Pääseekö ramair venttiiliin käsiksi ecueditorilla? - gen1

storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Elikkäs sitä ramairin läppäähän ohjataan sillä alipaineventtiilillä. Ecu ohjaa sitä päälle ja pois jossain 2500rpm:n hujakoilla. Kysymys kuuluu pystyykö sitä kierroslukua muuttamaan ecueditorilla? Gen1:sta on kyse.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ei pysty. Ilmeisesti olisi tarkoitus käyttää sitä ohjaus johonkin muuhun? Kun eihän sitä luukkua about kenenkään suodatinboksissa enää ole vapareissakaan. :D
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Joo. Sellasta by pass venttiiliä meinasin laittaa avaamaan pienillä kierroksilla. Kävin Samin pajalla pyörähtämässä tänään muissa asioissa niin se muisteli että pystyy muuttamaan, mut muisteli sitten varmaan vikaan. Pitää koittaa huvikseen jos vaikka ne kierrokset sattuisikin sopivasti. Olisin puottanut niitä johonkin 2000 hujakoille.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kyllä Sami muisti oikein, kyllä sitä sittenkin pystyy ohjaamaan:
Kuva
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Noni asiaa! Kiitti tarkistuksesta!
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Kyllä tätä on käytetty yhdessä pyörässä aktivoimaan automaattisesti kaasut, ei tarvinnut nappia painaa.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Vastaa Viestiin