Juu, siis mä lunastan vapaan paikan.Jamppooni kirjoitti:Mökkiyhteisö Jamppooni, BaTTman, Sam77 -yksi bunkka vapaana. Teretulemaks, jos kiinnostaateeti kirjoitti:Majoitusta! Olisko kämppäkaveria jos varais yhdessä ? 044-5752976
BusaRatamiitti 2017 19.-20.7., vol.9 @ Kemora - Busanistien ratapäivät vol.9
-Tyhmä työtä tekee, viisas pääsee vähemmällä-
-Jumala halusi rakentaa maailman seitsemässä päivässä, minä annoin hänelle kuusi-
-Jumala halusi rakentaa maailman seitsemässä päivässä, minä annoin hänelle kuusi-
- toimeve
- Viesti:
...ja kun oma pyörä on pajalla edelleenki, niin tulen kyllä keskiviikkona paikalle, mutta firman vaihtopyörällä, jolla taas en viitti radalle lähtiä.
Maksoin ratapäivämaksun 45 euroa, joten josko joku haluaa, ja järjestäjä antaa luvan, niin saa vuorollani ajaa joko molempina päivinä tai sitten vaikka vain torstaina.
Mutta järjestejä tehnee tuosta päätöksen. Radalla olevia pyöriähän tuo ei lisää, kun ite en aja. Keskityn nyt hyvään busanistiseuraan ja Canonin kanssa eri puolilla rata-aluetta heilumiseen ja ajelen keskiviikkona iltasella takaisin kottiin
Maksoin ratapäivämaksun 45 euroa, joten josko joku haluaa, ja järjestäjä antaa luvan, niin saa vuorollani ajaa joko molempina päivinä tai sitten vaikka vain torstaina.
Mutta järjestejä tehnee tuosta päätöksen. Radalla olevia pyöriähän tuo ei lisää, kun ite en aja. Keskityn nyt hyvään busanistiseuraan ja Canonin kanssa eri puolilla rata-aluetta heilumiseen ja ajelen keskiviikkona iltasella takaisin kottiin
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-