Heips kaikille,
Tarkoituksena on siirtää -02 busan tekniikka toiseen käyttöön. Tekniikka on kolaripyörästä, kolarissa pyörästä hajonnut CDI boksi, mittaristo, virtalukkoon juuttunut avain(pää hävinnyt). Boksi hommattu purkaamolta. Mittaristo jenkkilästä.
Nyt laiteltu johtoja kiinni koneeseen, valot tulee normaalisti mittaristoon, mutta ei suostu käynnistymään..
Mittaristossa lukee "CHEC" ja lämmöt on punaisella.
Kokeiltu erilaisia kikkoja..
Kysymys:
Onko jo tässä vuosimallissa ajonesto joka toimii avaimen sirulla?
Jos on niin löytyykö mistään "selviä" kaaviokuvia/ohjeita ajoneston ohittamiseen, tai mitä muita vaihtoehtoja on olemassa ajoneston ohittamiseen??
-02 Hayabusa moottori
Ei ole ajonestoa.
Omistajan käsikirja kirjoitti: Näyttöruudulle voi joskus moottoria käynnistettäessä tulla myös ilmoitus "CHEC".
Jos näin käy, varmista ensimmäiseksi, että moottorin sammutuskatkaisin on "ON" asennossa ja ettei käynnistystä yritetä vaihteen ollessa kytkettynä ja seisontatuen ala-asennossa.
Mikäli kaikki on kunnossa käynnistystä varten, mutta ruudulla on silti ilmoitus "CHEC", on vika todennäköisesti joko sulakkeessa, johdoissa tai liittimissä.
Tarkoitatko "CDI boksilla" ecua? Millä osanumerolla oleva ECU sinne on laitettu nyt tilalle? 1999-2001 vuosimallien ecut ei ole yhteensopivia 2002 moottorin/johtosarjan kanssa sellaisenaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport