Gen1 vs. Gen2 kk-laakerit

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Snipers
Viestit: 27
Liittynyt: 25 Elo 2013, 13:24

Viesti Kirjoittaja Snipers »

Jos tekee sekasikiö moottorin ja käyttää gen1 kiertokankia ja gen2 kampiakselia niin kumman mallin laakerilla se olisi parempi kasailla vai onko niissä muuta eroa kuin varaosa nro? Ja paljonko laakerivälykseksi?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Muistaakseni kiertokangen laakerit on samat mutta runkolaakereina käyttäisin Gen2 koska niissä on isommat öljyreiät. Katso koodit kampurasta ja veiveistä ja valitse veivien laakerit koodien perusteella huoltomanuaalin ohjeistuksen mukaisesti. Sama runkolaakereiden osalta (lohkon koodit vs kampuran koodit).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Snipers
Viestit: 27
Liittynyt: 25 Elo 2013, 13:24

Viesti Kirjoittaja Snipers »

jarim kirjoitti:Muistaakseni kiertokangen laakerit on samat mutta runkolaakereina käyttäisin Gen2 koska niissä on isommat öljyreiät. Katso koodit kampurasta ja veiveistä ja valitse veivien laakerit koodien perusteella huoltomanuaalin ohjeistuksen mukaisesti. Sama runkolaakereiden osalta (lohkon koodit vs kampuran koodit).
Katos vaan, mistä mulla oli sellainen ajatus että olisivat eri laakerit, no nythän tässä ei ole siltäosin ongelmia.

Juu gen2 :sen laakerit tulee akselillekkin kun muutenkin on gen2 kyseessä.

Kiitoksia jälleen kerran.
Vastaa Viestiin