M: TIC Holeshot # 3 Busa 2005
Myydään pieteetillä rakennettu turbobusa. Turbokilkkeet Holeshot Racing Stage 3 setistä http://www.holeshot-racing.co.uk/images....207.pdf johon tehty paljon lisäoptioita mm. McXpressin välijäähdytin, TurboSmartin 6-stage boost controller, Öhlinsin takapamppu, lock-up, billet osaa, jne. Tehty kestämään speksatut tehot..
Hopea sininenja näyttää päälle täysin vakiolta, sisältäen täysin orggis takaloksun alkuperäisillä vilkuilla.
Tarkempia tietoja pyytämällä ja pyörä Espoossa. Yhteydet pm:lla ja tuntevat osaa soittaa tai mailata..
// Tomi
Hopea sininenja näyttää päälle täysin vakiolta, sisältäen täysin orggis takaloksun alkuperäisillä vilkuilla.
Tarkempia tietoja pyytämällä ja pyörä Espoossa. Yhteydet pm:lla ja tuntevat osaa soittaa tai mailata..
// Tomi
Osista sen verran, että tosiaan hyvistä osista tehty kestämään tehot.
- Garrett GT30RS turbo + Holeshot racingin pakosarja, putki, painekotelo sekä lisäruiskuboxi
- McXpress välijäähdytin
- TurboSmart 6-stage boost controller (eli elektroninen ahtopaineen säätö, mahdollista asettaa vaihdekohtaiset paineet), wastegate, blowoff ja bensanpaineensäädin
- Suurteho bensapumppu
- Wiseco turbomännät ja "Kansiset" H-profiili veivit
- APE:n billet pultit ja mutterit ylä- ja alakerrassa sekä billet suurteho öljypumpun ratas
- Billet vetoakseli (paksumpi ja kestävämpi kuin alkuperäinen) + ratas
- MTC:n billet hub ja lock-up kitkin EBC jäykemmillä jousilla ja isommalla kytkinkopalla
- EK 530 DRZ2-ketjut, dragrace ketjut jotka kyllä kestää oikein hoidettuna
- Öhlins takaiskari, säädettävä, myös etujouset löytyy ei asennettu, madallussarja takana ja edessä läpilaskettava billet yläkolmio sekä lokasuojan madallussarja
- Brembo 19x20 radiaalijarrukahva eteen
- Goodridgen teräspunosjarru- ja kytkinletkut
- K8 tuplaflekti jäähdytin
- FMI-lambda yläkolmiossa
- Shifteri asennettu vaihdetankooon kiinni, ei kytketty ECU:n
- Vaimennin vaihtunut noista kuvista rosteriseen ja tyylikkäämpään versioon
- Vasen kate kuvissa musta ja jossa reikä ahtimen ilmanputsarille, oikea sini-hopea kate löytyy myös ja odottaa vain reiän tekoa
- Vakiopenkit ja kuuppa löytyy
- Kaikki sähköliitokset kolvattu ja sukitettu, painetletkut ja liitokset hifi-tasoa liittimillä a'17e(kpl)
-Scorpio hälytin joka hälyttää myös kauko-ohjaimessa
- Renkaat Michelin PilotPowerit hyvällä pinnalla ja vanteiden reunat hiottu kirkkaiksi
Kaikenkaikkiaan ajatuksella itselle tehty ja ajot jääneet viime vuosina todella vähiin jälkikasvun ja mökkiprojektin myötä. Tule katsomaan jos vähääkään kiinnostaa!
// Tomi / 050-5900543
EDIT. Lisätään listaan vielä Kansiset:n paranneltu kansi +1 pakopuolelle ja muuten siistitty.. kyllä kelpaa..
Edited By TeeCay on 1469990788
- Garrett GT30RS turbo + Holeshot racingin pakosarja, putki, painekotelo sekä lisäruiskuboxi
- McXpress välijäähdytin
- TurboSmart 6-stage boost controller (eli elektroninen ahtopaineen säätö, mahdollista asettaa vaihdekohtaiset paineet), wastegate, blowoff ja bensanpaineensäädin
- Suurteho bensapumppu
- Wiseco turbomännät ja "Kansiset" H-profiili veivit
- APE:n billet pultit ja mutterit ylä- ja alakerrassa sekä billet suurteho öljypumpun ratas
- Billet vetoakseli (paksumpi ja kestävämpi kuin alkuperäinen) + ratas
- MTC:n billet hub ja lock-up kitkin EBC jäykemmillä jousilla ja isommalla kytkinkopalla
- EK 530 DRZ2-ketjut, dragrace ketjut jotka kyllä kestää oikein hoidettuna
- Öhlins takaiskari, säädettävä, myös etujouset löytyy ei asennettu, madallussarja takana ja edessä läpilaskettava billet yläkolmio sekä lokasuojan madallussarja
- Brembo 19x20 radiaalijarrukahva eteen
- Goodridgen teräspunosjarru- ja kytkinletkut
- K8 tuplaflekti jäähdytin
- FMI-lambda yläkolmiossa
- Shifteri asennettu vaihdetankooon kiinni, ei kytketty ECU:n
- Vaimennin vaihtunut noista kuvista rosteriseen ja tyylikkäämpään versioon
- Vasen kate kuvissa musta ja jossa reikä ahtimen ilmanputsarille, oikea sini-hopea kate löytyy myös ja odottaa vain reiän tekoa
- Vakiopenkit ja kuuppa löytyy
- Kaikki sähköliitokset kolvattu ja sukitettu, painetletkut ja liitokset hifi-tasoa liittimillä a'17e(kpl)
-Scorpio hälytin joka hälyttää myös kauko-ohjaimessa
- Renkaat Michelin PilotPowerit hyvällä pinnalla ja vanteiden reunat hiottu kirkkaiksi
Kaikenkaikkiaan ajatuksella itselle tehty ja ajot jääneet viime vuosina todella vähiin jälkikasvun ja mökkiprojektin myötä. Tule katsomaan jos vähääkään kiinnostaa!
// Tomi / 050-5900543
EDIT. Lisätään listaan vielä Kansiset:n paranneltu kansi +1 pakopuolelle ja muuten siistitty.. kyllä kelpaa..
Edited By TeeCay on 1469990788
Tehoista ja hinnoista kokonaan ja osina kyselty niin laitetaan tännekin..
Jack Frost, eli Holeshot Racing:n pääjermu, ajoi täysin samalla turbosatsilla ja koneenosilla Englannissa 1.7 barin paineilla 493 hevosta takaselta ja seisovalle mailille 411km/t. Jackin arvio 1.2/1.3 barin paineilla rwhp 420. Omia penkitystuloksia ei ole antaa, kun miehestä loppu (uhka)rohkeus 0.8barin kohdalla ja noi paineet tuo Holeshot Racing:n boksi hoitaa mallikkaasti Busan vakiokartalla.
Mitä hintaan tulee, niin jokainen turbopyörä on yksilönsä - osat vaihtelee ja se, miten kokonaisuus on otettu huomioon- pelkät teholuvut ei kerro kestävyydestä tai kokoonpanosta kaikkea. Tässä on pyörä, joka on rakennettu kestämään speksatut tehot.
Nettimotossa vakiot 2005-2006 30-40tkm ajetut Busat on noin 5.000 euroa (tuossa mun pyörässä on tankissa ollut koko ajan klommo, ei mua ole haitannut, mutta kauneusvirhe) ja tossa on turbo ja muuta palikkaa päällä yli 13.000 tuhannen arvosta ja asennukset päälle.. Arvaan että et tosta ole valmis tuota 18.000+ maksamaan, mutta tuolla kokoonpanolla voidaan alkaa neuvottelemaan 14000 eurosta ja siihen sisältyy kaikki Busa rompe mitä tallissa on eli käytännössä jotain varakatteita ja moottorista ylijäänyttä tavaraa, etu- ja takapukit, ylimääräinen takarengas kiihdyttelyyn tai kentälle, Bagsterin tankkilaukku, oldschool busanistit takki koossa M. Jos hinta hirvittäää niin aina voi tinkiä ja jos se ei auta niin aletaan riisumaan isoimpia, eli herkkuja, pois..
Mielellään myyn kokonaisena!
// Tomi
Jack Frost, eli Holeshot Racing:n pääjermu, ajoi täysin samalla turbosatsilla ja koneenosilla Englannissa 1.7 barin paineilla 493 hevosta takaselta ja seisovalle mailille 411km/t. Jackin arvio 1.2/1.3 barin paineilla rwhp 420. Omia penkitystuloksia ei ole antaa, kun miehestä loppu (uhka)rohkeus 0.8barin kohdalla ja noi paineet tuo Holeshot Racing:n boksi hoitaa mallikkaasti Busan vakiokartalla.
Mitä hintaan tulee, niin jokainen turbopyörä on yksilönsä - osat vaihtelee ja se, miten kokonaisuus on otettu huomioon- pelkät teholuvut ei kerro kestävyydestä tai kokoonpanosta kaikkea. Tässä on pyörä, joka on rakennettu kestämään speksatut tehot.
Nettimotossa vakiot 2005-2006 30-40tkm ajetut Busat on noin 5.000 euroa (tuossa mun pyörässä on tankissa ollut koko ajan klommo, ei mua ole haitannut, mutta kauneusvirhe) ja tossa on turbo ja muuta palikkaa päällä yli 13.000 tuhannen arvosta ja asennukset päälle.. Arvaan että et tosta ole valmis tuota 18.000+ maksamaan, mutta tuolla kokoonpanolla voidaan alkaa neuvottelemaan 14000 eurosta ja siihen sisältyy kaikki Busa rompe mitä tallissa on eli käytännössä jotain varakatteita ja moottorista ylijäänyttä tavaraa, etu- ja takapukit, ylimääräinen takarengas kiihdyttelyyn tai kentälle, Bagsterin tankkilaukku, oldschool busanistit takki koossa M. Jos hinta hirvittäää niin aina voi tinkiä ja jos se ei auta niin aletaan riisumaan isoimpia, eli herkkuja, pois..
Mielellään myyn kokonaisena!
// Tomi
Parit kuvat TIC Busasta
Tuolta löytyy pari kuvaa pyörästä ja lisää saa pyytämällä. Tosi ostajalle neuvotellaan hinta kohdalleen, toistaiseksi renkaanpotkijoita käynyt ihmettelemässä peliä.
Vielä on kesää jäljellä!
Tuolta löytyy pari kuvaa pyörästä ja lisää saa pyytämällä. Tosi ostajalle neuvotellaan hinta kohdalleen, toistaiseksi renkaanpotkijoita käynyt ihmettelemässä peliä.
Vielä on kesää jäljellä!