"Turbo" männistä..

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
storbacka
Viestit: 118
Liittynyt: 02 Loka 2009, 18:17

Viesti Kirjoittaja storbacka »

Onko kenelläkään tietoa miten noissa turbomäntinä markkinoiduissa mäntäsarjoissa sattuu paljerako kohdilleen?

Joissain sarjoissa mainitaan että tarvii korokelevyn alle, mutta kasvaako näissä sitten paljerako sen korokelevyn verran vai onko se otettu huomioon siinä männän korossa??

Tarvisin 84mm männät 1441cc koneeseen n. 11-11.5 puristuksella. Nyt on brocksin wisecot, mutta on joutunut korottamaan ryhmää niin että paljerako on viturallaan. Mielellään rakentaisin koneen niin että se paljealue pelittäis...
1340R86
Viestit: 685
Liittynyt: 29 Elo 2011, 01:54
Paikkakunta: N60° E24°

Viesti Kirjoittaja 1340R86 »

storbacka kirjoitti:Onko kenelläkään tietoa miten noissa turbomäntinä markkinoiduissa mäntäsarjoissa sattuu paljerako kohdilleen?

Joissain sarjoissa mainitaan että tarvii korokelevyn alle, mutta kasvaako näissä sitten paljerako sen korokelevyn verran vai onko se otettu huomioon siinä männän korossa??

Tarvisin 84mm männät 1441cc koneeseen n. 11-11.5 puristuksella. Nyt on brocksin wisecot, mutta on joutunut korottamaan ryhmää niin että paljerako on viturallaan. Mielellään rakentaisin koneen niin että se paljealue pelittäis...

JE mätien mukan tullen ohjeen mukaista korotus palaa
kun mittail niin muutos sillä oli saman verran mitä männisä oli eroa

E: sillä reuna tuli ~samaan mitä vaikossa




Edited By 1340R86 on 1490305155
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Vastaa Viestiin