Keskilaakeri ja pallonivel olivat molemmat väljiä. Ohjausiskari itsessään ok ja mehut pysyneet nätisti sisällä.
Liekö Suzukille tilattu italialaista rautaa kun niin on noin heikkoa tavaraa, että kuluu 20tkm:ssa loppuun. Heinolla pallonivel olisi kustantanut vaivaiset 600
Ei tullut sitten tilattua. Keskilaakerin pölysuojineen pistin tilaukseen, tosin ei nekään sieltä edullisemmasta päästä.
Onko joku joutunut vaihtamaan tuota palloniveltä ja onko tiedossa jostain vastaavaa sopivaa ? Pitänee kehitellä vaikka sopivasta uniball:sta ja pultista tilalle jonkinlainen häkkyrä.
Edited By Sakke on 1246172982
Vakio ohjausiskari?
Ajattelin tuossa vielä ohjausiskarin huoltaa kun koko etupää on muuten nyt kunnossa. Otin vanhat liemet pumppailemalla ulos ja kaadoin 15w keulaöljyä pulloon jonka olin leikannut auki. Sitten pumppailua ja ilmakuplat poistui iskarista. Mutta mistäs tietää että viimeisimmät on tullut ulos? Tuntuu että vaikka kuinka pumppaa niin nyt lopuksi tuolta tulee paljon tuollaista vaahtoutunutta öljyä pihalle. Eli vielä olisi ilmaa tuolla vaikka jo tovi on öljyn alla pumppailtu... onko lääkkeenä vain jatkaa niin kauan ennen kuin selkeästi kaikki pienimmätkin ilmat on pois?