Ikävä kyllä, mutta mulla ei riitä aika eikä resurssit alkaa hoitamaan asiaa laajemmin. Voin siirtää varauksen jonkun toisen nimiin, mikäli halukkuutta on.same kirjoitti:Oisko nyt mahdollista laittaa faceen vinkki pääsystä radalle. Hienohan se ois jos siellä ois erilaista kalustoo.
Busaratapäivä vol.10 PERUTTU - 25-26.7 2018
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
Ite ainakin mukana. Huomenna pitäs selvitä pääsiskö kaveri 600 sebarilla mukaan...
It's not so easy if you dont know what you are doing...
Ex. Suzuki Hayabusa -01 GSX1475R
Suzuki Hayabusa -01 Turbo, gen2 engine swap.
Lappeenranta 2018, 274km/h (1298cm3)
Lappeenranta 2019, 322km/h (1475cm3)
Halli 2023, 360km/h (1340cm3) turbo
Optio ei pysty vielä sanomaan varmaksi kun työt sotkee harrastuksia...Jape79 kirjoitti:Ite ainakin mukana. Huomenna pitäs selvitä pääsiskö kaveri 600 sebarilla mukaan...
Pystyykös tuonne ilmoittautumaan vielä lähempänä h-hetkeä? Toinenkin Busa kaveri on kiinnostut tapahtumasta mutta ei pysty sanomaan varmaksi kun vasta myöhemmin.
It's not so easy if you dont know what you are doing...
BaTTman kirjoitti:En ole vielä listalla, mutta ei ihan satasta viitsi maksaa. Mitäs jos sen kutistaisi vaikka puolikkaaseen päivään?
Tapahtumahan oli kaksipäiväinen. Jos sen muuttaisi yksipäiväiseksi niin ei välttämättä tarvitsisi majoitustakaan. Mutta onko sitä tässä vaiheessa edes mahdollista perua ilman kuluja.
Edited By same on 1530082004
Black -08
Minä muuten kävin Kemorassa maanantaina, eipä ollut busanisteja paikalla (yksi busa oli kyllä radalla).
Tarkistin sitten päivämäärän, niin olin kuukauden etuajassa
Tulipa sitten reilu 600km reissu ajeltua.
Kotona huomasin että etuiskarin yläkiinnikkeen pultti puttuu, tarkistin toisen puolen niin se oli ihan irti. Jäi varmaankin kiristämättä kun purin keulan, että saattoi olla ihan onni että en mennyt radalle.
Kotona huomasin että etuiskarin yläkiinnikkeen pultti puttuu, tarkistin toisen puolen niin se oli ihan irti. Jäi varmaankin kiristämättä kun purin keulan, että saattoi olla ihan onni että en mennyt radalle.
Black -08
Nythän tapahtuma on kaksi puolikasta päivää. Viime vuosina ollut hieman huono tuuri säiden takia, joten lisäämällä toinen puolikas päivä, parannetaan hyvän sään mahdollisuuksia. Hinta on sama, jos tapahtuma muutetaan yksi päiväiseksi (jos koko päivä).same kirjoitti:Tapahtumahan oli kaksipäiväinen. Jos sen muuttaisi yksipäiväiseksi niin ei välttämättä tarvitsisi majoitustakaan. Mutta onko sitä tässä vaiheessa edes mahdollista perua ilman kuluja.BaTTman kirjoitti:En ole vielä listalla, mutta ei ihan satasta viitsi maksaa. Mitäs jos sen kutistaisi vaikka puolikkaaseen päivään?
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
same kirjoitti:Minä muuten kävin Kemorassa maanantaina, eipä ollut busanisteja paikalla (yksi busa oli kyllä radalla).
Nooo, kyllä siellä se yksi Busalla hissukseen ajellutkin eli meikä on ollut tämän palstan jäsenenä vuodesta 2006 -> siten kai busanistiksi laskettava .
Hauskaa oli pitkästä aikaa. Kyykyllä olin viimeksi radalla pari vuotta sitten ja viimeisestä busa-ratailusta on aikaa varmaan viisi vuotta, kun ormun omistin
MAL