Tervehdys vaan velhoille tänne päähän.
Eilen drifting harjoituksissa meni ketju poikki ja särki moottorilohkoa ja vetoakselia. Pyörä pitäisi tietenkin saada mahdollisimman nopeasti takaisin ajoon ja näyttäisi olevan tarjolla enemmän noita Gen2 moottoreita.
Minkälaisia muutoksia tarvitsisi suorittaa että Gen2 moottori istuisi gen1 busaan?
Nopealla tutkimisella totesin että moottori pitäis purkaa aika pieniin nippeleihin että saisi vetarin vaihdettua. 80tkm ajettu motti niin sieltä varmasti löytyisi muita yllätyksiä ja vaihdettavia kuluneita osia, joten järkeväksi koen vaihtaa koko paketin.
Tietenkin jos jollakin olisi kohtuu kilometreillä Gen1 tekniikka niin helpottaisi kummasti.
-Joonas-
Gen 2 moottori - > Gen 1 busaan
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
-
- Viestit: 7
- Liittynyt: 05 Kesä 2018, 23:27
Oikein muistat, ketjulinja pitää ottaa huomioon kun istuttaa gen2 motin gen1 runkoon. Nyt kun muistais paljonko se oli.. jos en ihan väärin muista niin 6 mm, simmiprikoilla saa hoidettua sen niin on ketjulinja suora. JariM vois muistaa..?BussiJussi kirjoitti:Olikohan kans ketjulinjassa heittoo..?
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Se aito OrMu (T)
En muista minäkään paljonko mutta heittoa siinä on. Busajasa ehken muistas.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport