Gen1 tulppa

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
YyyVee
Viestit: 61
Liittynyt: 23 Huhti 2016, 23:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja YyyVee »

Viikon seissyt lämpimässä tilassa Gen1 Busa ja yhdellä
startilla kaikki neljä NGK Iridium tulppaa pimeäksi.

Mitä tulppaa olette käyttäneet?

Enkä nyt laita tuota tulpan piikkiin...vaikka ihan normi
käynnistys oli.
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Ngk cr9ek tulpat just kaivoin omasta pois. Niillä ainakin on toiminut. Nyt tilailin cr9eix iridiumit testiin.



Edited By juu-zo on 1477751332
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Vakiot on CR9E ilman K:ta siis.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
YyyVee
Viestit: 61
Liittynyt: 23 Huhti 2016, 23:32
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja YyyVee »

Kiitos.

IU27 Denso oli ja 2100 km.

Laatu on samanlaista, kun kaikki tulpat samaan aikaan rikki.

Pyörä kävi kesällä penkissä ja seokset pitäisi olla kohdallaan.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Siis ei ollu NGK:t vaan Densot kun hajosi?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vajukki
Viestit: 53
Liittynyt: 04 Kesä 2010, 17:35

Viesti Kirjoittaja Vajukki »

Imettelen aina noita pimeäksi menemisiä ja miten se on mahdollista että kaikki tulpat kuolee kerralla totaalisesti ettei minkäänlaista kipinää synny. Eikös se vaatisi että tulee jokin jännitepiikki joka polttaa kaikki tulpat jotenkin eikä se olisi sidoksissa mihinkään seoksiin.

Itsellä ei ole koskaan semmoista sattunut matkan varrella vaikka erinäisiä kulkimia on ollut alla. Toki tulpat on joskus kastuneet mutta kuivumisen jälkeen ne taas toimii. Nykyiset autot voivat olla tosi tarkkoja tulpan suhteen mutta sekin ilmenee toisinpäin eli väärä tulppa rikkoo jotain muuta, esimerkiksi sytytysyksikön. Nöösipoikana mopossa iski aina välillä se piikki tulppaan mutta siitäkin päästiin kun sen piikin poisti.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Minulla on yksi iridium tulppa "kuollut" koko mp historiani aikana. Sekin toimi muuten mutta yli 8000 rpm ei antanut enää kipinää.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin