuntuivat tosi hyvälle. Jahka tulee kuivemmat kelit niin pääsee paremmin kallistelemaan..
Eipä noi kovin kulutus kestävät kyllä ole mutta sitten taas vaihdellaan kun on tarvis..
Itse laitoin alle Dunlopin Gp Racerit ja takarenkaaksi 200/55-17..
Pienen ajolenkin jäljiltä tuntuivat tosi hyvälle. Jahka tulee kuivemmat kelit niin pääsee paremmin kallistelemaan..
Eipä noi kovin kulutus kestävät kyllä ole mutta sitten taas vaihdellaan kun on tarvis..
"some men just want to watch the world burn"
~8900km tuli 190/55/17 Pilot Power 3:lle kilsoja, yli 7tkm ajettu 190/50/17 samanmoinen pyörii edelleen alla. Varaukseton suositus! Eturengas on palvellut molempien takarenkaiden ajan eli nyt yli 16tkm.
Edited By jarim on 1497604195
Edited By jarim on 1497604195
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jaa unohtu tuo "3" lisämääre tuolta, lisäsin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kotiin päästiin vanhoilla renkailla, mutta lähempi tarkastus molemmille renkaille ja päätin että litetaan etunen samalla vaihtoon. Venttiilitkin sen verran haperon näköiset että tuleepa nekin uusittua kunnollisiin alumiini kulmaventtiileihin. Eteen siis sama pr4 tilauksessa. Vanhat renkaat ovat jännästi vasemmalta kyljeltä enemmän kuluneet. Onko kurvia ollut sinne enemmän vai kenties liian matalia paineita tai vastaavaa.
Edited By juu-zo on 1531466515
Edited By juu-zo on 1531466515