Putkistoja joissa paikka lambdalle?

Juttua eri putkistoista sekä teline/laukku yhdistelmistä busassa
Simprider
Viestit: 42
Liittynyt: 13 Touko 2007, 02:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Simprider »

Eli mites kun tuossa uudessa busassa on ryökäleen lambda joka suositellaan useammassakin viripajassa jätettäväksi paikoilleen.
Voisiko tähän threadiin listata valmistajat joilla paikka anturalle löytyy sillä metallimiestä ei allekirjoittaneesta löydy.

:apua:

:offtopic:
Kaasari XX:n jälkeen bussi vakionakin tuntuu vääntävän kuin isän käsi joskus ajat sitten :thumbup:
MZ -> XX -> Busa k7 -> Busa k8 -> Busaton
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

:shocked: suositellaan jätettäväks paikalleen ???
Utelias oon minkä takia/mikä virityspaja suositteli?
toki ei siitä haittaakaan ole.
No Akran putkessa oon kerran nähny valmiin paikan lambdalle.
Simprider
Viestit: 42
Liittynyt: 13 Touko 2007, 02:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Simprider »

No kun ajo on 95% maantietä ja kaupunkia niin pelaa alakierroksilla/pintakaasulla paremmin.

Ja voisiko joku ystävällinen mode lisätä yhden m kirjaimen otsikkoon.
MZ -> XX -> Busa k7 -> Busa k8 -> Busaton
Avatar
pocahontas
Viestit: 193
Liittynyt: 23 Touko 2004, 20:10
Paikkakunta: Muurame, Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pocahontas »

Simprider kirjoitti:Ja voisiko joku ystävällinen mode lisätä yhden m kirjaimen otsikkoon.
Ole hyvä!
ainoa heikkouteni on ääretön nopeus


http://galleria.busanistit.org/pocan-busa
Simprider
Viestit: 42
Liittynyt: 13 Touko 2007, 02:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Simprider »

pocahontas kirjoitti: Ole hyvä!

Kiitän :)
MZ -> XX -> Busa k7 -> Busa k8 -> Busaton
Avatar
Jone
Viestit: 188
Liittynyt: 29 Kesä 2004, 21:38
Paikkakunta: Ylivieska

Viesti Kirjoittaja Jone »

Simprider kirjoitti:No kun ajo on 95% maantietä ja kaupunkia niin pelaa alakierroksilla/pintakaasulla paremmin.

Ja voisiko joku ystävällinen mode lisätä yhden m kirjaimen otsikkoon.

Edellinen Busani oli -01 malli ilman lambdaa ja nykyinen on -05 lambdalla. Molemmissa Yoshimuran 4-2-1 kokoputkisto säädettynä. Lambdan kanssa käy ehkä hiukan paremmin aivan alhaalla tyhjäkäynnin tuntumassa ja tuntuisi tasavaan tyhjäkäynnin nopeammin kylmänä. 2500-3500 alueella taas lambdaton veti puhtaammin tasakaasulla?!
Kaasua avattaessa ei mitään käytännön eroa.
Itse toteutin tuon lambdan paikan hitsauttamalla rosterimutterin väliputkeen kiinni.
Metallic Thunder Grey/ Candy Red -23
GSX-R1100 -86, -90 & 750 -87
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Mulla on Akran putkessa paikka lambdalle, mutta eipä ole lambda putkessa kiinni ja hyvin toimii. Ei ole mitään nypytyksiä/ongelmia pintakaasulla, eli kommari on aika kohdallaan pienillä jengoilla.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Simprider
Viestit: 42
Liittynyt: 13 Touko 2007, 02:02
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Simprider »

Hmm tässähän rupee kääntymään kanta pikkuhiljaa ???

Well mites power commanderi suhtautuu tuohon anturaan? Lähteekö lambda viimeistään silloin mäkeen kun toi boksi mopoon ilmestyy?
MZ -> XX -> Busa k7 -> Busa k8 -> Busaton
70-1085386739

Viesti Kirjoittaja 70-1085386739 »

Simprider kirjoitti:Well mites power commanderi suhtautuu tuohon anturaan? Lähteekö lambda viimeistään silloin mäkeen kun toi boksi mopoon ilmestyy?
Ei välttämäti.
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Sivukatteet käytin pois busasta ja ihmettelin ensin, että mikä liitin se roikkuu siellä oikealla alhaalla vapaana ja sitten hokasin että sehän on lambdan johtimet. Ei Devilin putkistossa lambda-anturia. No mulla tuo busa ainakin nypyttää pikkuvaihteilla siellä jossain 2500-3000rpm. Onko osasyy tuo sitten, tiedä häntä. Commaderihan tuossa on nyt siinä keskiasennossa.



Edited By TNT on 1184745103
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
97-1170522208

Viesti Kirjoittaja 97-1170522208 »

tänään ruuvattiin paikalle micronin (vaikka en oikeen pidäkkään merkistä mut ku halvalla...) ultralight titanium koko putkisto ja änkkäri niin lambada antunrin paikka löytyi siitäkin!! äänetkin on muuten aika paikallaan!!! :p
84-1156786288

Viesti Kirjoittaja 84-1156786288 »

andy77 kirjoitti:tänään ruuvattiin paikalle micronin (vaikka en oikeen pidäkkään merkistä mut ku halvalla...) ultralight titanium koko putkisto ja änkkäri niin lambada antunrin paikka löytyi siitäkin!! äänetkin on muuten aika paikallaan!!! :p
Mulla kans Micronin Zeta Race kokoputkisto ja siinä paikka lambdalle.

-W
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Varmistan ennen kuin alan micronin zeta race putkistoa ruuvaamaan kiinni, eli meneekö vakio gen1 lambda tuohon 18x1.5 reikään? Vai onko ns kapeakaista 12x1.25 tai 12x1.5 kierteellä?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Gen1 vakiolambda on 18x1.5 kierteellä
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
juu-zo
Viestit: 343
Liittynyt: 05 Heinä 2016, 22:24
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja juu-zo »

Kiitoksia, ei muuta kuin paikalleen ruuvaamaan siis.
Vastaa Viestiin