Meillä vähän maku asia kummin tekee, lautalla Vaasasta vai koko retki autolla Haaparannan kautta.1340R86 kirjoitti:Tuon mukaan useampi lähtö päivässäjouniri kirjoitti:Onko lisenssimaksu kuljettaja- vai pyörä kohtainen? Ps. Onko sinne vaasasta laiva reitti?snuggles kirjoitti:Vaikuttais siltä ettei ilmoittautuminen ole vielä auki, tahi sitten on, jotain kanavaa pitkin.
Ajo maksaa suunnilleen satasen lisensseineen.
Ilmoittautuminen paikan päällä viimestään 11 mennessä, ajo alkaa klo 12, kuljettajakokous 11.30.
http://landracing.se/wp-cont....015.pdf
Laivapaikoista osa jo loppuun myyty.
http://www.directferries.fi/lautat_maasta_suomi_maahan_ruotsi.htm
Fönebasen 2016
Sen verran vielä varmistelisin, että kuinka varmaa tietoa tuo kentän mitta 2300m on? Marko teki vertailumittauksen satelliitti kuvan + Google maps työkalun avulla eikä saanut siitä kun kuin Pudiksen mittaisen. Mikä lie sitten oikeasti? Ja paljonko siellä on tähän asti ajettu? Markon mittauksen mukaan sekä pudis että tämä olisivat 2200m suorien mittana eli ehdottomasti liian lyhyt ainakin +400kmh laitteille.
Edited By jouniri on 1470460961
Edited By jouniri on 1470460961
Ei ole varmaa joo se kentän pituus. Ne sanoo, ja video todisteena , että kenttä suoraan 2300m + 300m loivaa kaarretta oikealle. Loppupelissä asia selviää paikan päällä. En ainakaan henk koht kuvittele että 400 lukemia nähtäisi.
Vaparilla luulis pystyvän pukkaa täysillä.
Reisun viehätys suurelta osin lähtö pitemmälle kotinurkista.
Ja jos sielä saadaan hyvä vaikutelma tehtyä, sekä ruotsista jos kuskeja alkais löytymään, niin ne tulis vastavisiitille, ehkä jo ensi kesänä, maaottelu hengessä.
Meidän ropleemihan on järjestelyt, tahi niiden puute. Sielä on katsastukset, luokkajako, hienot tarrat sekä palkinnot parhaille.
Vaparilla luulis pystyvän pukkaa täysillä.
Reisun viehätys suurelta osin lähtö pitemmälle kotinurkista.
Ja jos sielä saadaan hyvä vaikutelma tehtyä, sekä ruotsista jos kuskeja alkais löytymään, niin ne tulis vastavisiitille, ehkä jo ensi kesänä, maaottelu hengessä.
Meidän ropleemihan on järjestelyt, tahi niiden puute. Sielä on katsastukset, luokkajako, hienot tarrat sekä palkinnot parhaille.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Punnittiin noita reitti vaihtoehtoja ja mukana myös rantaa pitkin ajo. Alkuun piti olla iso paku ja kärry perässä, sen kanssa melkein samoissa laiva vs ympäriajo, mutta onhan se aika työmaa körötellä.
Edullisin on pienempi paku ja viikkarilla ylitte, jos paikkoja vielä löytyy.
Edullisin on pienempi paku ja viikkarilla ylitte, jos paikkoja vielä löytyy.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Ilmoittautuminen aukeaa kunhan ne on saanu nää viimeset varttikisat pois alta.
Yhteyshenkilön hahmotus tarvittavista tiedoista:
Tarvitsen kaikilta kuskeilta:
1. Kutsunimen/nickname
2. Sähköposti osoitteen (ei voi olla sama)
3. Etunimi
4. sukunimi
5. syntymä päivä ( vuosi, kuukausi ja päivä esim 73-08-21 )
6. Paikkakunta (siis mistä tulet)
7. Ajoneuvon tiedot (esim . HondaCBR 1000 Turbo tai Villen mopo )
8. ja moottorin koko, onko turbo, vuosimalli
9. kilpailunumero (tätä en voi luvata että se on vapaana, mutta yritän saada sen numeron. muuten tulee vain joku vapaa)
Yhteyshenkilön hahmotus tarvittavista tiedoista:
Tarvitsen kaikilta kuskeilta:
1. Kutsunimen/nickname
2. Sähköposti osoitteen (ei voi olla sama)
3. Etunimi
4. sukunimi
5. syntymä päivä ( vuosi, kuukausi ja päivä esim 73-08-21 )
6. Paikkakunta (siis mistä tulet)
7. Ajoneuvon tiedot (esim . HondaCBR 1000 Turbo tai Villen mopo )
8. ja moottorin koko, onko turbo, vuosimalli
9. kilpailunumero (tätä en voi luvata että se on vapaana, mutta yritän saada sen numeron. muuten tulee vain joku vapaa)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Moro. Onko tietoa noista säännöistä, luokka jaosta, katsastuksesta etc? Lähinnä ettei tule ylläreitä esim katsastuksessasnuggles kirjoitti:Ei ole varmaa joo se kentän pituus. Ne sanoo, ja video todisteena , että kenttä suoraan 2300m + 300m loivaa kaarretta oikealle. Loppupelissä asia selviää paikan päällä. En ainakaan henk koht kuvittele että 400 lukemia nähtäisi.
Vaparilla luulis pystyvän pukkaa täysillä.
Reisun viehätys suurelta osin lähtö pitemmälle kotinurkista.
Ja jos sielä saadaan hyvä vaikutelma tehtyä, sekä ruotsista jos kuskeja alkais löytymään, niin ne tulis vastavisiitille, ehkä jo ensi kesänä, maaottelu hengessä.
Meidän ropleemihan on järjestelyt, tahi niiden puute. Sielä on katsastukset, luokkajako, hienot tarrat sekä palkinnot parhaille.
Jos poijat sattuu innostumaan sinne lähdöstä?
Tuossa jotain sääntöjä,
http://landracing.se/wp-cont....015.pdf
Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B
Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.
Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?
http://landracing.se/wp-cont....015.pdf
Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B
Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.
Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Katsastus oli Tierpissä 2013 ihan iisi.jarrut ja öljy vuodot katottiin ja kysyttiin,että onko pyörä ok? Saatiin hienot tarrat katsastuksen päätteeksi.snuggles kirjoitti:Tuossa jotain sääntöjä,
http://landracing.se/wp-cont....015.pdf
Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B
Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.
Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Bärräbete kirjoitti:snuggles kirjoitti:Tuossa jotain sääntöjä,
http://landracing.se/wp-cont....015.pdf
Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B
Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.
Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?
Katsastus oli Tierpissä 2013 ihan iisi.jarrut ja öljy vuodot katottiin ja kysyttiin,että onko pyörä ok? Saatiin hienot tarrat katsastuksen päätteeksi.
Ja katsastettiinhan siellä ajovarusteet eli ajopuku (tuulihousuissa ei asiaa kentälle ) ja kypärä (kiinnitys).
Club 100 m/s Otalampi
Hyvä tietää että tuulihousut ei käyMarbusa kirjoitti:Ja katsastettiinhan siellä ajovarusteet eli ajopuku (tuulihousuissa ei asiaa kentälle ) ja kypärä (kiinnitys).Bärräbete kirjoitti:Katsastus oli Tierpissä 2013 ihan iisi.jarrut ja öljy vuodot katottiin ja kysyttiin,että onko pyörä ok? Saatiin hienot tarrat katsastuksen päätteeksi.snuggles kirjoitti:Tuossa jotain sääntöjä,
http://landracing.se/wp-cont....015.pdf
Eli pyörissä vapariluokka 6A ja ahdetut/nossi 6B
Aikasemman kokemuksen mukaan katsastuksessa ei ihmeempiä ropleemia jos pelit turvallisessa käyttökunnossa.
Muistaako muut kävijät miten se meni , Pete, Janne, Marjut ?
(ajo puvussa, nahaktakki ja frakut kuten muuallakin )
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Farkuista vastaus että ei käy, nyt täytyy kaivella se racing puku jemmasta
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Lauantai sataa sielä ni tulee todennäköisesti varapäivä käyttöön, keretäänkö me enää iltalaivaan ?
Kolmelta pitäs viimestään lähtee jos sunnuntain laivaan meinaa keretä.
Kolmelta pitäs viimestään lähtee jos sunnuntain laivaan meinaa keretä.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Tullaan maanantaina pois,jos menee varapäivälle.keskiviikkona vasta iltavuoroon töihin.snuggles kirjoitti:Lauantai sataa sielä ni tulee todennäköisesti varapäivä käyttöön, keretäänkö me enää iltalaivaan ?
Kolmelta pitäs viimestään lähtee jos sunnuntain laivaan meinaa keretä.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Jos laivaan ehtiminen/mahtumien menee tiukalle niin Kapellskär-NaantaliBärräbete kirjoitti:Tullaan maanantaina pois,jos menee varapäivälle.keskiviikkona vasta iltavuoroon töihin.snuggles kirjoitti:Lauantai sataa sielä ni tulee todennäköisesti varapäivä käyttöön, keretäänkö me enää iltalaivaan ?
Kolmelta pitäs viimestään lähtee jos sunnuntain laivaan meinaa keretä.
tuota väliä seilaavat monta kertaa päivässä vimäiset lähdöt on
yleensä ollet lähellä puoltayötä ja vaikka monesti muilta mailta palaillessa varaus numerosta ovat kertoneet paattien olevan täynnä on paikanpäältä kysymällä
mahtunut kyytiin
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili