kytkinkahvan katkaisijan poisto

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Ecueditorissahan saa määritettyä että käyttääkö neutral vai gearmappia kun kytkin on puristettuna pohjaan. Täppä ruutuun tai ei. Tuli vaan mieleen.
kaikkonen___
Viestit: 57
Liittynyt: 02 Syys 2010, 17:22

Viesti Kirjoittaja kaikkonen___ »

kaikkonen___ kirjoitti:nyt toi storbackan mainitsema modi tehtynä ja ainakin käyntiin lähtee...
mut osaaks kukaan (jarim?) sanoa vaikuttaako toi ecueditorilla säätämiseen jotenkin negatiivisesti?
nyt on tämäkin modi penkissä ajettu eikä ollut sen suhteen mitään ongelmia vaikka uusi kartta tulikin... eli jos joku joskus ton anturin poistoa miettii niin toi "storbacka" modi toimii.
SMR
YyyVee
Viestit: 61
Liittynyt: 23 Huhti 2016, 23:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja YyyVee »

Voisiko joku selventää mikä tämä "startti kartta" on? Moottori ei starttaa, jos ei kytkin pohjassa - ts. mikrokytkin on/off.
Miksi on erikseen startti kartta ECU:ssa?:(
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

"Starttikartassa" verrattuna "vaihdekarttaan" on käsittääkseni erilaiset sytytysennakot sekä hieman poikkeavat arvot bensansyötölle. Tuo ettei moottori starttaa jos kytkin ei ole pohjassa on toteutettu ihan mekaanisesti kuin tuosta storbackan kirjoittamasta ohituskikastakin käy ilmi. Kunnossa oleva pyörä kyllä lähtee käyntiin ja toimii normaalisti vaikka sen ohittaakin kunhan ohituksen tekee oikein.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin